2021-07-24, 02:19
Medlem
bfjs avatar
Podcasten ”Gott Snack” släppte Del 1 av sin intervju med Abbe igår. Den är inspelad tidigare under året eller om det tom var i slutet på förra året, minns inte exakt.

Ligger än så länge enbart uppe för patreons. Del 1 är 1h lång och tillåter Abbe fritt berätta om sin uppväxt etc och hur livet tagit olika vändningar, slutar väl ungefär lite innan ”mordet”. Vet ej när Del 2 kommer men antar den tar vid efter händelsen.
Citera
2021-07-24, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlattelitoTortyrVM
...forts...

Del 2

Fly fort som fan. Psykopaten är lös och frodas plus att han går på steroider och amfetamin dessutom. Han är livsfarlig just nu.

Stående applåder, klockrent skrivet och hur blåst tjejen än är så förtjänar ingen det öde hon är på väg mot.
Hoppas VERKLIGEN hon drar, eller att nån familjemedlem vaknar och hämtar henne.
Sitta i skiten ekonomiskt som hon gör pga den lilla smutsiga araben måste vara vidrigt, och hon klamrar sig nog fast för hon har nån förhoppning på att få tillbaka sina pengar och pga detta inte orkar/vågar dra. Vilket äcklet abbe vet om så väl.

Fan det är en så ung tjej, några års skuldsanering och sedan är allt borta och hon är vid liv. Stanna med den där skitiga smurfen så är hennes öde beseglat.

Man kan tycka vad man vill om hennes livsval och att hon väljer att hänga med en efterbliven kvinnomördare med hela alfabetet mellan öronen, men en korkad tjej på 21 (?) år förtjänar fan inte det som är på väg.

Med tanke på alla ryssar som dräller runt därnere så hoppas jag blatten får för sig att dra dem vid snoken i nån genialisk deal.

Då är det han som hamnar i ett badkar.
Citera
2021-07-24, 02:47
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabaton01
Stående applåder, klockrent skrivet och hur blåst tjejen än är så förtjänar ingen det öde hon är på väg mot.
Hoppas VERKLIGEN hon drar, eller att nån familjemedlem vaknar och hämtar henne.
Sitta i skiten ekonomiskt som hon gör pga den lilla smutsiga araben måste vara vidrigt, och hon klamrar sig nog fast för hon har nån förhoppning på att få tillbaka sina pengar och pga detta inte orkar/vågar dra. Vilket äcklet abbe vet om så väl.

Fan det är en så ung tjej, några års skuldsanering och sedan är allt borta och hon är vid liv. Stanna med den där skitiga smurfen så är hennes öde beseglat.

Man kan tycka vad man vill om hennes livsval och att hon väljer att hänga med en efterbliven kvinnomördare med hela alfabetet mellan öronen, men en korkad tjej på 21 (?) år förtjänar fan inte det som är på väg.

Med tanke på alla ryssar som dräller runt därnere så hoppas jag blatten får för sig att dra dem vid snoken i nån genialisk deal.

Då är det han som hamnar i ett badkar.
Bruden har gaddat ansiktet tror inte hon vet vad familj är
Citera
2021-07-24, 02:51
Medlem
Går det att se den här flickstackaren någonstans?

Aldrig sett att han laddat upp något på henne.
Citera
2021-07-24, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Bruden har gaddat ansiktet tror inte hon vet vad familj är

Vilken otroligt fjantig slutsats.
Citera
2021-07-24, 04:26
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabaton01
Vilken otroligt fjantig slutsats.
Kanske men tror inte hon bryr sig ett skit om vad päronen säger annars hade hon inte varit med batteriet.
Citera
2021-07-24, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Går det att se den här flickstackaren någonstans?

Aldrig sett att han laddat upp något på henne.
Har en teori om att han vill att så få följare som möjligt att veta att han har en kvinna och är i en fast relation dels för att tjejen är ett offer som han är fullt medveten om att han på olika sätt mjölka på en safting årslön på uppemot 500lopperish. Han förebygger och vill minimera antalet följare att få emot sig om något skulle gå snett i hans scam.

Då han nog inser att många är unga tonåringar och sålänge inte han uppdaterar dom om någonting så missar dom mycket som skrivs här på flashback och i tidningar. Ungdomarnas liv sker på ista och facebook.
Men också dels för att han är så extremt hatad av väldigt många kvinnor, så att lyckas hitta en, som man bara tänker utnyttja och då göra det offentligt skulle kanske få dem andra fåtalet kvinnor i Abbes följarskara som möjligen har en crush på honom att bli besvikna och gå vidare(tex pga avundssjuka) vilket i AbdalaHORvagelUNGEs värld inte ens är och tänka på. Han vill vara garderad så när han är klar med nuvarande och lyckats slingra ur sig så väljer han ut nästa offer noga.

