2021-03-27, 17:01
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reclaims
Abbe har nyligen köpt en ny BMW som står på hans nya flickvän Jennif*r, från Västervik. Precis som han lovade Annie så ska han betala av denna varje månad 🙄🙄

Är det hans flickvän?
Citera
2021-03-27, 18:13
Medlem
Protienpulvers avatar
Inte kan han klockan heller 🤷‍♂️
Citera
2021-03-27, 18:30
Medlem
Han ska väl släppa en låt eller nåt och tror nån bryr sig om en rappande, mördande kvinnoboxare som lämnar små barn ensamma med sin döde mor. Hemsk människa 🤮 inget du gör kan få mig att brinna men din besatt het av att få någon smartare än dig att ”brinna” drev dig till att göra en liten flicka moderslös. Du är och förblir defintionen av tragisk vad du än tar dig för.
Senast redigerad av highepoxy 2021-03-27 kl. 18:33.
Citera
2021-03-27, 18:32
Bannlyst
Haha han och hans jävla nedräkningar. I november sa han att han skulle avslöja sjuka grejer i januari. Sen vart det februari. Sen mars...
Citera
2021-03-27, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Haha han och hans jävla nedräkningar. I november sa han att han skulle avslöja sjuka grejer i januari. Sen vart det februari. Sen mars...

Många som tagit upp det. Han säger att han inte bryr sig om sina hatar fast det är de enda han gör gång på gång. För alla är Batterito hatare om de är smartare än en banan eller har gått ur mellanstadiet.

Hans tjej såg ut som jag vet inte vad. Hade jag ritat hans tjej hade resultatet blivit typ sådär. Undra om han hunnit slå stackars tjejen än. Hoppas inte ett barn till blir moderslös. Någon borde anmäla till socialen eller förskolan att en fullblods galning förmodligen vistas i samma lägenhet som ett oskyldigt barn.
Citera
2021-03-27, 18:39
Medlem
XtraXs avatar
Vilket enormt misslyckande han är.
Citera
2021-03-27, 18:45
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Många som tagit upp det. Han säger att han inte bryr sig om sina hatar fast det är de enda han gör gång på gång. För alla är Batterito hatare om de är smartare än en banan eller har gått ur mellanstadiet.

Hans tjej såg ut som jag vet inte vad. Hade jag ritat hans tjej hade resultatet blivit typ sådär. Undra om han hunnit slå stackars tjejen än. Hoppas inte ett barn till blir moderslös. Någon borde anmäla till socialen eller förskolan att en fullblods galning förmodligen vistas i samma lägenhet som ett oskyldigt barn.

Hur vet ni att dom är tillsammans? Hittar inte 🤷‍♀️
Citera
2021-03-27, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
Hur vet ni att dom är tillsammans? Hittar inte 🤷‍♀️

”Hans” skrothög till bil står på henne.
Citera
2021-03-27, 18:47
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
”Hans” skrothög till bil står på henne.

Jaså? Okej 🤦‍♀️ tragiskt. Men tror inte hon har barn faktiskt.
Citera
2021-03-27, 19:12
Medlem
Citat:

Hans flickvän har inga barn
Citera
2021-03-27, 19:18
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Ja inte var det mycket nytt på nedräkningen. Det blev ingen cd.
Citera
2021-03-27, 19:30
Bannlyst
HAHAHAHA så hans avslöjande var hans nya flashiga bil skriven på hans WT-brud... som alla redan visste tidigare.

Regskylt "blattelito". Trodde man bara fick ha max 7 tecken enligt transportsstyrelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in