2019-08-27, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Länk eller annat? Ledsnade han på Annika?
Nu hoppas jag att hon mår riktigt skitdåligt! för det hon satte igång, var det värt det?
Citera
2019-08-27, 22:18
Medlem
Det var väl sambon, Th*mas W*lf, som åkte dit för snatteri häromåret? Allting kanske inte var sådär jättebra på hemmaplan. Är det bra så går man ju inte och snattar på Media Markt när man har stor villa på Värmdö och bra jobb, samt en sambo i regeringen.
Citera
2019-08-27, 22:18
Medlem
Mosbulles avatar
Undrar om FK skulle ge mig pengar i samma sits?
Citera
2019-08-27, 23:08
Medlem
Tidningarnas Telegrambyrå har foto från Kungens 70-års-konsert år 2016.
https://beta.tt.se/media/image/sdltb...arkPreview.jpg
Citera
2019-08-27, 23:30
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Ehh... vad skall man kalla detta då ? ;-)

"..På fredagskvällen roade sig socialförsäkringsminister Annika Strandhäll (S) med att twittra. Men något verkar ha gått fel när hon började svara sitt egna inlägg. Nu anklagas ministern återigen för att driva ett trollkonto..."

https://samnytt.se/minister-strandha...va-trollkonto/
Priceless! Hon är väl i och för sig för dum för att fatta att hon klampar runt med fiolfodral på fötterna men hon bjuder ju i alla fall på en hel del ofrivillig komik.
Citera
2019-08-27, 23:35
Medlem
JustZlatans avatar
(FB) Välkänd politiker otrogen ?

Om maken tagit livet av sig på grund av Strandhälls otrohetsaffär är det mycket allvarligt och hon borde få sparken på direkten! Baylan-Allan också!
Senast redigerad av JustZlatan 2019-08-27 kl. 23:38.
Citera
2019-08-27, 23:41
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Ehh... vad skall man kalla detta då ? ;-)

"..På fredagskvällen roade sig socialförsäkringsminister Annika Strandhäll (S) med att twittra. Men något verkar ha gått fel när hon började svara sitt egna inlägg. Nu anklagas ministern återigen för att driva ett trollkonto..."

https://samnytt.se/minister-strandha...va-trollkonto/

Hon verkar ta det där med att skapa opinion lite för bokstavligt.
Citera
2019-08-27, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Både Ygeman och Baylan? Verkar väl het på gröten. Fantasin skenar ...

Ja Yge*an är ett återkommande rykte och det finns fler. Små fåglar som jobbar i regeringskansliet menar att Morgan J*hansson och Strandh*ll ofta setts tillsammans sena kvällar. Han är nog inte den enda som velat få henne i säng. Även Ener*t nämns som en person som slagit sina lovar efter henne. Hade varit fint med mer konkreta fakta. Den som har mer får gärna bidra. Jag ska luska bland mina journalistkompisar.

Frågan är också vad som får en person i den ställningen att snatta. Verkar inte helt friskt.
Citera
2019-08-27, 23:47
Citat:
Ursprungligen postat av gallenmonk
Ja Yge*an är ett återkommande rykte och det finns fler. Små fåglar som jobbar i regeringskansliet menar att Morgan J*hansson och Strandh*ll ofta setts tillsammans sena kvällar. Han är nog inte den enda som velat få henne i säng. Även Ener*t nämns som en person som slagit sina lovar efter henne. Hade varit fint med mer konkreta fakta. Den som har mer får gärna bidra. Jag ska luska bland mina journalistkompisar.

Frågan är också vad som får en person i den ställningen att snatta. Verkar inte helt friskt.
Vad är det för jävla lurkar hon väljer att suga av för karriärens skull? Skulle inte förvåna mig om hästkuken Eskil också fått smaka på lite hästbett.
Citera
2019-08-28, 00:29
Medlem
Märkligt lite aktivitet i denna tråd.
Citera
2019-08-28, 00:34
Medlem
En av Sveriges högsta politikers man begår självmord för att hans fru knullat med en annan i regeringen och knappt 10 sidor
Citera
2019-08-28, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
En av Sveriges högsta politikers man begår självmord för att hans fru knullat med en annan i regeringen och knappt 10 sidor
Hur vet du det??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in