2021-02-13, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Så du hade alltså, och jag citerar dig nu, flytt från krigen med svansen mellan benen? Sen att du flyr en kortare distans gör ingen skillnad. Så var snäll och kom ner från din höga häst det är inte klädsamt.

On topic - hur lång tid tills vi får en uppdatering. Kan det vara så illa att han fortfarande sitter fastspänd och blir torterad?

Har inget emot att fly från krig men att komma hit och kalla sig krigare känns minst sagt lite pinsamt då man är raka motsatsen!
Citera
2021-02-13, 17:44
Medlem
Kaosblattar misshandlar en kaosblattekvinnomördare?

Citera
Medlem
Citat:
Magkänslan säger att han fortfarande sitter fastspänd i stolen och blir torterad eller så är han död nu tror inte han kommer undan det här med livet i behåll speciellt eftersom han inte har några pengar att kunna köpa sig loss med heller.

Min med. Hoppas de drog ut tand för tand med en tång
Citera
Medlem
shaolinangels avatar
https://www.friatider.se/influencern...-ha-kidnappats

Sist i artikeln kan man läsa:
"Personer som vet var Abbe Blattelito befinner sig uppmanas nu kontakta polisen på 11414."

Det talar ju för att polisen inte har fått tag i honom. Om det är för att han inte har velat svara eller inte har kunnat svara återstår att se...
Citera
2021-02-13, 17:45
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Så du hade alltså, och jag citerar dig nu, flytt från krigen med svansen mellan benen? Sen att du flyr en kortare distans gör ingen skillnad. Så var snäll och kom ner från din höga häst det är inte klädsamt.

On topic - hur lång tid tills vi får en uppdatering. Kan det vara så illa att han fortfarande sitter fastspänd och blir torterad?
Så illa? Vi får hoppas att han blir torterad fortfarande, annars är ett stympat lik ett lyckligt slut också. Låter som att du tycker att situationen är dålig? Jag hoppas på ett lik... Ett trasigt lik
Citera
2021-02-13, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Sverige är ett av de länderna som krigat mest historiskt. Bland annat mot ryssen.. Inte fan har vi flytt till länder i fred för det.

Bara patetiska råttor flyr sitt land i krig. Stanna o bygg upp era länder ist så slipper vi ha smutsiga apor som dig och Abbe Blattelito här i norden.

De är fega kärringar som spelar gangsters, överger sina hemländer och låter terroristerna i IS köra över dem. De som skall ha all respekt är kurderna som slog tillbaka mot IS och visade mod. Sverige är fullt av fegisar som svek sina landsmän och "flydde" till Sverige för ett bekvämt liv med olika bidrag och gratis boende. Tack socialdemokraterna!
Citera
2021-02-13, 17:46
Medlem
Känns starkt som att det är fake bara tyvärr
Citera
2021-02-13, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Har inget emot att fly från krig men att komma hit och kalla sig krigare känns minst sagt lite pinsamt då man är raka motsatsen!

Det är ett ord bara ta det inte så bokstavligt hade det vart okej med dig om de kallade sig ”ortenkämpe”?

Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Min med. Hoppas de drog ut tand för tand med en tång

Jag tänker blåslampa

Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Så illa? Vi får hoppas att han blir torterad fortfarande, annars är ett stympat lik ett lyckligt slut också. Låter som att du tycker att situationen är dålig? Jag hoppas på ett lik... Ett trasigt lik

Så illa för Abbe menade jag. För mig så kom julafton tidigt i år
Citera
2021-02-13, 17:49
Medlem
Någon som har filmen och alla bilder som kan lägga upp?
Citera
2021-02-13, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gh7asr
Känns starkt som att det är fake bara tyvärr

Ett konstprojekt..
Citera
2021-02-13, 17:50
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirOfficer
Kaosblattar misshandlar en kaosblattekvinnomördare?

Frågan är anledningen om nu inte fejk. För att han är en kvinnomördare eller för att han snackat skit om fel personer. Detta med hämnd och riskera straff för att läxa upp någon som gjort skit mot kvinnor händer ju sällan. Mer troligt att det gäller annat som den egna "hedern".
Citera
2021-02-13, 17:51
Varför ligger tråden på heta ämnen? Vad har kaosblatten ställt till med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in