Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-13, 19:50
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
God morgon Özz,

Jag ser att du inte skriver något på twitter. Känsligt med ämnesval? Lätt att det slår tillbaka.

Däremot retwetar du en hel del. Bara om rasism, naturligtvis, de otäcka svenskarna.

Jo förresten - en text finns från dig. Där du vill sälja biljetter. Lycka till.

Det ser ut att bli en solig och varm dag. En njutning för fria, skötsamma människor.

Loran avskyr Sverige. Lätt att se
Citera
2018-05-13, 21:05
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jepp. Det är när det verkligen skiter sig som man får reda på vilka som är ens riktiga vänner.
I fallet med Özz så verkar det vara ganska exakt noll vänner. Inte ens hans egen svåger gillar honom längre.
Är det sant att svågern och systern skall skilja sig och att ÖN är portad hos systern och pappa N? Att Svågern och ÖN fått skulden för det hela av resten av familjen?
Citera
2018-05-13, 21:17
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Är det sant att svågern och systern skall skilja sig och att ÖN är portad hos systern och pappa N? Att Svågern och ÖN fått skulden för det hela av resten av familjen?

Var har du hört det? Någon källa?
Citera
2018-05-13, 21:42
Medlem
Citat:
Pappan var den som öppnade dammluckan med sin betalning på 10.000 kr (utan Gotlandsreferens). Sedan tog Özz hand om mediahanteringen... Gissar att dom är småsura på varandra både till höger och vänster.
Citera
2018-05-13, 22:30
Medlem
Citat:
Att spela på öppet mål och nita ÖN med anhang triggar säkert som amen i kyrkan inte bara landets godhetsmissbrukare utan även klanerna ute i orten. Ingen vet vilka krafter som frigörs.

Nja, det vet vi ju inte, men lite blodspillan kan det ju bli, jag tror inte att de är så där välorganiserade, de är för många fraktioner.

Citat:
Ursprungligen postat av Mussekussen
Varför dödar man han inte bara? Mörda alla med terrorkopplingar slipper vi problemen. Idioter.

Det är mycket möjligt att EU återinför dödsstraff i något land. Otänkbart är det inte. Pakistan återinförde ju dödsstraffet för skolmassakern, och det var rätt många som avrättades.

Citat:
Hörde en polis på radions P1 prata om svårigheten att utvisa sådana som Akilov eftersom man inte vet hur de blir emottagna. ”Vi tar det säkra före det osäkra” var hans slutkläm.

Ett av problemen med utvisning är ju det att GM kan bli emottagen som en hjälte i hemlandet, bla därför som USA har sina Guantanamo-läger.

Citat:

Det blir väl som vanligt några alldeles heeelt oförklarliga balkongflygningar ?
Sen blir det demonstrationer på Medborgarplatsen igen
Schyffert & Ernman & Arnstad & Gardell & godhetsposörerna kommer väl att kräva skattebefrielse och retroaktiv skatteamnesti för alla muslimer ellr sådana med konsonantnamn i tolv generationer framåt, så att adligheten verkligen manifesteras... Schyffert tar om sin devis om netflix pizza o fanta, och alla jublar. Henvänstern på Slöddermalm blir alldeles till sig och sätter nya surdegar på löpande band

Hade Slöddermalm varit mera intresserade av att skaffa barn än att sätta surdegar hade vi nog haft en annan politisk situation än den här PK-Härdsmältan ?
Citera
2018-05-13, 22:31
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
Var har du hört det? Någon källa?
Jag trodde @Enoch.Thulin hade hört det samma som jag
Citera
2018-05-13, 22:40
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:

Källa på detta?

Men visst... Jag har extremt svårt att tänka mig att det INTE varit en hel del gråt och tandagnisslan och hårda telefonsamtal inom familj och klan

Har nog varit en del diskussioner inom klanen hur Özz hanterat detta. Finns säkert de som inte tycker att han försvarade familjens heder tillräckligt hårt. Det är trots allt i grund och botten primitiva bergsmänniskor vi har med att göra.

Kan ganska lätt se framför mig hur pappa Mamoste Nûjen sitter och örfilar upp Özz vid frukostbordet inför resten av familjen medan tårar av ilska och skam fyller ögonen på Özz.
Citera
2018-05-13, 22:42
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhammedsArsle
Hade Slöddermalm varit mera intresserade av att skaffa barn än att sätta surdegar hade vi nog haft en annan politisk situation än den här PK-Härdsmältan ?

