2021-02-13, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Fattar inte hur jag kunnat missat det. Dock läser jag mest förundersökningar och trådar gällande svenska M och BO och familjevåld

Tack för info.

Vad kommer hända nu? Är han på sjukhus? Fortfarande kidnappad?

Magkänslan säger att han fortfarande sitter fastspänd i stolen och blir torterad eller så är han död nu tror inte han kommer undan det här med livet i behåll speciellt eftersom han inte har några pengar att kunna köpa sig loss med heller.
Citera
2021-02-13, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Precis. Det är så här det blir när staten ger extremt klena straff. Killen skulle ha dömts för mord på 2 tjejer. Tänk om det var era systrar eller döttrar? Som Tishko i Wilma-fallet, han kommer ut efter 12 år, relativt ung och med ett långt liv framför sig. Om staten inte delar ut riktiga och rättmätiga straff kommer andra få göra det. Sen att dom här kriminella säkert har andra skäl och är lika illa själva är en annan sak.

Två?
Du får ursäkta eftersom jag inte kan detaljerna, men vem mer än Annie tänker du på då?
Citera
2021-02-13, 17:38
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disillusionisten
Fria Tider har nu publicerat de ocensurerade bilderna:

https://www.friatider.se/influencern...-ha-kidnappats
Då är ju frågan om/när han blir släppt.
Citera
2021-02-13, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Magkänslan säger att han fortfarande sitter fastspänd i stolen och blir torterad eller så är han död nu tror inte han kommer undan det här med livet i behåll speciellt eftersom han inte har några pengar att kunna köpa sig loss med heller.

Han får ge dem bilen, sedan får han leva nomadiskt, surfa runt mellan allmäna toaletter.
Citera
2021-02-13, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Han får ge dem bilen, sedan får han leva nomadiskt, surfa runt mellan allmäna toaletter.

du menar den som fogden tog för ett par veckor sedan?
Misstänker starkt att han inte äger eller leasar bilen han åker runt i.
Citera
2021-02-13, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Jag hade flytt till närmsta land och inte gått runt och kallat mig krigare!

Så du hade alltså, och jag citerar dig nu, flytt från krigen med svansen mellan benen? Sen att du flyr en kortare distans gör ingen skillnad. Så var snäll och kom ner från din höga häst det är inte klädsamt.

On topic - hur lång tid tills vi får en uppdatering. Kan det vara så illa att han fortfarande sitter fastspänd och blir torterad?
Citera
2021-02-13, 17:40
Medlem
AyBruhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
Har han gjort mer än att mörda hon svenska tjejen?
Är han en allmän ligist eller bara vanlig blatte pundare?

Förutom mordet så; grov kvinnofridskränkning och två fall av misshandel, grovt vapenbrott, olaga hot i två fall, sexuellt ofredande, grovt förtal, förtal, ringa narkotikabrott, ringa dopningsbrott, egenmäktigt förfarande och fem fall av skadegörelse.

Sen kan du tänka dig mörkertalet.
Citera
2021-02-13, 17:40
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Det här är snorungar som är födda och uppvuxna i Sverige de har inte flytt från några krig Sverige är allt de vet och känner till.

På tal om det - om Ryssen anfaller en dag och mördar alla du känner och våldtar din syster och mamma till döds framför dig och du får en chans att fly innan det är din dotters tur så hade du inte flytt eller du hade stannat kvar med dina knytnävar och försvarat dig själv? Hahaha vilken viking!

Sverige är ett av de länderna som krigat mest historiskt. Bland annat mot ryssen.. Inte fan har vi flytt till länder i fred för det.

Bara patetiska råttor flyr sitt land i krig. Stanna o bygg upp era länder ist så slipper vi ha smutsiga apor som dig och Abbe Blattelito här i norden.
Citera
2021-02-13, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av porran
du menar den som fogden tog för ett par veckor sedan?
Misstänker starkt att han inte äger eller leasar bilen han åker runt i.

Du skojar tog fogden hans bil/bostad? Är det bekräftat?
Citera
2021-02-13, 17:42
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:

Kolla regnummer . Se annonssidor där kf säljer bilar . Ibland händer de
Citera
2021-02-13, 17:42
Bannlyst
Citat:

från senaste bilden på IG (den med västen)
"när dom tog min bil så gick jag och betala ut den om du har missat det"
gällande just att fogden tog bilen.

Har dock svårt att tro på delen att han betalat ut den.
Sitter man med de pengarna, så hamnar man väll för fan aldrig hos fogden till att börja med...

onödigt jävla dyrt att betala deras räntor ETC. bara för att leka gangster och rik.
Citera
2021-02-13, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Han kallar sig inte heller soldat, så vart vill du komma?

Det är ett ord bara ta det inte så bokstavligt hade det vart okej med dig om de kallade sig ”ortenkämpe”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in