Så om det hade funnits bevis men att bevisen rättsligt sätt inte hade hållit, hade reaktionen från svenne varit annorlunda? Hade man samlat ihop sig och hämnats?
Skulle inte tro det. Det är inte alltid rättsstaten kan hjälpa till. Nu tror jag dock inte Abbe mördade henne. Hon var en sleten knarkarhora, men stämningen bland folk på sociala medier är tämligen uppiskad och de flesta är övertygade om att han är mördaren men ingen vågar göra något åt det, ingen bortsett från blattar så att säga.
Hade detta hänt under Karolinernas dagar när svenne hade åtminstone lite större kulor då kan jag garantera dig att han inte hade blivit långlivad. Men nu lever vi i ett uberfeminiserat samhälle där den svenska mannen är passiviserad och dricker hellre sojalatte med barnvagnen bredvid än att man försöker återta sitt land från kulturfrömmande barbarer.
<3 <3 <3 Tack för förlösande inlägg. Ibland känner man sig riktigt ensam. Jag VILL vara en stolt svenne men det är ju komplett omöjligt. Lika bra blattarna tar över. Blodshämnd ser jag som endast positivt.
Skärp dig. Bara för att bevisen inte riktigt räckte till i en domstol betyder inte det att alla behöver förlåta honom, han hade tur och kom undan på detaljer men det förändrar ingenting i vad han gjort.
detta är inte fejk.. jobbar inom sjukvården och hans svullnader stämmer överens med att han antingen blivit slagen precis eller håller på att bli slagen. Sverige 2021..detta kommer bli vardagsmat framöver kan jag tänka mig.
Vad skulle Abbe tjäna på att ställa upp på en sån här grej frivilligt?
Nejnej, i sämsta fall tvingar de honom bara att ställa upp på sådana här bilder under förnedrande omständigheter.
I bästa fall kidnappstorteras han sakta till döds i en kall källare under skrän och skratt.
Här gör sig blattar sannerligen bättre än er fega svennar som låter blonda svennetjejer mördas och våldtas men inte gör ett fucking shit förutom att klaga på nätet.
Är människor som är elaka bättre än goda människor?
Hur som helst. Abbelito förtjänar detta så kudos!
Vet vi vilka GMs är?
Jag är en svensk småbarnsförälder, kvinna. Jag är så jävla less på läsa om hur våldsutsatta kvinnor och barn fullkomligen pissas på i våra domstolar landet över. Det här är resultatet av att alltför många kvinnohatare släpps fria, alldeles för fort. Att de sedan beter sig som Abbe gör, det ökar ilskan. Nu hoppas jag fler står på kö för att bli förverkade av människor som vågar ta lagen i egna händer
Ja, och Mats Alm dödade inte Linda Chen. Det var ju dom där mytomspunna kineserna som kidnappade Alm i bagageluckan...
Felet är det svenska rättsväsendet. I ett annat vanligt västeuropeiskt land så hade bevisningen varit tillräcklig. Han friades på en teknikalitet.
Du hade inte tyckt samma sak om det var din dotter eller syster.
”Du hade inte tyckt samma sak om det var din dotter”-kortet är en så jävla trött klyscha. Det juridiska systemet ska självfallet inte bygga på magkänsla och framförallt inte magkänslan hos ett brottsoffer.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!