Citat:
Ursprungligen postat av
Pattknullaren
Går det att se den här flickstackaren någonstans?
Aldrig sett att han laddat upp något på henne.
Har en teori om att han vill att
så få följare som möjligt att veta att han har en kvinna och är i en fast relation dels för att
tjejen är ett offer som han är fullt medveten om att han på olika sätt mjölka på en safting årslön på uppemot 500lopperish. Han förebygger och vill minimera antalet
följare att få emot sig om något skulle gå snett
i hans scam.
Då han nog inser att många är unga tonåringar och sålänge inte han uppdaterar dom om någonting så missar dom
mycket som skrivs här på flashback och i tidningar. Ungdomarnas liv sker på ista och facebook.
Men också dels för att
han är så extremt hatad av väldigt många
kvinnor, så att lyckas hitta en, som man bara tänker utnyttja och då göra det offentligt skulle kanske få dem andra fåtalet kvinnor i Abbes följarskara som möjligen har en crush på honom att bli
besvikna och gå vidare(tex pga avundssjuka) vilket i
AbdalaHORvagelUNGEs värld inte ens är och tänka på. Han vill vara garderad så när han är klar med nuvarande och lyckats slingra ur sig så väljer han ut nästa
offer noga.
Säkert jätteflörtig och inger en förhoppning i tjejen och visar intresse så har en dem på kroken. Sen luskar han ut vem som är värd mest och då är värd att satsa på.
Sen står han ju
fan konstant med sin mobil som
han flyr in i och bara måste ha. Utan den så laggar han ihop och blir som en påtånd oranguatang.
Sen står han och smeaglar med sin jävla lur inne på dansgolven och i poolerna
som en riktigt snuskgubbe alltså bokstavligt talat med sin kamera och filmar. Sen märker man ibland att han filmar ur en sån vinkel som tyder på att han inte tittar på skärmen när han filmar utan håller då alltså luren ur en vinkel som för omgivningen bara ser ut som han håller telefon i viloläge. Alltså är det "
fulfilmningar" han gör för
han skäms så
jävla mycket för att göra det han gör. O
livrädd är han för kvinnor också. Har ingen susning om hur man hanterar eller kommunicerar en kvinna på ett normalt sätt.
LIVRÄDD. Då lägger Orten Abbe in en högre växel så mongotrumman slår för fullt. Nånstans är han medveten om att den här
blattelitokaraktären han fått psykos på och inte kan kliva ur har blivit fjantig och
clownstämplad till och med ur hans perspektiv, plus att vi i denna tråd agerar och fungerar som
abbes förflutna också så just nu
hatar han verkligen allt han står för. Hade det inte varit för oss hade han kunnat fly och gå vidare. Men hans sociala medier som alltid varit hans liv blir nu
hans värsta mardröm så han är
extremt splittrad.
Hans krafter börjar ta
slut och hans psyke framförallt självbilden+världsbilden=självförtroendet är enormt sargat. Han börjar tröttna på att vara sig själv och måste
hela tiden fly från Alasadi framförallt då han vet att han
betett sig som skit mot sin familj men han väljer istället att
fly istället för han
inte vågar möta dom och be om ursäkt.
Fegt jävla kräk som
hatar sitt liv och den han har blivit, och vi påminner honom hela tiden så han inte glömmer. Därför tar han som han alltid gjort
Anabola Steroider för att försöka nå upp till det fysiska super alfa krypto monstruösa influencergeni han är i sin
fantasivärld men aldrig någon kan förverkliga för
han alltid lyckas fucka upp sig själv vad han än gör och därför tar han nu
amfetamin för det är ända sättet för honom att orka med att upprättthålla sin
fallfärdiga fasad som nu i skrivande stund håller på och
spricker vid varenda bräda. Men det är en naturlig reaktion från honom så jag förstår hans val av
substanser så om de får honom att orka gå vidare så bör han absolut
självmedicinera. Sjukvården i Sverige har tyvätt inte hunnit inrätta någon specialavdelning för
missbrukande av influence influencers
Det här mina
damer och
herrar är Abdalas verklighet.
Om du läser detta Abbe så vet du framöver att det är jag som besöker dig i dina drömmar med dina förträngda minnen och verklighet som mina inlägg idag beskrivit så väl att dem etsar sig fast på näthinnan hos dig oavsätt om du vill eller inte, sen dyker de upp med de undermedvetna när du sover och är under fysisk kontroll. Så blir det jobbigt så rekommenderar jag ökad dos i självmedicineringen på amfetaminet. Bilden av mig kan du föreställa dig som den typsiska svennen som du normalt ser ner på. Så har du läst allt jag skrivit idag och ända fram hit så kan jag även säga Stort GRATTIS till dig, du har blivit mentalt våldtagen. Lycka nu till med återhämtningen. Det finns alltid utvägar men det gäller att veta hur man hittar dom.
Jag Har Genomskådat Dig Totalt Och Klär Nu Av Dig Naken: Men Eftersom Du Är Mr.Business Man Så Kan Man Ju Önska Att Du Donerade Dina Sista Sparade Kryptovalutor Till Bättre Behövande. Så Kanske Du Får Behålla Kalsongerna På! Nae nu jävlas jag bara i hopp om att du faktiskt följer tråden slaviskt. Men Seriöst Skicka Ett PM Om Du Vill Prata Bakom Stängda Dörrar. Nää jag driver bara

eller?? Jaa