2021-02-13, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Att du ska slå mig med hammare ser jag som föga otroligt och aningen fantasifullt. Ingen har sett Abbe gett den dödliga injektionen. Även om han nu utfört brottet vilket är högst troligt så finns inte bevisen där. Vi kan inte tro och anta saker ur en rättslig scenario. Där krävs bevis! Så ser det ut i civiliserade samhällen.

Du fattar alltså inte jämförelsen? Vilket skämt.
Citera
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurorasangel
Cirkulerar bilder där Abbe är tejpad och blöder, ingen aning om det är fake eller inte

http://www.bilddump.se/bilder/202102...50.210.31.jpeg

http://www.bilddump.se/bilder/202102...50.210.31.jpeg
Citat:
Ursprungligen postat av besamemucho
Horungen blev misshandlad, äntligen hahahahaha det tog föööör lång tid https://twitter.com/jagskojadebara/s...678300672?s=21
Det var på tiden att vi fick lite action! Får hoppas att de gjorde tång och blåslampa med honom också, Marcellus Wallace style, lol. Men det ser riktigt bra ut detta. Bra start för 2021. Förhoppningsvis så dödade de inte honom, så att vi kan få lite fler uppdateringar av den här sorten under årets gång. Lite underhållning måste vi ändå få i dessa tråkiga coronatider! Finns ju inte ens bio nuförtiden.

Vad får er att tro att det är fake förresten? Man ser ju att han är oroad och yr efter alla smällar, han ser ju inte ut att tycka att det är det minsta roligt. Att de gjorde något liknande mot Einar var ju oförtjänt, Einar har inte gjort en fluga förnär, men den här Blattehivo var det välförtjänt. Bra att de använde handskar, så kanske de slipper att smittas av HIV från allt blod. Man vet ju inte om HIV ryktet stämmer men bäst att vara på den säkra sidan när man ska gruppmishandla en kvinnomördare.

Citat:
Ursprungligen postat av Bruk1313
Kan de inte köra en riktig högbudgetproduktion av ISIS-kvalité nästa gång? Gärna med samma slut.
En högkvalitativ ISIS-style produktion på Blattelito vore underbart, men först måste vi få ha lite kul med att se honom förnedrad och så, sedan är det helt okej att de kulsprutar huvudet på honom och skär av hans huvud med en slö kniv, men först måste vi få lite popcorn material om du förstår vad jag menar

Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Lever han ens? Ingen uppdatering på många timmar nu

Får hoppas grabbarna spruta in tram i blattelito tills han slockna. Givetvis efter flera timmar av tortyr.
Inte omöjligt att de faktiskt har dödat honom vid det här laget.

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Hoppas han är död efter en lång och plågsam tortyr innan.
Förr eller senare lär han dödas eller begår självmord. Abdalla Alsaadi har ingen framtid på den här planeten.

Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Vaknar upp till nyheten att några stjärnor gett Abbe ännu en omgång, fantastiska nyheter.

Kommer det update på IG idag vilken askar Abbe är som senast?
Abdalla Alsaadi har aldrig varit en askar/soldat. Han har alltid varit en liten tönt som poserar och försöker leka gangstershit.

Men tillsvidare så är Abbe Blattelito den nya Raffa, lol.
Senast redigerad av EliasAlucard 2021-02-13 kl. 14:44.
Citera
Medlem
PilsnerGossens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Mycket bra gjort 👏👏👏👏👏👏👏👏

Finns tydligen en video också, nån som sitter på den?

Strävar också efter den
Citera
2021-02-13, 14:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Realtesto
Du fattar alltså inte jämförelsen? Vilket skämt.

Jag skriver att han högst troligt har utfört brottet och får skylla sig själv. Är du idiot? Däremot går det inte att anta att saker skett i en rättegång, hur fan hade det sett ut då, jävla tomte.
Citera
2021-02-13, 14:39
Medlem
.420lifestyles avatar
Hoppas att jobbet avslutas också, big up alla inblandade!
Citera
2021-02-13, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt
Är människor som är elaka bättre än goda människor?
Hur som helst. Abbelito förtjänar detta så kudos!
Vet vi vilka GMs är?

Du låter som en godhetsknarkande kommunist.
Godast vore att ge Abbe jättemycket kärlek och pengar då?
Citera
2021-02-13, 14:41
Medlem
llanzs avatar
Tror inte kidnappning är fejk. Killen hånade hela HJ ligan där han blev påhoppad sist. Vilket ledde till att andra hånade dem med. Vilket kan påverka hela Angered ligans ansikte utåt på den undre världen.
Citera
2021-02-13, 14:42
Avstängd
Citat:

Du antar ju saker och fattar noll, du kanske ska ge fan i bolan. Du är ju helt ramsne. Gå en kurs i läsförståelse ditt jävla pack.
Citera
2021-02-13, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llanz
Tror inte kidnappning är fejk. Killen hånade hela HJ ligan där han blev påhoppad sist. Vilket ledde till att andra hånade dem med. Vilket kan påverka hela Angered ligans ansikte utåt på den undre världen.

Drömma kan man alltid göra
Citera
2021-02-13, 14:44
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .420lifestyle
Hoppas att jobbet avslutas också, big up alla inblandade!

Jag anser att de inte ska avsluta jobbet, tycker gott att han kan få leva vidare efter detta trauma och bära på ångesten och skammen samtidigt som han förblir hemlös. Långsamt ska han sjunka ner i fördärvet.
Citera
2021-02-13, 14:46
Medlem
Tribolts avatar
Citat:

Andas för i helvete.
Läs igenom hela mitt inlägg. Jag tycker bara inte att du ska trigga igång nån jävla tävling i vilka som är bättre än vem.

Själv så säger jag en sak. Utan blattar hade Abbelito kanske gått skottfri!
Senast redigerad av Tribolt 2021-02-13 kl. 14:51.
Citera
2021-02-13, 14:46
Medlem
Ryktet går att Abbe inte längre är med oss och nu brinner i helvetet.

Amen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in