Säkert jätteflörtig och inger en förhoppning i tjejen och visar intresse så har en dem på kroken. Sen luskar han ut vem som är värd mest och då är värd att satsa på.

Sen står han ju fan konstant med sin mobil som han flyr in i och bara måste ha. Utan den så laggar han ihop och blir som en påtånd oranguatang. Sen står han och smeaglar med sin jävla lur inne på dansgolven och i poolerna som en riktigt snuskgubbe alltså bokstavligt talat med sin kamera och filmar. Sen märker man ibland att han filmar ur en sån vinkel som tyder på att han inte tittar på skärmen när han filmar utan håller då alltså luren ur en vinkel som för omgivningen bara ser ut som han håller telefon i viloläge. Alltså är det "fulfilmningar" han gör för han skäms jävla mycket för att göra det han gör. O livrädd är han för kvinnor också. Har ingen susning om hur man hanterar eller kommunicerar en kvinna på ett normalt sätt. LIVRÄDD. Då lägger Orten Abbe in en högre växel så mongotrumman slår för fullt. Nånstans är han medveten om att den här blattelitokaraktären han fått psykos på och inte kan kliva ur har blivit fjantig och clownstämplad till och med ur hans perspektiv, plus att vi i denna tråd agerar och fungerar som abbes förflutna också så just nu hatar han verkligen allt han står för. Hade det inte varit för oss hade han kunnat fly och gå vidare. Men hans sociala medier som alltid varit hans liv blir nu hans värsta mardröm så han är extremt splittrad.

Hans krafter börjar ta slut och hans psyke framförallt självbilden+världsbilden=självförtroendet är enormt sargat. Han börjar tröttna på att vara sig själv och måste hela tiden fly från Alasadi framförallt då han vet att han betett sig som skit mot sin familj men han väljer istället att fly istället för han inte vågar möta dom och be om ursäkt. Fegt jävla kräk som hatar sitt liv och den han har blivit, och vi påminner honom hela tiden så han inte glömmer. Därför tar han som han alltid gjort Anabola Steroider för att försöka nå upp till det fysiska super alfa krypto monstruösa influencergeni han är i sin fantasivärld men aldrig någon kan förverkliga för han alltid lyckas fucka upp sig själv vad han än gör och därför tar han nu amfetamin för det är ända sättet för honom att orka med att upprättthålla sin fallfärdiga fasad som nu i skrivande stund håller på och spricker vid varenda bräda. Men det är en naturlig reaktion från honom så jag förstår hans val av substanser så om de får honom att orka gå vidare så bör han absolut självmedicinera. Sjukvården i Sverige har tyvätt inte hunnit inrätta någon specialavdelning för missbrukande av influence influencers

Det här mina damer och herrar är Abdalas verklighet.

Om du läser detta Abbe så vet du framöver att det är jag som besöker dig i dina drömmar med dina förträngda minnen och verklighet som mina inlägg idag beskrivit så väl att dem etsar sig fast på näthinnan hos dig oavsätt om du vill eller inte, sen dyker de upp med de undermedvetna när du sover och är under fysisk kontroll. Så blir det jobbigt så rekommenderar jag ökad dos i självmedicineringen på amfetaminet. Bilden av mig kan du föreställa dig som den typsiska svennen som du normalt ser ner på. Så har du läst allt jag skrivit idag och ända fram hit så kan jag även säga Stort GRATTIS till dig, du har blivit mentalt våldtagen. Lycka nu till med återhämtningen. Det finns alltid utvägar men det gäller att veta hur man hittar dom.

Jag Har Genomskådat Dig Totalt Och Klär Nu Av Dig Naken: Men Eftersom Du Är Mr.Business Man Så Kan Man Ju Önska Att Du Donerade Dina Sista Sparade Kryptovalutor Till Bättre Behövande. Så Kanske Du Får Behålla Kalsongerna På! Nae nu jävlas jag bara i hopp om att du faktiskt följer tråden slaviskt. Men Seriöst Skicka Ett PM Om Du Vill Prata Bakom Stängda Dörrar. Nää jag driver bara eller?? Jaa
Senast redigerad av BlattelitoTortyrVM 2021-07-24 kl. 08:23.
Citera
2021-07-24, 09:13
Medlem
Citat:
...forts...

