2022-06-27, 15:25
Bannlyst
Har hon tjackat nya tänder lr, ser så ut när jag kollar dagens debatter i riksdagen?
Citera
2022-07-05, 15:40
Medlem
padrons avatar
Enligt Twitter verkar hon varit rejält på lyset i Almedalen. Så pass att hon fick ställa in åtaganden idag.
Citera
2022-07-05, 15:51
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Enligt Twitter verkar hon varit rejält på lyset i Almedalen. Så pass att hon fick ställa in åtaganden idag.
Länka gärna till nåt på twitter
Citera
2022-07-05, 16:00
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Länka gärna till nåt på twitter
Jag kan bekräfta detta. Min information kommer från en (S)-person på plats.

Dessutom så hamnade hon i säng med en man som är gift…
Citera
2022-07-05, 16:19
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l

Goda nyheter! Hoppas hon fortsätter som hon börjat, armlängds avstånd till BIB gäller inte denna veckan!
Citera
2022-07-05, 16:28
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Goda nyheter! Hoppas hon fortsätter som hon börjat, armlängds avstånd till BIB gäller inte denna veckan!
Rätt skönt att hon har så mycket skit på sossetoppen att hon i det närmaste är osårbar & kan svina hur mycket som helst. Speciellt kompetent är hon inte heller, men det verkar inte heller vara något hinder. Hon måste sitta på mycket tunga grejor.
Citera
2022-07-05, 16:30
Bannlyst
Denna jävla vandrare katastrof till white-trash är ett utmärkt exempel på varför vi har ett misslyckat system. Inte nog med att hon har drivit en man till självmord, hon kan inget, hon är lågbegåvad, och hon är med största sannolikhet något inom kluster B.

Kan vara den sämsta ministern någonsin.
Citera
2022-07-05, 16:37
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l

Annika Strandhäll var rund under fötterna ordentligt kan bekräftas. (resten skulle inte bli förvånad, hon är väl uthungrad av 6)
Citera
2022-07-05, 16:39
Medlem
leachs avatar
Fram med bilder på fylleskatan.
Måste finnas massor med så mycket folk på plats.
Citera
2022-07-05, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kancerus
Denna jävla vandrare katastrof till white-trash är ett utmärkt exempel på varför vi har ett misslyckat system. Inte nog med att hon har drivit en man till självmord, hon kan inget, hon är lågbegåvad, och hon är med största sannolikhet något inom kluster B.

Kan vara den sämsta ministern någonsin.
Strandhäll var rund under fötterna, vandrade in på krogen men saknade en sko och bar en bag i box under armen.
Hon blev direkt stoppad av vakter, tjafsade och blev portad ifrån krogen.
Ryktet undrar om Annie Lööf har ätit upp Annikas sko?
Citera
2022-07-05, 16:59
Medlem
Citat:

Enligt det jag hörde så hade hon på fyllan hittat en "one night". Det har ju hänt förr så...
Citera
2022-07-05, 17:04
Medlem
JustZlatans avatar
Fy fan vilken äcklig person hon är, speciellt om detta är sant. Hon är fortfarande minister och är i tjänst 24 timmar om dygnet och då ska man inte vara full?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in