2021-03-24, 23:52
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Antar att du vill se hur hon ser ut...

https://www.imagevenue.com/ME134K25
Föreställde mig precis att hon skulle se ut sådär. Ingen överraskning
Citera
2021-03-26, 00:55
Medlem
11433.08s avatar
Jag vet att abbe babbelito sagt att han kan åka och är välkommen överallt...

ABBE.... kom till Vårberg efter 19 vilken dag du vill och presentera dig. Hela sthlm hatar dig och det går jag i god för. Du är död i orten efter 19, garanterat, innan det blir du bara grovt misshandlad.
12-16 åringarna längtar till att få döda dig, dom plockar mer än gärna poäng på dig.
Det är bara vad ryktet säger.... ✌🏻
Citera
2021-03-26, 08:54
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11433.08
Jag vet att abbe babbelito sagt att han kan åka och är välkommen överallt...

ABBE.... kom till Vårberg efter 19 vilken dag du vill och presentera dig. Hela sthlm hatar dig och det går jag i god för. Du är död i orten efter 19, garanterat, innan det blir du bara grovt misshandlad.
12-16 åringarna längtar till att få döda dig, dom plockar mer än gärna poäng på dig.
Det är bara vad ryktet säger.... ✌🏻

Men snälla... det är 18-års gräns på FB och med ett sådant inlägg känns du som en av 12-16-åringarna.

Han må åka på stryk lite då och då och det har med all rätt blivit ett drev efter honom men sådana inlägg som du postade har dykt upp i tråden med jämna mellanrum sedan dag ett han klev ut utanför fängelset.
Citera
2021-03-26, 10:04
Medlem
.ermins avatar
Psykopaten säger att han inte har tid med att lägga upp sina vanliga storys mer, men tid har han att lägga upp video klipp hela tidskriften och gamla artiklar. Att han ens har tid med detta om han e så upptagen 😂

Snacka om psykopaten är rädd alla hot och därför inte visar längre var han är. Fjolla!

Ibland funderar man hur hans kvinnomördar hjärna fungerar. Existerar den ens?
Citera
2021-03-26, 10:44
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ermin
Psykopaten säger att han inte har tid med att lägga upp sina vanliga storys mer, men tid har han att lägga upp video klipp hela tidskriften och gamla artiklar. Att han ens har tid med detta om han e så upptagen 😂

Snacka om psykopaten är rädd alla hot och därför inte visar längre var han är. Fjolla!

Ibland funderar man hur hans kvinnomördar hjärna fungerar. Existerar den ens?

Måste vara ett stort projekt han jobbar på eftersom han helt slutat åka runt i bilar och se dum ut. Var väl i slutet på denna månaden han ska ha sin stora reveal.
Citera
2021-03-26, 20:53
Medlem
Abbe är ett sorgligt kapitel. Han är en fattig pundare. Ingen lyssnar på fattiga pundare. Är det någon i denna tråden som lyssnar på andra fattiga pundare? Är det någon som bor i tex Stockholm, som brukar stanna upp och lyssna på vad punsarna vid Maria torget el vid plattan, vad de har att säga?
De lever i samma fantasivärld. De har å andra sidan inte berövat en fin flicka, moder, livet som Abbe gjort.
Citera
2021-03-26, 21:34
Avstängd
Manjakiss avatar
Har inte läst hela tråden.
Någon som vet vilken kåk aset satt på?
Kan tänka mig att det var RO avdelning eller isol hela voltan
Citera
2021-03-26, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Har inte läst hela tråden.
Någon som vet vilken kåk aset satt på?
Kan tänka mig att det var RO avdelning eller isol hela voltan
Tror det var Salberga, men kan ha fel.
Citera
2021-03-27, 09:59
Medlem
.ermins avatar
Håll i er nu! Nu har batterito något stort att berätta. Kanske han har fått köpt ny bil på sin ”tjejs” namn 😂😂
Citera
2021-03-27, 10:47
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Håll i er nu! Nu har batterito något stort att berätta. Kanske han har fått köpt ny bil på sin ”tjejs” namn 😂😂

"kommer få hatarna att brinna som aldrig för"
Citera
2021-03-27, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
"kommer få hatarna att brinna som aldrig för"

Skall han bli pappa?
Citera
2021-03-27, 14:15
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

4 timmar kvar vi väntar med spänning. Nedräkning på insta story.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in