Denna intervju bevisar hur jävla korkad hon är. Hon anser att 2013 är så lång tbx att hon inte kommer ihåg, skyller på sin man och att "tiden har varit för turbulent" för att betala räkningar...
Dagens skratt!!!
Är hon inte bortstädad innan veckan är slut är sossarna rökta inför nästa val. Ljuger så in i helvete.
Tog mig tid att läsa på lite om hennes bakgrund för att bilda mig en uppfattning om vem hon är.
Hon är alltså utbildad frisör och har ingen annan utbildning utöver det. Hur i helvete kan hon haft en spikrak karriär inom politiken med flera höga positioner med sin uppenbara brist på kompetens och utbildning?
Tycka vad man vill om tex maggan men hon är utbildad på handelshögskolan i Stockholm och på Harvard.
Snart rycker drevet in på Strandhälls kontokort också. Det blir säkert en guldgruva av slarv, konstig representation, privata utgifter på riksdagens kort med mera.
Tyvärr tycks inte Annika Strandhäll köra bil. Den förra slarvsossekärringen Mona hade ju drivor av felparkeringar också i bagaget.
Hon är alltså utbildad frisör och har ingen annan utbildning utöver det. Hur i helvete kan hon haft en spikrak karriär inom politiken med flera höga positioner med sin uppenbara brist på kompetens och utbildning?
Samma resonemang kan appliceras på Mona Sahlin. Innan hon blev politiker arbetade hon som diskare och köksbiträde.
Jag åkte förbi henne i min bil på ett torg i Mölndal för några år sen. Hon horglodde på mig och log något onormalt mycket. Riktigt äcklig och stirrig blick. Falsk kärring dessutom.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!