Del 2

Okej, nu är alltså personligheten Mr.Business Man Abbe historia varpå Orten Abbe och "Renlevnads Abbe" kliver in hand i hand och tar över stafettpinnen likt en brinnande tornado. Samtidigt måste nu känslorna, frustrationen och ångesten som kokar på insidan hållas i schack, fasaden måste hållas intakt PLUS att han fortfarande behöver tillgodose sitt extrema beroende av kickar och adrenalinpåslag..

Vart söker han sig då? Jo, till utomhusklubben/poolpartyt som han premiärbesökte vid ett par tillfällen under första veckorna när han var i sällskap med Kryptobiffarna som utbildat honom. Sedan till nästa ställe i ordningen som är nattklubben som även den han besökte första gången i sällskap med Kryptobiffarna. Sist men inte minst, villafesten dit mycket av klubbfolket verkar åka till för att efterfesta när klubben stängt, vilket han också besökte för första gången med KryptoeliteN.

Vid det här laget så har Psykopaten Abbe tagit över helt och hållet. Det handlas inte längre kyckling och ris i den lokala matbutiken, det lagas ingen hemlagad mat nåt mer, det softas inte på balkongen, det badas inte lika ofta i poolen och skällandet på trädgårdsmästaren Pepe upphör(antagligen för han nu är vaken hela nätterna). Det tränas inte regelbundet heller och han lägger numera kanske upp en bild max på en riktig måltid varje dag. Han har dagligen börjat dricka coca cola, massa red bull och sötsaker till höger och vänster, vilket är ett klassiskt tecken på det typiska sockersuget som uppstår när man går på amfetamin samtidigt som det är varmt utomhus.
Istället springer han konstant på de tre ovannämnda partyställena i stort sätt varje dag.
Jag slår vad min ena pungkula att orsaken till att han i gårdagens story ställer sig och SNIFFAR PWO rätt upp och ned på gatan med klockslaget 21:37 synligt var för att han var så jävla påtänd på amfetamin och visste att det inte skulle bli någon sömn den natten samt givetvis dra till klubben och festa i vanlig ordning. När man dessutom såg PWO-storyn ur detta perspektiv så är det utan tvekan solklart att Beroendepersonen Abbe var påtänd likt en duracellkanin så som han betedde sig. Att han kläcker ur sig kommentaren "Äääsuschäck, de smakar fan sämre än ladd" efter att ha snortat i sig PWO:n är utan tvekan för att manipulera alla sina följer, då dem flesta förknippar Abdala med Ladd, "och inte skulle han väl stå och skoja så där om ladd när han tar PWO om han faktiskt gick på Ladd? Näe. Klart han är drogfri. Hela syftet med den strategin är egentligen att rikta fokus mot Laddet på ett skämtsamt sätt för att få folk att tro att "Ladd är drogen som ligger närmast till hands i hans tankar". När det i själva verket är amfetamin som han går på och vill hålla fokuset så långt bort ifrån det/sanningen som möjligt.

Att han sen även under tiden han vistas bland folket på festerna gör sig till ett offer men samtidigt framstår som disciplinerad genom att beklaga sig att han är den ända som är nykter, men trots det påstår att han betalar för folkets flaskor, för att sedan på hemvägen lägga en story där han påstår sig bli stannad av snuten för ett alkotest som han sen trallar likt en liten flicka "men deee vajuu luuugnt eftersoommaan inte ens driiicker alkohoool" är också en fullt medveten pundarstrategi för att stärka trovärdigheten av att vara nykter och drogfri, när sanningen egentligen är att Vagelblatten numera troligtvis har börjat gå på tjack hela veckorna i smyg. Tjacket hjälper honom att hantera kaoset inombords plus att det är tillräckligt för att mätta hans begär av ständiga kickar. Att han dessutom lägger upp en bild på en tallrik mat och känner sig tvungen att lägga till texten "If you want to grow, you have to eat well" är ytterligare bara ett pundartecken på att han vill stärka bilden av att han är drogfri, att träningen är prio 1 och att han har 100% fokus på den. Han har också vid den tidpunkten gjort 2 gympass under 24 timmar UTAN ATT SOVA...
Vore detta verkligheten hade han inte haft något behov av att påpeka såna saker. Men eftersom han har börjat knarka för att ens ha energin att klara hantera livet och alla känslor han håller inne på så ligger nu Beroendepersonen Abbes fokus 100% på att upprätthålla luftslottet och att dölja samt underhålla sitt missbruk är numera prio 1.

