Citat:
Ursprungligen postat av
Holdingbreath
Skulle gärna se några bra bilder av Annika.
Hon var fin när hon var ung:
https://cdn.arbetet.se/app/uploads/2...ndhall2411.jpg
Hade fortfarande kunnat vara fin idag också om hon inte körde med anorexia och tantfrisyr hela tiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Agens56
Ja alltså som sagt det här känns en aning skumt. Hennes sambo ska ha torskat för snatteri, men någon som vet om han var ostraffad innan dess? En välbeställd, högutbildad och högt uppsatt snubbe snatteridebuterar knappast i den åldern och om han hållt på och snattat tidigare tycker jag att han borde ha åkt fast.
Visst det låter skumt att en rik äldre man snattar LED-lampor, men han kan ju ha varit ovanligt snål. Behöver inte finnas någon konspiration bakom det hela. Han blev tagen på bar gärning, blev uthängd inför hela Sverige och mådde dåligt över det hela och tog livet av sig, inga konstigheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Agens56
Vore intressant att få veta mer om denne Thomas Wolf, kan han ha gjort sig ovän med fel folk? Kan han tänkas ha fått veta nåt han inte borde veta och kanske hotat att avslöja det? Inte omöjligt.
Så hans fiender automagiskt satte dit honom för snatteri och sedan lönnmördade honom?
Citat:
Ursprungligen postat av
Agens56
Hon bryr sig inte ett skit om sambon. Kvinnor i allmänhet är inte särskilt fästa vid sina män, särskilt inte om de inte levererar längre och kanske rent av har blivit en belastning. Kvinnors "kärlek" är materiell till sin natur. Och hennes beteende sedan, vika ut sig i pressen innan liket ens hunnit kallna. Om din livspartner dog skulle du då vika ut dig i pressen och hålla låda om dig själv och dina jätteangelägna problem dagen efteråt? Så gör inte normala människor, inte ens de flesta kvinnor gör så. Det tyder på psykisk störning av nåt slag, förmodligen har hon narcissistiska och psykopatiska drag. Men det har väl de flesta politiker på hennes nivå antar jag.
Thomas Wolf var en standard betahanne; Annika gifte sig inte med honom, utan snarare gifte hon sig med hans plånbok som alla andra kvinnor (och antagligen hans längd, kanske kukstorlek också). Han var ju inte direkt någon Brad Pitt, och jag har svårt att tänka mig att han hade världens bästa humor eller charm osv. Poängen är att det inte finns mycket för henne att sörja osv. Knappast hennes livs största och enda kärlek som hon förlorade, särskilt om otrohetsryktena stämmer. Alfa fucks, beta bucks