2021-03-24, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coronaknemo
Kan du langa länk? Tråden har 515 sidor, det blir lite drygt att tråla igenom. Tack på förhud.

Jennifer Åberg från Västervik på fb.
Citera
2021-03-24, 08:54
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Jennifer Åberg från Västervik på fb.
Tackar och bockar! Ska spana in denna pärla till representant för kvinnosläktet.
Citera
2021-03-24, 11:11
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coronaknemo
Tackar och bockar! Ska spana in denna pärla till representant för kvinnosläktet.
Har du lust att dela med dig av lite skärmskott? För oss som inte har facebook...
Citera
2021-03-24, 14:00
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxbensgubben
Har du lust att dela med dig av lite skärmskott? För oss som inte har facebook...

Ibland är felaktiga direktöversättningar roliga och jag lägger härmed till "skärmskott" i vokabuläret. Tack för det.

On Topic så är det ju lite otippat att gå från SD-sympatisör till att bli ihop med någon som närmast kan stå som representant för allt som är dåligt med invandring.

Jag får en obehaglig känsla av uppgivenhet och ilska så fort jag hör om en tjej som kärat ner sig i nån idiot och det är nog svårt att hitta värre idioter än knarkande kvinnomördare som Blattelito. Man måste undra hur flickan är funtad. En sådan tjejs agerande sänker hela min inställning till kvinnosläktet. Jag blir påmind om att de är känslostyrda puckon i grund och botten. Nu ska jag inte dra alla över en kam och jag älskar kvinnor men ibland förstår jag mig inte på deras agerande. De beter sig som tänkande, fungerande människor tills det rör till sig i känslolivet en aning och vips så är det som att allt logiskt tänkande upphör. Jag har en syster så jag har studerat kvinnofolket hela mitt liv och får helt enkelt acceptera att jag aldrig kommer begripa hur de fungerar.

Nog rantat om det.
Citera
2021-03-24, 16:52
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxbensgubben

Antar att du vill se hur hon ser ut...

https://www.imagevenue.com/ME134K25
Citera
2021-03-24, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Antar att du vill se hur hon ser ut...

https://www.imagevenue.com/ME134K25
Söt tjej men dåligt omdöme. Vilken normal människa vill vara med Blatten. Hon måste läst eller hört mycket om detta mongo till människa.
Citera
2021-03-24, 18:56
Medlem
Han har ju nio liv Abbe men han averkar ju en efter en.
Eftersom han är dummare än dummast. Ska vi fira när han väl försvinner?
Blir dansa gangam style i 8 timmar i sträck med skumpa och allt möjligt hihi!
Dö dö dö!
Citera
2021-03-24, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Ibland är felaktiga direktöversättningar roliga och jag lägger härmed till "skärmskott" i vokabuläret. Tack för det.

On Topic så är det ju lite otippat att gå från SD-sympatisör till att bli ihop med någon som närmast kan stå som representant för allt som är dåligt med invandring.

Jag får en obehaglig känsla av uppgivenhet och ilska så fort jag hör om en tjej som kärat ner sig i nån idiot och det är nog svårt att hitta värre idioter än knarkande kvinnomördare som Blattelito. Man måste undra hur flickan är funtad. En sådan tjejs agerande sänker hela min inställning till kvinnosläktet. Jag blir påmind om att de är känslostyrda puckon i grund och botten. Nu ska jag inte dra alla över en kam och jag älskar kvinnor men ibland förstår jag mig inte på deras agerande. De beter sig som tänkande, fungerande människor tills det rör till sig i känslolivet en aning och vips så är det som att allt logiskt tänkande upphör. Jag har en syster så jag har studerat kvinnofolket hela mitt liv och får helt enkelt acceptera att jag aldrig kommer begripa hur de fungerar.

Nog rantat om det.

I det här fallet får personen i fråga otroligt mycket uppmärksamhet med, det är ju det viktigaste som finns i dagens läge hur mycket dom än gör bort sig och skämmer ut sig...
Citera
2021-03-24, 21:00
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-knugensson
I det här fallet får personen i fråga otroligt mycket uppmärksamhet med, det är ju det viktigaste som finns i dagens läge hur mycket dom än gör bort sig och skämmer ut sig...

Det är sen gammalt. Apropå Batteritos personlighetsstörningar så har narcissism diskuterats tidigare i tråden. Han skulle nog äta bajs om det skulle vara enda sättet att få en like. All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet för någon som honom.

Bajselito... Mums.
Citera
2021-03-24, 23:50
Medlem
Tycker han går mer och mer under jord?
Citera
2021-03-24, 23:51
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Tycker han går mer och mer under jord?
How?
Citera
2021-03-24, 23:51
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Tror han skaffade tjej så han har en bostad och slipper bo i sin bil.
Då ere ju lättare att hitta honom för dom som vill?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in