Jag skulle tippa på att amfetaminmissbruket inleddes i ett "känslomässigt svagt moment" för ett par månader sen, för att sen sakta trappas upp och nu har utvecklats till ett fullfjädrat tjackrace. Att hans fysik fortfarande sakta förbättras, samtidigt som många noterat att hans ansikte blir smalare samt att han blir lite tunnhårigare och att vikarna klättrat högre upp och ser allmänt sliten ut pekar tveklöst på att han som många misstänkt också använder sig av Anabola Sterioder.

Jag är själv gammal amfetaminist och har provat en kur anabola vid ett tillfälle och jag använde mig nästintill exakt av samma strategi via instagram för att vänner och familj inte skulle börja misstänka något. Nästan identiskt tillvägagångssätt. Självklart fungerade det inte i längden på ett personligt plan men jag hade inte direkt något att förlora så min "krasch" var ju minst sagt skonsam, plus att jag lyckades lura min omgivning ganska framgångsrikt tror jag. Jämför jag med Beroendepersonen Abbe så ser det mörkt ut. Jag ser vartåt detta kommer barka och min magkänsla säger mig att i det stora hela med undantag för visst tidsperspektiv och små detaljer så är det så här som allt gått till. Vilket då i sin tur leder till nästa fas i processen. Vad tänker Abbe egentligen och hur planerar han att hantera och ta sig ur denna situationen, denna gången?

Abbes flickvän snälla rara blondie, jag vet inte vad du heter och jag bryr mig föga om det, orkar inte ens kolla upp det då jag tycker du är korkad som valde att bli ihop med VagelN från första början. Men om du , vilket jag tror att du gör, följer den här tråden med jämna mellanrum så lyssna på mig nu. Abbe har bränt alla sina broar. Vad han än säger till dig så handlar allting bara om att skjuta på problemen, köpa sig själv tid och hitta en öppning att bli kvitt dig. Jag vet inte hur mycket han är skyldig dig nu men en bil plus kryptoinvesteringar, hundvalp och diverse smålån och utgifter så gissar jag att runt 500.000:- inte är en helt orimlig skuldsumma. Ingenting har blivit så som Abdala föreställde sig när ni flyttade till Spanien, INGENTING. Han har insett att han är bränd ekonomiskt och att enbart Sun Kissverksamheten inte kommer räcka till att betala tillbaka några skulder till dig och samtidigt leva något lyxliv i Marbella...

Som om det inte vore nog så har han även börjat använda amfetamin samt att han tar anabola som grädden på moset. Kör ner handen i kallsongerna på honom och kolla om pungkulorna känns som kulor eller om det känns som en säck med mos så lär du hajja till, om du inte redan känner till steroidmissbruket.
Anledningen att han fortfarande klarar av att hålla ihop allt är tack vare att du gissningsvis inte har börjat be honom betala av sina skulder till dig ännu. Jag gissar på att han gett dig någon story som att han låst alla tillgångar under 6 eller 12 månader och att efter detta kommer cashen flöda men tills dess så kan han inte betala något. Hur som helst. Abdala kvinnomördaren Alsadi har gjort detta förr, han har dessutom lyckats ljuga och manipulera sig ur en livsstidsdom för mordet på Annie.

Annie situationen hanterade dessutom Abbe i en trolig panikartad impulshandling där det faktiskt är ett under att han kom undan. Den här gången kommer han inte göra ett ända misstag. Du kan vara säker på att han påtänd på amfetamin, dagligen går och planerar hur han ska göra med dig. Jag tror att han genom klubbarna väntar på att rätt idiot ska dyka upp och som för en struntsumma är dum nog att ta på sig jobbet för ditt försvinnande. Denna gång kommer Abbe ha alibi och risken är att din kropp kanske inte ens hittas.
Jag tror att du lever jävligt farligt utan att veta om det och mitt råd till dig är att sätta dig på första bästa flyg till Sverige, omge dig med nära vänner/familj och ring sen till Abbe och konfrontera honom. Be att få se hans konton, be att få bevis och insyn på alla hans tillgångar, ring spansk polis och dra någon historia som tvingar honom att plockas in där ett pissprov måste lämnas. Kontakta svenska frivården och se om dem har befogenheter att göra något.

Fly fort som fan. Psykopaten är lös och frodas plus att han går på steroider och amfetamin dessutom. Han är livsfarlig just nu.

Applåder igen👏🏻

Men där kan jag lägga till några saker. Har bekanta som känner Jennifer. Jennifer är en kvinna som alltid bekantat sig med ”kriminella” svin. Hon är en kvinna som får självförtroende över att folk tror att hon är en ”gangsterbitch”. Hon har hoppat runt med deversa kriminella araber innan hon blev så förälskad i batteriet.

Hon är en kvinna som just nu söker spänning. Men verkligheten börjar antagligen komma ikapp.

