2019-10-01, 16:00
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dotslash
Självmord brukar exakt vara impulshandling. Det har man vetat länge.

Har man möjligtvis kontaktat något medium som utfrågat de som avlidit för egen hand?

AS fd sambo kan samtidigt inte ha mått bra om han nu dog för egen hand, snatteriet som TW gjorde sig skyldig till kan i teorin ha varit ett symptom och skrik på hjälp eller så gick han på någon typ av medicinering? Finns det något obduktionsprotokoll tillgängligt eller är det sekretessbelagt?

Självklart anser jag som många andra att det är märkligt av AS att avgå som minister och ta ut någon sorts längre betald ledighet bara för att det inträffat ett dödsfall inom familjen, för vanliga medborgare gäller inte detta utan här gäller det max två dagar om jag förstått reglerna rätt. Sänder inte AS agerande kring dödsfallet och den långa ledigheten ut rätt osunda signaler till svenska folket?
Citera
2019-10-01, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Gifte de sig?

Dom hann väl aldrig ...
Citera
2019-10-01, 16:39
Medlem
emPhazers avatar
Okej, fick precis höra en väldigt sjuk grej om AS och hennes makes död från en person i deras "krets". Makens död ska vara ett självmord och anledningen skall vara att AS varit otrogen med
Ardalan Shekarabi men även med Anders Ygeman.

Jag brukar inte bidra till ryktesspridning men det här var bara för sjukt för att inte dela med sig av.

Har ingen mer info än så, så det är ingen idé att ni frågar. Tiden får utvisa om det stämmer
Citera
2019-10-01, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emPhazer
Okej, fick precis höra en väldigt sjuk grej om AS och hennes makes död från en person i deras "krets". Makens död ska vara ett självmord och anledningen skall vara att AS varit otrogen med

Jag brukar inte bidra till ryktesspridning men det här var bara för sjukt för att inte dela med sig av.

Har ingen mer info än så, så det är ingen idé att ni frågar. Tiden får utvisa om det stämmer

Inte helt nytt skvaller för oss som följt tråden - kanske inte exakt de namn som nämnts tidigare, minns inte riktigt - s-män i varje fall.
Citera
2019-10-01, 16:53
Medlem
Citat:

Inte precis nytt skvaller för dem som följt tråden. Minns inte om båda namnen dykt upp tidigare. Den ene s-mannen efter den andra raddades upp ..,
Citera
2019-10-01, 16:54
Medlem
emPhazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Inte helt nytt skvaller för oss som följt tråden - kanske inte exakt de namn som nämnts tidigare, minns inte riktigt - s-män i varje fall.
Aha! Det ökar ju sannolikheten att det stämmer. Misstror inte min källa alls egentligen, lät bara FÖR sjukt för att vara sant.
Citera
2019-10-01, 17:24
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Det finns väl inget sjukt alls med ditt skvaller om man tänker efter, folk är rätt ofta otrogna både till höger och vänster och här har vi dessutom en kvinnlig sosseminister som har träffat andra män i alla möjliga sammanhang på och runt omkring "jobbet" (tillfällena att hoppa över skaklarna borde vara stora) och bara det enkla faktum att hon är sosse borde väl undanröja alla tvivel om att hon tillhör en grupp människor som vanligtvis har extremt låg moral.
Citera
2019-10-01, 17:28
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Okej, fick precis höra en väldigt sjuk grej om AS och hennes makes död från en person i deras "krets". Makens död ska vara ett självmord och anledningen skall vara att AS varit otrogen med Ardalan Shekarabi men även med Anders Ygeman.

Varför skulle man ta livet av sig för att ens sambo har varit otrogen? Låter inte så sannolikt.
Citera
2019-10-01, 17:29
Medlem
Citat:

Hahahaha, den här tråden börjar bli riktigt underhållande!

Förvånar mig dock att inte dvärgen och kåtbocken Morgan var med på ett hörn också.
Citera
2019-10-01, 17:30
Medlem
vidrikfittanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Bakifrån? Möjligen. En blick framifrån skulle få en att spontant treva i fickan efter sockerbitar.

Tack för dagens skratt.
Citera
2019-10-01, 17:34
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Varför skulle man ta livet av sig för att ens sambo har varit otrogen? Låter inte så sannolikt.
Instämmer.

Hon ger upp en ministerkarriär bara för att hennes sambo (som många tror hon vänstrade på) har dött! (enligt den officiella versionen)
(Och hon verkar inte direkt ha så massiva kvalifikationer att hon säkert kan fixa ett liknande jobb igen.)

Det går inte ihop.
Senast redigerad av wwr 2019-10-01 kl. 17:48.
Citera
2019-10-01, 17:48
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:

Om nu Annika Strandhäll faktiskt var otrogen mot Thomas Wolf med Ardalan Shekarabi, så blev hans självmord helt plötsligt mycket mer förståelig. Det där hade nog knäckt de flesta män, jag menar, föreställ er att din fru/sambo går och knullar med en ruskigt ful jävel som Shekarabi, lol. Inget man återhämtar sig från i första taget; man lär ju känna sig rätt jävla värdelös när ens livs kärlek går och knullar med en sådan människokarikatyr.

Någon annan i tråden sa något om att hon utöver Ygeman och Shekarabi, även hade varit otrogen med Mikael Damberg. Dessa herrar är ju inte direkt fotomodeller, men de ser åtminstone ut som människor till skillnad från Shekarabi, lol.

Om otrohetsryktena med Shekarabi är sanna, ja då bör Annika verkligen skämmas Snacka om att ha dålig smak, en riktig mud shark, lol.
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-10-01 kl. 17:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in