Jag bor på Södermalm, svenskarna här har många barn.
Citera
2018-05-13, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Finns säkert de som inte tycker att han försvarade familjens heder tillräckligt hårt. Det är trots allt i grund och botten primitiva bergsmänniskor vi har med att göra.

Jo det kan man ju lugnt påstå, det är som att de aldrig blivit vuxna utan fortfarande tonåringar i 14-årsåldern typ.. Likadant i Afrika förstås

Citat:
Kan ganska lätt se framför mig hur pappa Mamoste Nûjen sitter och örfilar upp Özz vid frukostbordet inför resten av familjen medan tårar av ilska och skam fyller ögonen på Özz.

Mycket möjligt, Özz får skäll av Mamoste att inte ha mutat skattmasen. Mamoste fattar inget av att Özz säger att det inte går att muta den svenska skattmasen. Och Özz får ta emot tirad efter tirad av skällsord. Mamoste säger då att hönset Özz är sjukligt efterblivet som inte kunnat räkna ut skatten, Özz försvarar sig med att det är jevla svennefittor som skapat skattesystemet. Och ingen förstår det...

Och Özz börjar se skattesnokar överallt, precis överallt, under sängen, bakom byrån etc...
-- Jevla skattesnokar, det är mina jävla pengar jag gör vad jag vill med dem, jevla svennefittor

Citat:
Jag bor på Södermalm, svenskarna här har många barn.
Låter härligt fortsätt så

NB: Det skulle ju vara intressant om SKV snokar igenom asylanternas bankkonton efter tex onormal omsättning mm. Asylanternas bankkonton är ju perfekta för penningtvätt och annan kriminell verksamhet, dels pga att deras identitet inte är säkrad, dels också på att de inte enkelt kan åtalas för sådana brott. Oftast så är deras historier om hur pengarna har flyttats så in i helvete snurriga att förhören inte ger så mycket. Asylanten är helt enkelt för korkad för att begripa att ha blivit utnyttjad och att sådant är brottsligt. Det blir så att säga ett Moment 22 ovanpå ett annat Moment 22

Kommer PK-surdegen att jäsa över ?
Citera
2018-05-14, 09:31
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Är faktiskt lite tveksam till att godhetsposörerna står kvar när skiten redan träffat fläkten. Det är ju den egna strålglansen de är ute för att vårda och här finns en uppenbar risk att bli brunprickig.
Visst har du rätt, vi är helt eniga.
Inte bara att "godhetsposörerna" (bra uttryck där!) tar ut avståndet från kelgrisen Özz, man ser till att göra det i tystnad.
Och inte kommer vi att få se vare sig kritik mot Özz eller pudlande då godhetsposörerna inte kan erkänna sina misstag.

Malena Ernmans försvar av tiggarna borde väl vara ett typexempel av en godhetsposörs stora trut som tystnade och lite diskret gled in bakom nästa skäl till att demonstrera godhet.

Ernman har ju förtjänat sin lite speciella status genom att vara god, inte genom att vara en grymt bra sångerska.......och så rullar skattepengarna vidare genom uppdrag hos offentliga förvaltningar, skattefinansierade organisationer och "events".

Det var dessa godhetsposörer, politiker och annan "smutsig kulturelit" som genom sin demonsterade godhet såg till att Özz kunde kliva fram i rampljuset.

Det viktiga är ju inte att det är rätt i sak, huvudorsaken för godhetsposörerna är synnerligen självisk eftersom det gäller att framställa sig som god och präktig......och följer godhetsposörerna "den utstakade vägen" (åsiktskorridoren) genom att uppvisa en perfekt "värdegrund".....då vankas det skattepengar!
Citera
2018-05-14, 18:51
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Det är nästan rörande att se hur Özz agerar på Twitter.

Han tror verkligen att det här kommer att blåsa över och att allt snart kommer att vara som vanligt igen, bara han blånekar och låtsas som om det regnar tillräckligt länge.

Özz, vi tar det igen:

Din karriär, så som den såg ut fram till och med förra året, är över.

Över.
Citera
2018-05-14, 18:55
Medlem
Citat:
Det är nästan rörande att se hur Özz agerar på Twitter.

Han tror verkligen att det här kommer att blåsa över och att allt snart kommer att vara som vanligt igen, bara han blånekar och låtsas som om det regnar tillräckligt länge.

Özz, vi tar det igen:

Din karriär, så som den såg ut fram till och med förra året, är över.

Över.

ja vem fan vill boka honom som finansierar terrorister som kör över svenska barn. Häng ut företag som anlitar han i denna tråd så ska vi ge dom företagen ett helvete
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in