2020-12-23, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ok, tycker det känns precis som om du skrev om Annika Strandhäll, hon är ju exakt likadan, så egentligen passade dom väldigt bra ihop! Sen var han väl svagare i psyket än iskalla Annika och han orkade inte med sitt falska liv längre..Nu har hon ju hittat en annan psykdåre i lille Morgan, lika barn leka bäst.

Jag tror du har helt rätt, Annika och Thomas var lika på många sätt. Intelligensnivåerna var dessvärre på avsevärda avstånd.

Jag har träffat Annika några gånger för länge sedan. Det jag minns av henne så hade hon ett speciellt skratt, lite som ett hästagnägg. De första fem gångerna var det charmerande men ganska snabbt blev det bara irriterande. Speciellt irriterande blev det då jag insåg att skrattet var till för att dölja okunskap och för att avleda samtalsämnet.
Citera
2020-12-25, 01:00
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Thomas självmord hade inget med Annika eller S att göra. Han var sjuk. Hade tagit livet av sig även om han varit ihop med Ebba Bush. Kanske t.o.m. lite tidigare.

Sedan finns det en separat tråd för dessa foliehatt-spekulationer.

Finns bara en anledning till att T begick självmord:

- Annika knullade med Morgan och det kom till Ts kännedom.

Ja, han var psykiskt instabil, men detta med att Annika knullade Morgan var droppen som fick bägaren att rinna över.

Hade inte Annika knullat Morgan så hade hennes döttrar fortfarande haft en pappa, sug på den du Annika, eller just de ja, du suger ju Mogges.
Citera
2020-12-26, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fl.assback
Glöm inte Veronica Palm. Hon ligger i samma liga.
F'låt glömde Veronica Palm o kanske Inis Uusmann
Citera
2020-12-28, 18:47
Medlem
Är "ankan strandskata" en lösaktig slampa ?
Citera
2020-12-28, 19:26
Medlem
Bor "Ankan Strandskata" fortfarande kvar på Fågelbrovägen 12 B på Värmdö eller har PARTIET ordnat en mer passande "kärlekslya" i Stockholms innerestad åt henne och Mollgan / Bajlan ? Bekostad diskret av statsbudgeten ...
Huset på Värmdö verkar INTE vara sålt ännu då "Strandskatan" fortfarande är skriven där.
Citera
2020-12-29, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Bor "Ankan Strandskata" fortfarande kvar på Fågelbrovägen 12 B på Värmdö eller har PARTIET ordnat en mer passande "kärlekslya" i Stockholms innerestad åt henne och Mollgan / Bajlan ? Bekostad diskret av statsbudgeten ...
Huset på Värmdö verkar INTE vara sålt ännu då "Strandskatan" fortfarande är skriven där.

I intervju - Min sanning väl - nämnde Strandhäll att Corona gjort att de bodde kvar i huset. Sambandet framgick inte.
Citera
2020-12-29, 12:56
Medlem
nickomyras avatar
Läste någon kommentar under inlägg om Federley.
Någon insinuerar att även Strandhälls man var peddo ..
någon som hört mer om det ??
Ledsen orkar inte läsa hela tråden .
Citera
2020-12-29, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Läste någon kommentar under inlägg om Federley.
Någon insinuerar att även Strandhälls man var peddo ..
någon som hört mer om det ??
Ledsen orkar inte läsa hela tråden .

Jag tycker att denna tråd har gått för långt för sen länge.
Det finns inget som helst belägg för detta vad gäller hennes man.
Citera
2020-12-29, 17:56
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Jag tycker att denna tråd har gått för långt för sen länge.
Det finns inget som helst belägg för detta vad gäller hennes man.

Vart kommer det ifrån då ? Varför skulle det ryktet uppstå annars ?
Citera
2020-12-29, 23:32
Medlem
lowbrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
F'låt glömde Veronica Palm o kanske Inis Uusmann

Jag håller nog med om att Ines Uusmann är rätt person i ligan om sämsta och mest obildade statsråd. Ines var väl postkassörskan som hade slickat för mycket frimärke. Jag har för mig att det blev någon skada av det.

Tänk er Mona, Annika och Ines i samma regering. Sverige hade blivit ett nytt Gambia på en mandatperiod. Hade "Pussy-dansaren" blivit statsråd samtidigt, skulle svenskarna leva i grottor när hon dansat klart.

PS. Veronica Palm var väl aldrig statsråd.
Citera
2020-12-30, 00:01
Medlem
lowbrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Thomas självmord hade inget med Annika eller S att göra. Han var sjuk. Hade tagit livet av sig även om han varit ihop med Ebba Bush. Kanske t.o.m. lite tidigare.

Sedan finns det en separat tråd för dessa foliehatt-spekulationer.

Jag undrar hur du kan veta det? Du blandar här in S, jag antar att du menar Socialdemokraterna. Har det varit tal om att de är inblandade på något sätt? Sossarna har under alla tider utövat nepotism och vänskapskorruption, men under senare decenier har partiet blivit gravt korrumperat. Men du kanske har en poäng där, vi måste få klarhet.

I denna tråden spekulerar/analyserar vi anledningen till Annikas partners hängning. I andra trådar spekuleras den om Annika är direkt ansvarig för Thomas död. Gå dit om du vill spotta ur dig något.

Det där med Ebba... så säger jag precis tvärtom. Han hade fortfarande levt och varit lycklig.
Citera
2020-12-31, 12:19
Medlem
Thomas var både klumpig och fumlig, så det inträffade alltid roliga incidenter. En anekdot om sig själv som han berättade inträffade under året han var utan körkort. Han bodde då i Jönköping och jobbade i Bankeryd:

Thomas hade köpt en ny snabb cykel, en “landsvägsracer” för att pendla med. En tidig morgon cyklade han till jobbet men kom aldrig fram med hel cykel. Han hade på en lång raksträcka med solen i ögonen lyckats köra in i en parkerad bil stående på vägrenen. Det hade tagit tvärstopp och han flög över bilen och landat framför den. Gubben som njöt av morgonsolen vid Vätterns strand blev lite chockad av smällen och den ålande, skrikande cyklisten. Thomas klarade sig hyffsat bra med lite skrapsår men cykeln var helt vriden och skrotades. Han fick hjälp av gubben att ta sig till jobbet.

Det var en väldigt typiskt Thomas incident och många finns det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in