2019-09-09, 22:02
Medlem
Guld-Jussis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesperBorjesson
Berätta gärna mer om dessa uppgifter samt varifrån du fått dem. I annat fall kan ditt inlägg avskrivas som trams.
Precis som tidigare i tråden (när jag kunde ge det första fasta beviset på att han var avliden) så är det från en person som arbetade i TWs relativa närhet och jag tycker att den källan kan betraktas som mycket seriös. Jag har ytterligare detaljer som säkert är av intresse men just nu kommer jag hålla på dem eftersom min källa inte vet hur många personer som känner till dessa.
Citera
2019-09-10, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av precix
Sämsta tråden på länge. AS är snygg. Förmodligen snyggare än alla som skrivit i tråden. Därför får hon otrohetsanklagelser riktade mot sig. Finns det NÅGON fakta? Ens att det är hennes sambo? Eller att han tagit sitt liv?

Brukar det finnas "fakta" gällande otrohet? Är det att någon har fotograferat ett pågående samlag?
Det fetade får du gärna förklara vad du menar med, för det är näppeligen begriplig svenska. Att Annika Strandhälls sambo är död finns det "fakta" på om du orkar bläddra någon sida bakåt i tråden.
Citera
2019-09-11, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guld-Jussi
Precis som tidigare i tråden (när jag kunde ge det första fasta beviset på att han var avliden) så är det från en person som arbetade i TWs relativa närhet och jag tycker att den källan kan betraktas som mycket seriös. Jag har ytterligare detaljer som säkert är av intresse men just nu kommer jag hålla på dem eftersom min källa inte vet hur många personer som känner till dessa.

Ok, då förstår jag. Tack för allt du delat med dig hittills av din info. Håll oss gärna uppdaterade i tråden när du kan berätta mer.
Citera
2019-09-12, 13:44
Medlem
Berias avatar
Thomas David Wolf finns inte längre i Skatteverkets databas, dvs. förmodligen avliden.

www.upplysning.se uppdateras snabbare än t.ex. ratsit.
Citera
2019-09-13, 02:48
Medlem
Vilken katastrof. När ska det här komma upp till ytan i media? Myndighetsslakten skördar offer? Den som höll i bilan för tusentals, dog själv? Stackars barn. Man ska inte hänga på Flashback. Katastrofer överallt, hela tiden. Ugh. Loggar ut tror jag...
Citera
2019-09-13, 05:55
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Vet nån om hon börjat bli aktiv på exv Tinder? Känns som en tjej som inte behöver vara ensam så länge och knappast sörjer självspillaren särskilt länge.
Citera
2019-09-13, 13:57
Medlem
Uppträder på Själagårdsgatan, Gamla Stans Socialdemokratiska förening senare i höst.
Flera andra ministrar är också inbokade för samtal i en serie som brukade vara mera
omfattande förr i världen ...
Citera
2019-09-13, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Uppträder på Själagårdsgatan, Gamla Stans Socialdemokratiska förening senare i höst.
Flera andra ministrar är också inbokade för samtal i en serie som brukade vara mera
omfattande förr i världen ...

Inbokad sedan länge på Kommun-och Regiondagar ett annat riksdagsparti håller i Västsverige sista helgen i september. Kommet?
Citera
2019-09-13, 14:07
Medlem
[quote=molliesmille|68689816]Inbokad sedan länge på Kommun-och Regiondagar ett annat riksdagsparti håller i Västsverige sista helgen i september. Kommer?QUOTE]
Senast redigerad av molliesmille 2019-09-13 kl. 14:09. Anledning: Dubbelpost TA BORT!
Citera
2019-09-13, 20:30
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesperBorjesson
Berätta gärna mer om dessa uppgifter samt varifrån du fått dem. I annat fall kan ditt inlägg avskrivas som trams.
Skaffa dig själv lite fakta innan du rackar ner på andra users uppgifter ditt jävla stillasittande spån!

Om du inte klarar av att skaffa egna uppgifter så håll åtminstone tyst eller kom med konfirmerade eller dementerade uppgifter.

Du beskriver dig bara som imbecill och oförmögen att skaffa egen information.
Citera
2019-09-14, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybrandslang
Skaffa dig själv lite fakta innan du rackar ner på andra users uppgifter ditt jävla stillasittande spån!

Om du inte klarar av att skaffa egna uppgifter så håll åtminstone tyst eller kom med konfirmerade eller dementerade uppgifter.

Du beskriver dig bara som imbecill och oförmögen att skaffa egen information.

Vad har du för information att delge oss?
Citera
2019-09-14, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Inbokad sedan länge på Kommun-och Regiondagar ett annat riksdagsparti håller i Västsverige sista helgen i september. Kommet?

Måndag 30/9 18.00-20.00 Själagårdsgatan 13 om jag minns rätt. En vecka senare gästar
Morgan J samma ställe. Föreningen i fråga drevs förut av en eldsjäl som gick bort och efter
det är den nog en smula mindre livaktig ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in