2021-12-01, 22:45
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
För att få en betalningsanmärkning måste man väl underteckna att man mottagit föreläggande? Hon hade anmärkning 2013 på 16000 kr men hävdar alltså att maken skötte ekonomin. Han förfalskade alltså hennes namnteckning?
Att hon ens är kvar på posten som minister efter detta är häpnadsväckande. Samma Annika som lät yxan svinga över hundratals utförsäkrade och gav FK (om möjligt) ännu sämre rykte.
Citera
2021-12-01, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Äh det skulle vem som helst gjort om man var i hennes situation
Har lärt mig att de flesta människor skyller i från sig för att rädda sig själva.
Mänskligt!
Vidrigt, bara en sosse kan göra så. Inte enbart vidrigt, genomkorkat också. Hon borde förstå att det väcker agg
Citera
2021-12-01, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Nu är du bara löjlig. Hon kommer ha en lön på över 100 000 per månad. Problemet är knappast brist på monetära tillgångar. Problemet är att hon är ansvarslös. Det kan ingen muta i världen påverka.
Etablissemanget (gråsossarna) vill bli av med henne och de kommer att lyckas! Som de fick bli av med Mona Salin.
Citera
2021-12-01, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
För att få en betalningsanmärkning måste man väl underteckna att man mottagit föreläggande? Hon hade anmärkning 2013 på 16000 kr men hävdar alltså att maken skötte ekonomin. Han förfalskade alltså hennes namnteckning?

Nja det kan ju också bero lite på vad det gällde då det kan om man är solidariskt ansvariga för skulden (vilket man kan vara om man är gifta) och då tror jag att det kan räcka med att bara den ena parten blir delgiven. Killgissar dock lite nu..
Citera
2021-12-01, 23:06
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viejoverde
Att hon ens är kvar på posten som minister efter detta är häpnadsväckande. Samma Annika som lät yxan svinga över hundratals utförsäkrade och gav FK (om möjligt) ännu sämre rykte.

Ja, verkligen. Har hon nått uns av skam i kroppen avgår hon de närmaste dagarna. Man kan ju undra hur Magdalena tänkte..
Citera
2021-12-01, 23:07
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BevaraNordenRent
Etablissemanget (gråsossarna) vill bli av med henne och de kommer att lyckas! Som de fick bli av med Mona Salin.

Ja, men skulle hon tvingas avgå så ligger hon sig till ett annat bra jobb.
Det är det enda hon kan, dvs prata och knulla.
Citera
2021-12-01, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
En äkta hardcore feminist som hon ska väl för fan kunna sköta sin ekonomi. Skylla på sitt ex som tog livet av sig är ju smakfullt. Fy fan vilken jävla bimbo bitch hon är.

Feminism i Sverige handlar inte om att kunna sköta det själv. Det handlar om att måla upp sig som offer och hata och skylla på män. Titta bara på magda. Kritiserar någon henne så är det bara för att hon är kvinna enligt henne. Att hon är en svag ledare eller inkompetent har tydligen ingen betydelse. Jag menar vilken kompetent statsminister skulle ute en miljöminister som inte vet hur många kärnkraftverk Sverige har eller har stängt ner?? Vem tillsätter en miljöminister som har ifrågasatt den manliga rösträtten?
Citera
2021-12-01, 23:18
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Feminism i Sverige handlar inte om att kunna sköta det själv. Det handlar om att måla upp sig som offer och hata och skylla på män. Titta bara på magda. Kritiserar någon henne så är det bara för att hon är kvinna enligt henne. Att hon är en svag ledare eller inkompetent har tydligen ingen betydelse. Jag menar vilken kompetent statsminister skulle ute en miljöminister som inte vet hur många kärnkraftverk Sverige har eller har stängt ner?? Vem tillsätter en miljöminister som har ifrågasatt den manliga rösträtten?
Svaren på dina frågor har ju själv : Magdalena Andersson.
Citera
2021-12-01, 23:18
Medlem
Leeanns avatar
Min psykopatradar ger max utslag bara jag hör henne.

Att skylla sin dåliga ekonomi på sin avlidne fd make är bara så klockrent protokoll från en psykopat.

Nu är det så att jag arbetar med kreditbedömningar varje dag och självklart har hon varit medveten om sina skulder. För det blir hon nämligen upplyst om hon så bara ska handla en tröja på nätet..

Mår illa att bara skriva om henne.
Citera
2021-12-01, 23:21
Medlem
Är det en ny Mona Sahlin vi har med att göra? Verklighetsfrämmande, iq-befriade, pk-aktiva kommentarer och en privat ekonomisk oaktsamhet utöver det vanliga. Nästa steg är väl fusk och korruption? Men hon borde ju redan nu få gå med en stor varningstriangel som avskedsgåva. Inte ett klokt val av den nytillträdde statsministern. Långt därifrån.
Citera
2021-12-01, 23:35
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adyring
Tittar man vad som skrivs nu så kastar hon verkligen sin avlidne före detta under bussen. Allt är hans fel. Och var det inte det så var det att det var tuffa år. Det var det såklart, men den förklaringen faller ju på att hon missat en del pågående också. I så fall är hon ju definitivt inte nog på banan än för den typen av jobb.

Det är nästan lite osmakligt.

Verkligen! Att han inte skötte HENNES ekonomi tillräckligt bra kan väl nästan snudda vid brottet ”Förtal av avliden”.
Citera
2021-12-01, 23:35
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leeann
Min psykopatradar ger max utslag bara jag hör henne.

Att skylla sin dåliga ekonomi på sin avlidne fd make är bara så klockrent protokoll från en psykopat.

Nu är det så att jag arbetar med kreditbedömningar varje dag och självklart har hon varit medveten om sina skulder. För det blir hon nämligen upplyst om hon så bara ska handla en tröja på nätet..

Mår illa att bara skriva om henne.
Att hon överhuvudtaget är tilltänkt som minister efter uppdraget som ansvarig för vår allas socialförsäkring är förvånansvärt.
(Till och med Göran Persson framstår som en människovän och humanist i förhållande).
En person med föga akademisk kompetens inom miljöområdet ska nu styra hur Sveriges elförsörjning mm. ska utformas?
Jo visst, jag minns hur det lät på Göran Perssons tid, "jag har rätt att tycka i frågan, även om jag inte har full kunskap". Vackert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in