2021-02-13, 14:34
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nongming
Han har väl orsakat hennes död, snarare än mördat henne, rent rättsligt. Skillnaden är dock hårfin.

Solklart mord. Han planerade det o förberedde sprutorna o dos osv sen spruta in tram i henne.
Citera
2021-02-13, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Så om det hade funnits bevis men att bevisen rättsligt sätt inte hade hållit, hade reaktionen från svenne varit annorlunda? Hade man samlat ihop sig och hämnats?

Skulle inte tro det. Det är inte alltid rättsstaten kan hjälpa till. Nu tror jag dock inte Abbe mördade henne. Hon var en sleten knarkarhora, men stämningen bland folk på sociala medier är tämligen uppiskad och de flesta är övertygade om att han är mördaren men ingen vågar göra något åt det, ingen bortsett från blattar så att säga.

Hade detta hänt under Karolinernas dagar när svenne hade åtminstone lite större kulor då kan jag garantera dig att han inte hade blivit långlivad. Men nu lever vi i ett uberfeminiserat samhälle där den svenska mannen är passiviserad och dricker hellre sojalatte med barnvagnen bredvid än att man försöker återta sitt land från kulturfrömmande barbarer.

<3 <3 <3 Tack för förlösande inlägg. Ibland känner man sig riktigt ensam. Jag VILL vara en stolt svenne men det är ju komplett omöjligt. Lika bra blattarna tar över. Blodshämnd ser jag som endast positivt.
Citera
2021-02-13, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GRlS
Skärp dig. Bara för att bevisen inte riktigt räckte till i en domstol betyder inte det att alla behöver förlåta honom, han hade tur och kom undan på detaljer men det förändrar ingenting i vad han gjort.

Du missförstår min text
Citera
Medlem
detta är inte fejk.. jobbar inom sjukvården och hans svullnader stämmer överens med att han antingen blivit slagen precis eller håller på att bli slagen. Sverige 2021..detta kommer bli vardagsmat framöver kan jag tänka mig.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Måste väl vara fake för att locka folk till deras insta.

Han har iaf inte uppdaterat instagram på hela 12 timmar.. så det stämmer nog
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laxkaviar
Ta det lugnt. Vi svenskar kommer alla vara tvungna att vakna instinktsmässigt till slut. Tyvärr kommer det bli extremt våldsamt.

Tror du instinkterna finns kvar där inne efter decennier av östrogen hjärntvätt?
Jag har iaf varit redo länge nu.
Citera
2021-02-13, 14:36
Medlem
Firewaias avatar
Är det någon som ser det som negativt att smuts tar ut smuts?
Citera
Medlem
Tribolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto
Vad skulle Abbe tjäna på att ställa upp på en sån här grej frivilligt?
Nejnej, i sämsta fall tvingar de honom bara att ställa upp på sådana här bilder under förnedrande omständigheter.
I bästa fall kidnappstorteras han sakta till döds i en kall källare under skrän och skratt.
Här gör sig blattar sannerligen bättre än er fega svennar som låter blonda svennetjejer mördas och våldtas men inte gör ett fucking shit förutom att klaga på nätet.

Är människor som är elaka bättre än goda människor?
Hur som helst. Abbelito förtjänar detta så kudos!
Vet vi vilka GMs är?
Citera
Medlem
KnivStinas avatar
Äntligen.

Jag är en svensk småbarnsförälder, kvinna. Jag är så jävla less på läsa om hur våldsutsatta kvinnor och barn fullkomligen pissas på i våra domstolar landet över. Det här är resultatet av att alltför många kvinnohatare släpps fria, alldeles för fort. Att de sedan beter sig som Abbe gör, det ökar ilskan. Nu hoppas jag fler står på kö för att bli förverkade av människor som vågar ta lagen i egna händer
Citera
2021-02-13, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tror inte att det är fejk som många säger

Tror faktiskt det planerat

Han fick en hel del följare sist och visningar på sitt IG konto när han blev "misshandlad" och det är de han är kåt på
Citera
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunnelgatan
Ja, och Mats Alm dödade inte Linda Chen. Det var ju dom där mytomspunna kineserna som kidnappade Alm i bagageluckan...

Felet är det svenska rättsväsendet. I ett annat vanligt västeuropeiskt land så hade bevisningen varit tillräcklig. Han friades på en teknikalitet.

Du hade inte tyckt samma sak om det var din dotter eller syster.

”Du hade inte tyckt samma sak om det var din dotter”-kortet är en så jävla trött klyscha. Det juridiska systemet ska självfallet inte bygga på magkänsla och framförallt inte magkänslan hos ett brottsoffer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Är det någon som ser det som negativt att smuts tar ut smuts?

Inte alls, babianerna får ha ihjäl varann bäst de vill. win/win
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in