Tragiska verkligheten är att batteriet kommer vara faktorn till hennes död.

Jennifer är en kvinna som ser endast ytlighet. Hon visar status genom att svara på ett meddelande en vän skrev till henne ”jag är inte pank, köpte nyss en ny Gucci-väska! Men du behöver fixa din fula näsa”

Det visar på en grov förnekelse och verklighetsfrånvändning och grov ytlighet när det ända min vän försökte var att hon kanske skulle förstå att alla ord batteriet matar henne med är endast hopp&tro. Tomma ord.

Har absolut ingen respekt för henne alls. Hon får helt och hållet skylla sig själv. Och hon lever säkert redan i ett helvete med en överbeskyddande blatte som håller henne med en järnklo.
Citera
2021-07-24, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Applåder igen👏🏻

Men där kan jag lägga till några saker. Har bekanta som känner Jennifer. Jennifer är en kvinna som alltid bekantat sig med ”kriminella” svin. Hon är en kvinna som får självförtroende över att folk tror att hon är en ”gangsterbitch”. Hon har hoppat runt med deversa kriminella araber innan hon blev så förälskad i batteriet.

Hon är en kvinna som just nu söker spänning. Men verkligheten börjar antagligen komma ikapp.

Tragiska verkligheten är att batteriet kommer vara faktorn till hennes död.

Jennifer är en kvinna som ser endast ytlighet. Hon visar status genom att svara på ett meddelande en vän skrev till henne ”jag är inte pank, köpte nyss en ny Gucci-väska! Men du behöver fixa din fula näsa”

Det visar på en grov förnekelse och verklighetsfrånvändning och grov ytlighet när det ända min vän försökte var att hon kanske skulle förstå att alla ord batteriet matar henne med är endast hopp&tro. Tomma ord.

Har absolut ingen respekt för henne alls. Hon får helt och hållet skylla sig själv. Och hon lever säkert redan i ett helvete med en överbeskyddande blatte som håller henne med en järnklo.

Jo tyvärr finns det ju många såna kvinnor idag. Men nu har hon iallafall fått en heads up på vad som med stor risk komma skall. Sen får hon göra som hon vill. Hoppas hon hela tiden planerat på att mörda abbe lite diskret på något påhittit sätt. Kanske lever hon efter principen "håll dina vänner nära men dina fiender ännu närmre" och har nästlat sig in för att hämnas Annie (; Ne nu är jag inne på konspirationer istället för fakta psykologi och logik o de kan jag bespara tråden
Citera
2021-07-24, 11:25
Medlem
För några dagar sedan filmade han en tjej som satt ute på gatan som var så berusad. Och nu filmar han och gör narr av en kille som är helt borta. Vet inte på vilket forum det var, för det var en kollega som visade mej det inatt.
Och hur han håller på att filmar på club o villafester som ett litet barn är ju så pinsamt. Att han inte blir utkastad.
Han skulle flippa om han blev av med sina telefoner. Dom är mer för honom än en snuttefilt för ett barn.
Att tjejen fortfarande finns kvar vid hans sida är kanske av samma orsak som Annie. Inbillade sej att det var större chans att få tillbaka sina pengar.
Men det glädjer mej att se hur han snabbt blir mer och mer tunnhårig och sliten.
Citera
2021-07-24, 11:31
Medlem
Citat:
Hoppas hon hela tiden planerat på att mörda abbe lite diskret på något påhittit sätt. Kanske lever hon efter principen "håll dina vänner nära men dina fiender ännu närmre" och har nästlat sig in för att hämnas Annie (; Ne nu är jag inne på konspirationer istället för fakta psykologi och logik o de kan jag bespara tråden
Det är hoppet man lever på. Men kanske inte om någon blir drogad och blir ombedd att hoppa nerför stupet
Citera
2021-07-24, 11:53
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallbarrskotte
För några dagar sedan filmade han en tjej som satt ute på gatan som var så berusad. Och nu filmar han och gör narr av en kille som är helt borta. Vet inte på vilket forum det var, för det var en kollega som visade mej det inatt.
Och hur han håller på att filmar på club o villafester som ett litet barn är ju så pinsamt. Att han inte blir utkastad.
Han skulle flippa om han blev av med sina telefoner. Dom är mer för honom än en snuttefilt för ett barn.
Att tjejen fortfarande finns kvar vid hans sida är kanske av samma orsak som Annie. Inbillade sej att det var större chans att få tillbaka sina pengar.
Men det glädjer mej att se hur han snabbt blir mer och mer tunnhårig och sliten.

Anmälde klippen på de avdäckade brudarna men inget hände tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in