2022-07-09, 17:45
Medlem
Inte för att låta nedlåtande men har hon endast 1 års utbildning på Göteborgs Universitet och tack vare den utbildning kunde hon uppnå så hög position inom politiken?
Citera
2022-07-09, 18:22
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Inte för att låta nedlåtande men har hon endast 1 års utbildning på Göteborgs Universitet och tack vare den utbildning kunde hon uppnå så hög position inom politiken?
Hon är ju för helvete såsse!!! Då räcker det med söndagsskolan
Citera
2022-07-09, 18:27
Medlem
Det märkliga är att då Magda satte henne som miljöminister så var ett svepskäl att hon skulle vara ett vallokomotiv. Hon är snarare tvärtom. Vartenda uttalande hon gör sänker sossarna.
Citera
2022-07-09, 18:43
Medlem
Inga tidningar som skrivit om hennes bravader på Allmedalen? Expressen borde ju kunna skriva nåt utan att nämna namn åtmindstonde?
Kanske inte gått att verifiera att tappade skon, bag in boxen, bh-n under armen och portningen från Kallis har hänt? Jag är förvånad över att det inte vevas ut i tidningarna. De har kanske inte tillräckligt säkra källor.

Eller har det skrivits i pressen? Länka gärna.
Citera
2022-07-09, 19:02
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Ja eller hur

https://cached-images.bonnier.news/g...igOriginal.jpg

https://cdn01.nyheter24.se/483c99520...ing%20barn.jpg

https://da.se/app/uploads/2018/03/sj...strandhall.jpg

En riktig sötnos med en blick som en psykopat skulle avundas, skulle fan inte släppa henne över tröskeln för att bjuda på ett glas vatten ens.

Hon har samma debila utstrålning som Pernilla Wahlgren. Det är verkligen helt tomt bakom den blicken.
Citera
2022-07-09, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redrik.feinfeldt
Kollade några minuter, det jag reagerade på var att när Moderaten talar, tittar hon ner o scrollar i sin telefon, troligt att någon skickar små mess med vad hon ska säga, Morgan?

Knappast Morgan hon messar med.
Hon får ju direktiv och tips på vad hon ska säga från någon inom partiet som vet något till skillnad från henne.
Citera
2022-07-09, 23:06
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater

Det där är ganska genomgående bland Sveriges riksdagspolitiker. Finns mängder av dem som satsade på en politisk karriär i stället för att studera vidare. Det är först efter millennieskiftet som det började bli relativt vanligt att folk pluggade vidare efter gymnasiet. Strandhäll är född 1975 och gick ut gymnasiet före det blev särskilt vanligt att inte bara gå rätt in i yrkeslivet.

Det är väl knappast hennes studier som lett henne framåt i politiken och det samma kan man säga om väldigt många oavsett parti.

När det kommer till Strandhäll är det väl mest konstigt att hon inte fortfarande står och häller permanentvätska över gamla tanter dagarna i ända. Men på något sätt tog hon sig sig via facket in i politiken.
Citera
2022-07-09, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Det där är ganska genomgående bland Sveriges riksdagspolitiker. Finns mängder av dem som satsade på en politisk karriär i stället för att studera vidare. Det är först efter millennieskiftet som det började bli relativt vanligt att folk pluggade vidare efter gymnasiet. Strandhäll är född 1975 och gick ut gymnasiet före det blev särskilt vanligt att inte bara gå rätt in i yrkeslivet.

Det är väl knappast hennes studier som lett henne framåt i politiken och det samma kan man säga om väldigt många oavsett parti.

När det kommer till Strandhäll är det väl mest konstigt att hon inte fortfarande står och häller permanentvätska över gamla tanter dagarna i ända. Men på något sätt tog hon sig sig via facket in i politiken.

Nu syftar jag inte framförallt på fröken Strandhäll då jag är dåligt insatt i hennes yrkeskarriär, utan generellt så ser jag arbetslivserfarenhet som något positivt. Vissa gillade att hugga på Löfven pga hans svetsarbakgrund. Istället ser jag lite hederligt kneg som något positivt då de kanske har sett lite av verkligheten. Broilers och partiutbildningar ger jag ingenting för, oavsett hur många högskolepoäng de har lyckats skrapa ihop. Detta är ingenting värt i mina ögon.

Högskolepoäng och utbildningar kan alla skaffa.
Citera
2022-07-09, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Nu syftar jag inte framförallt på fröken Strandhäll då jag är dåligt insatt i hennes yrkeskarriär, utan generellt så ser jag arbetslivserfarenhet som något positivt. Vissa gillade att hugga på Löfven pga hans svetsarbakgrund. Istället ser jag lite hederligt kneg som något positivt då de kanske har sett lite av verkligheten. Broilers och partiutbildningar ger jag ingenting för, oavsett hur många högskolepoäng de har lyckats skrapa ihop. Detta är ingenting värt i mina ögon.

Högskolepoäng och utbildningar kan alla skaffa.

Men ytterst få kan lära svetsa, eller? Vari ligger det hederliga, menar du? Det finns väl massor av nötter som gick en praktisk utbildning. Är det ett plus att sakna högskolepoäng?
Citera
2022-07-10, 00:02
Medlem
När hon stod och sa att hon inte kunna sköta sina räkningar för att hon mådde dåligt efter sin makes död, så skulle sossarna direkt avsatt henne.

En människa som inte kan hålla koll på sitt privatliv ska absolut inte sitta som minister.
Sossarna verkar ha en talang för sånt, kolla bara Mona Sahlin. Patetiskt!
Citera
2022-07-10, 00:31
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malla68
Återigen - bara spekulationer och ingen har en aning. Och Morgan raggar inte ”lammkött” på Kallis. Han har redan en ny, ung flickvän. Emelie Karlsson från Säpo. Läs tidningen för guds skull.

HON raggade lammkött skrev jag. Molgan kan vara en hon, vad vet jag men nu syftade jag på strandfnasket.

Som förövrigt inte är speciellt snygg, sådär lite liggbar. Men i sossarna framstår hon som en sexidol såklart. Men nu är inte det problemet alls såklart.

De här politikerbroilerna har aldrig haft ett riktigt jobb utanför "rörelsen" och de skulle inte klara av det heller.
De är jättebebisar vars enda mål är att deras dadda och arbetsgivare Partiet ska sitta kvar.
Senast redigerad av Julskinkato 2022-07-10 kl. 00:33.
Citera
2022-07-10, 00:42
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Ojdå, där är det första positiva jag har hört om Strandhäll, hon tar den alltså i tvåan.

osäkert, men kanske om du är medelmåttig... Hon nekade mig att gå in där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in