2021-01-08, 16:04
Medlem
Roligt att abbe raderat många instastorys. Han är nervös nu. Men allt är sparat
Citera
2021-01-08, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Roligt att abbe raderat många instastorys. Han är nervös nu. Men allt är sparat

så du är en av dom som följer honom enbart för att hata o försöka sätta dit honom? Jag tycker att sådana människor som du är minst lika tragiska som honom isf.
Citera
2021-01-08, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
så du är en av dom som följer honom enbart för att hata o försöka sätta dit honom? Jag tycker att sådana människor som du är minst lika tragiska som honom isf.

Hatar jag på honom för att jag påpekar det han gör? Nej jag hade oturen att vara vaken när de kom upp. Och nu när han la ut någon snap med en ratt när det var ljust ute fast det var mörkt i Stockholm vid det tillfället så la jag märke till att de snapsen jag har sparat från inatt är borta. Varför jag sparade de är att jag visste direkt att det där är ett förtal ärende och om jag kan se till så samhället blir av med en narcissistisk psykopat från gatan.

Kalla mig en god medmänniska istället för tragisk
Citera
2021-01-08, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Hatar jag på honom för att jag påpekar det han gör? Nej jag hade oturen att vara vaken när de kom upp. Och nu när han la ut någon snap med en ratt när det var ljust ute fast det var mörkt i Stockholm vid det tillfället så la jag märke till att de snapsen jag har sparat från inatt är borta. Varför jag sparade de är att jag visste direkt att det där är ett förtal ärende och om jag kan se till så samhället blir av med en narcissistisk psykopat från gatan.

Kalla mig en god medmänniska istället för tragisk

Men att människor följer honom och hatar är ju som att kasta bensin, han får energi av det. Människor som honom kan inte leva utan att provocera och det är människor som du som kastar bensin på elden. Ert hat gör honom starkare, om ni verkligen vill att han inte ska vara något så lägg inte energi på honom. Sånt hyckleri.
Citera
2021-01-08, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Men att människor följer honom och hatar är ju som att kasta bensin, han får energi av det. Människor som honom kan inte leva utan att provocera och det är människor som du som kastar bensin på elden. Ert hat gör honom starkare, om ni verkligen vill att han inte ska vara något så lägg inte energi på honom. Sånt hyckleri.

Vill ju att han ska få sitta av sitt straff. Eller få ett nytt. Kanske de tar upp det han blev friad av (mord).
Ingen här som säger, Lägg ut en sex video eller häng ut hennes namn eller att han ska mörda någon ny. Utan det får stå för honom.
Så provokation är det absolut inte.
Citera
2021-01-08, 19:30
Medlem
Hoppas han blir anmäld för förtal. Har hela storyn sparad. Så han får sitta resten av sina 4 år och fogden tar hans surt förvärvade prylar.
Citera
2021-01-08, 20:38
Medlem
JohannaIsiks avatar
Varför kan inte polisen stoppa honom närh han kör som en biltjuv i stockholm?! han flashar med sebbe ljungblad i en gammal M5 och nu sitter han i en fjuttig audi S line. Han bara skryter men han har ju inte ens ett eget hem? Egen lägenhet? Han köper prylar och lämnar tillbaka dem. Hur kåt får man vara på uppmärksamhet?! Det är bara BARN som följer honom VÅRA BARN!!
Citera
2021-01-08, 20:39
Medlem
Jag tror han är en Coiner, d.v.s sitter på kryptos (förmodligen respektabel summa BTC), ser ingen annat alternativ hur han skulle ha råd med allt han visar upp annars.
Citera
2021-01-08, 20:40
Medlem
JohannaIsiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddelicous
Jag tror han är en Coiner, d.v.s sitter på kryptos (förmodligen respektabel summa BTC), ser ingen annat alternativ hur han skulle ha råd med allt han visar upp annars.
Vem som helst kan ljuga för social media! Han har inte råd med någonting Han får det att SE UT SÅ
Citera
2021-01-08, 20:40
Medlem
HAHAHA era idioter det är inte ens hon på videon! Nu har man hittat original videon på xxvideos och det är några latinos som knullar så det var inte ens hon. Hoppas abbe blir anmäld för förtal det där äcklet! Och alla ni på tråden som kalla henne slampa kan knulla er själva, usch fyfan så läskigt att vara kvinna i den här världen. Folk hittar verkligen på sånt här från ingenstans ? Blir mörkrädd, de faktum att ni alla blint trodde att det var hon också utan att kolla fakta, man såg inte ens ansiktet i videon. Ni är bara så jävla kåta att ni ville tro att det var hon era kvinnohatare. Hur kan ni ens lita på någonting som abbe blattelito säger ? Uppenbarligen var allt bullshit hur kunde ni tro annat. Om ni inte tror mig här är videon man påstod var denhär TikTok tjejen: https://www.xvideos.com/video5419560...e_gusta_gritar
Citera
2021-01-08, 20:52
Medlem
Samuel332s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
kanske det men inte på sexfilmen om det nu är hon vilket påstås det inte vara

Nu framkommer det att det är hon på bilderna men inte på klippet.
Citera
2021-01-08, 20:53
Medlem
Samuel332s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samuel332
Jwan Rassuli heter tjejen som blev uthängd på nätet där hon blir knullad.

Nu sprids en video där det framgår att det inte är hon utan ett gammalt klipp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in