Det är nog många som skulle vilja läsa om hur många i S-organisationen som "Bergsjö-madrassen" har legat med för att uppnå de positioner hon innehaft och hon helt uppenbart är totalt okvalificerad att inneha! 😊
Såg henne på bolaget intill högkvarteret på Sveavägen 68 för några år sen. Snofsig och sminkad. Hon köpte en flaska vitt vin. Hon är rätt het faktiskt. Hon skullle väl förfesta med bästa tjejgänget innan de drog ut på galej på stan.
Såg henne på bolaget intill högkvarteret på Sveavägen 68 för några år sen. Snofsig och sminkad. Hon köpte en flaska vitt vin. Hon är rätt het faktiskt. Hon skullle väl förfesta med bästa tjejgänget innan de drog ut på galej på stan.
Ja hon har något som inte många politiker har.
Vet inte vad det är? Kanske munnen. Ser ut att kunna ta emot mycket.
Ja hon har något som inte många politiker har.
Vet inte vad det är? Kanske munnen. Ser ut att kunna ta emot mycket.
Det måste mycket motvilligt erkännas, hon har något sexigt över sig.. den rabiat argumenta stilen..? jag skulle kunna tänka mig att ta henne på ett bord.. jag skulle aldrig kunna tänka mig att vara ihop med henne.. men bordet vore lockande. Har hon snygga spiror ?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!