2021-09-14, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Hur många sossetoppar har inteckningar i hennes privates?
Mollgan!
Ynkeman?
Dumberg?
Osv...
Hade varit ett nöje att se Mogge Pyssling stå på en pall bakom Strandskatan på alla fyra och försöka få in sin lille dvärgsnopp.....
Citera
2021-09-14, 17:10
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Hur många sossetoppar har inteckningar i hennes privates?
Mollgan!
Ynkeman?
Dumberg?
Osv...

Skulle inte förvåna mig om även Steffe och Baylan har varit där med sina sossedasar
Citera
2021-09-14, 17:32
Annika Strandhäll är arg för att SVT lät Chang Frick vara med i "Mötet".

Kan det bli tydligare hur media- och politikeretablissemanget är en och samma entitet, som helt och hållet saknar markkontakt?
https://youtu.be/Ib6s-IdxA4E
Citera
2021-09-24, 18:56
Medlem
What-the-hecks avatar
https://nyheteridag.se/strandhalls-a...arpi-yxhogern/

Yxbitch, yxsozze, yxfackpamp, yxfrisör, yxwhitetrash....

Ja du Annika, har man inga grundläggande kunskaper i någonting så borde man hålla käften.
Senast redigerad av What-the-heck 2021-09-24 kl. 19:07.
Citera
2021-09-24, 18:57
Medlem
What-the-hecks avatar
Klockan tickar ner...
Citera
2021-10-01, 06:56
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Strandhäll har gummat till sig rejält på sistone och verkar också elakare i tonen. Åtminstone att döma av debatten i Aktuellt mot Jomshof nyligen. Klänningen hon bar var outsägligt trist och kulturtantig, hennes hår i nån konstig gråton och saknade i stort sett frisyr. Vad har hänt med den en gång så piffiga, fåfänga och paranta Strandhäll som mer än gärna framhöll sin snygga rumpa?
Mitt omdöme gäller för tydlighetens skull enbart hennes approach rent fysiskt. Vad hon har sagt och säger i politiken är en annan femma.

Det vankas kröning, och då är det inte särskilt smart att vara vackrare än drottningen om man vill bli hovdam.
Citera
2021-10-01, 14:46
Medlem
JamesFs avatar
Få människor ger ett så osympatiskt intryck som den damen
Citera
2021-10-01, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Det vankas kröning, och då är det inte särskilt smart att vara vackrare än drottningen om man vill bli hovdam.

Jag tror du har missuppfattat tidslinjen lite. Intervjun var då sossarna försökte vaska fram en kvinnlig partiledare. Som gubben i lådan dök strandhellskan upp. Hon grät ut i flera soffprogram och i oseriösa morgonstudior endast för att visa upp att hon existerar och är intresserad av den utlysta posten.

Nu när hon inte är aktuell för det kommer hon att backa upp vederbörande till "100%". Anledning okänd.
Citera
2021-10-01, 17:40
Medlem
Mikojans avatar
I helgen blir hon som har så otur med tänkandet och fakta när hon twittrar utsedd till ny ordförande för s-kvinnorna. En fullständigt harmlös reträttpost där hon kan bjäfsa på utan att parti eller andra bryr sig. Det betyder rimligtvis slutet på en tyvärr inkomstbringande men totalt värdelös karriär.
Möjligen kan strandhällskan sen dyka upp som landshövding i Jämtland/Härjedalen eller liknande.
Citera
2021-10-01, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Få människor ger ett så osympatiskt intryck som den damen

Verkligen helt säker?

Om jag säger - Mona Sahlin då?

Det måste vara en oslagbar kandidat till värsta osympatiska vandrande levande varelsen någonsin på denna jorden (i mitt tycke i varje fall).

OnT
Någon som vet förresten om Maggan har lagt ner Sitt supande?
Citera
2021-10-01, 17:49
Citat:
Ursprungligen postat av What-the-heck
https://nyheteridag.se/strandhalls-a...arpi-yxhogern/

Yxbitch, yxsozze, yxfackpamp, yxfrisör, yxwhitetrash....

Ja du Annika, har man inga grundläggande kunskaper i någonting så borde man hålla käften.
Hahaha…jafyfan. Strandhällskan vs. Jünger. Strandhäll förkroppsligar verkligen allt som är fel med samtiden.
Jag tror inte att denna obildade skata någonsin hade hört talas om Jünger före detta.
Citera
2021-10-02, 14:46
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Ludret Strandhäll har kommit undan sin skuld i ex sambon Thomas självmord alldeles för lindrigt !
Thomas tog sitt liv pga att ludret han levde med knullade dvärgen Mogge, så indirekt har Annika mördat Thomas, men visar hon upp några skuldkänslor ?
Nej, nej, nej, isället lipar ludret ut i media och alla ska tycka så synd om henne och hennes döttrar vilka tappat sin far !
Må denna kvinna ruttna i helvetet !!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in