2021-02-13, 14:27
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Det är vad du tror och därmed inget som kan styrkas.
Vi vänder på det, du blir misstänkt för ett grovt brott. Det är högst troligt att du utfört det, men bevis saknas. Skulle du då godta att bli dömd?

Alla som läst fupen fattar att han klippt exet o sen lämnat hennes döda kropp me en dotter på 2-3 år.

Bara för att ett mord inte kan bevisas i rättegång betyder det inte att han e oskyldig.
Citera
2021-02-13, 14:29
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Fanns inga klara bevis på att han de facto mördade henne, hade det funnits hade han varit inlåst.
Man kan inte låta känslor styra hur utfall av en dom ska bli.

Så om det hade funnits bevis men att bevisen rättsligt sätt inte hade hållit, hade reaktionen från svenne varit annorlunda? Hade man samlat ihop sig och hämnats?

Skulle inte tro det. Det är inte alltid rättsstaten kan hjälpa till. Nu tror jag dock inte Abbe mördade henne. Hon var en sleten knarkarhora, men stämningen bland folk på sociala medier är tämligen uppiskad och de flesta är övertygade om att han är mördaren men ingen vågar göra något åt det, ingen bortsett från blattar så att säga.

Hade detta hänt under Karolinernas dagar när svenne hade åtminstone lite större kulor då kan jag garantera dig att han inte hade blivit långlivad. Men nu lever vi i ett uberfeminiserat samhälle där den svenska mannen är passiviserad och dricker hellre sojalatte med barnvagnen bredvid än att man försöker återta sitt land från kulturfrömmande barbarer.
Citera
2021-02-13, 14:30
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Vad sjukt mitt land blivit! Att han är typ känd och en mördare som kom undan och människorov + tortyr som läggs upp på Instagram. Hoppas han får lida i alla fall, det är det viktiga...
Citera
2021-02-13, 14:30
Bannlyst
Citat:
Vi vänder på det, du blir misstänkt för ett grovt brott. Det är högst troligt att du utfört det, men bevis saknas. Skulle du då godta att bli dömd?
Ja, och Mats Alm dödade inte Linda Chen. Det var ju dom där mytomspunna kineserna som kidnappade Alm i bagageluckan...

Felet är det svenska rättsväsendet. I ett annat vanligt västeuropeiskt land så hade bevisningen varit tillräcklig. Han friades på en teknikalitet.

Du hade inte tyckt samma sak om det var din dotter eller syster.
Citera
2021-02-13, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Alla som läst fupen fattar att han klippt exet o sen lämnat hennes döda kropp me en dotter på 2-3 år.

Bara för att ett mord inte kan bevisas i rättegång betyder det inte att han e oskyldig.

Har jag skrivit något annat, att han är skyldig är högst troligt, ja.
Citera
Medlem
Tror inte att det är fejk som många säger
Citera
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Så om det hade funnits bevis men att bevisen rättsligt sätt inte hade hållit, hade reaktionen från svenne varit annorlunda? Hade man samlat ihop sig och hämnats?

Skulle inte tro det. Det är inte alltid rättsstaten kan hjälpa till. Nu tror jag dock inte Abbe mördade henne. Hon var en sleten knarkarhora, men stämningen bland folk på sociala medier är tämligen uppiskad och de flesta är övertygade om att han är mördaren men ingen vågar göra något åt det, ingen bortsett från blattar så att säga.

Hade detta hänt under Karolinernas dagar när svenne hade åtminstone lite större kulor då kan jag garantera dig att han inte hade blivit långlivad. Men nu lever vi i ett uberfeminiserat samhälle där den svenska mannen är passiviserad och dricker hellre sojalatte med barnvagnen bredvid än att man försöker återta sitt land från kulturfrömmande barbarer.
Nej, det var hon inte. Du kanske ska ta reda på fakta innan du häver ur dig en massa skit, din jävla tönt. Det var Abbe som lurade i henne droger, flera gånger hände det.
Citera
2021-02-13, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad

Han har väl orsakat hennes död, snarare än mördat henne, rent rättsligt. Skillnaden är dock hårfin.
Citera
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto
Jag ska slå dig i huvudet flera gånger med en hammare så att du faller och slår skallen i backen och förblöder framför din 1åriga son som får kräla runt i ditt blod.
Sedan ska jag sitta 2 år eftersom det inte gick att bevisa om du dog av slaget eller fallet och skratta åt dina närmsta vänner och släktingar att jag knullade systemet och polisen och er. Hånskratta dagligen medan jag reser jorden runt och lägger upp mina hån på sociala medier.

Du är antingen psykopat eller en riktigt feg svenne som tycker det är helt okej. Förmodligen det sistnämnda och det är hela anledningen att Sverige ser ut som det gör.

Ta det lugnt. Vi svenskar kommer alla vara tvungna att vakna instinktsmässigt till slut. Tyvärr kommer det bli extremt våldsamt.
Citera
Medlem
Tribolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tror inte att det är fejk som många säger

Vem är så obegåvad som tror att det är fejk?
Citera
2021-02-13, 14:34
Medlem
GRlSs avatar
Citat:
Skärp dig. Bara för att bevisen inte riktigt räckte till i en domstol betyder inte det att alla behöver förlåta honom, han hade tur och kom undan på detaljer men det förändrar ingenting i vad han gjort.
Citera
2021-02-13, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto
Jag ska slå dig i huvudet flera gånger med en hammare så att du faller och slår skallen i backen och förblöder framför din 1åriga son som får kräla runt i ditt blod.
Sedan ska jag sitta 2 år eftersom det inte gick att bevisa om du dog av slaget eller fallet och skratta åt dina närmsta vänner och släktingar att jag knullade systemet och polisen och er. Hånskratta dagligen medan jag reser jorden runt och lägger upp mina hån på sociala medier.

Du är antingen psykopat eller en riktigt feg svenne som tycker det är helt okej. Förmodligen det sistnämnda och det är hela anledningen att Sverige ser ut som det gör.

Att du ska slå mig med hammare ser jag som föga otroligt och aningen fantasifullt. Ingen har sett Abbe gett den dödliga injektionen. Även om han nu utfört brottet vilket är högst troligt så finns inte bevisen där. Vi kan inte tro och anta saker ur en rättslig scenario. Där krävs bevis! Så ser det ut i civiliserade samhällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in