Citat:
Ursprungligen postat av
Byxbensgubben
Har du lust att dela med dig av lite skärmskott? För oss som inte har facebook...

Ibland är felaktiga direktöversättningar roliga och jag lägger härmed till "skärmskott" i vokabuläret. Tack för det.
On Topic så är det ju lite otippat att gå från SD-sympatisör till att bli ihop med någon som närmast kan stå som representant för allt som är dåligt med invandring.
Jag får en obehaglig känsla av uppgivenhet och ilska så fort jag hör om en tjej som kärat ner sig i nån idiot och det är nog svårt att hitta värre idioter än knarkande kvinnomördare som Blattelito. Man måste undra hur flickan är funtad. En sådan tjejs agerande sänker hela min inställning till kvinnosläktet. Jag blir påmind om att de är känslostyrda puckon i grund och botten. Nu ska jag inte dra alla över en kam och jag älskar kvinnor men ibland förstår jag mig inte på deras agerande. De beter sig som tänkande, fungerande människor tills det rör till sig i känslolivet en aning och vips så är det som att allt logiskt tänkande upphör. Jag har en syster så jag har studerat kvinnofolket hela mitt liv och får helt enkelt acceptera att jag aldrig kommer begripa hur de fungerar.
Nog rantat om det.