2020-10-07, 13:57
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hepatit-XY
Jag håller med om sakfrågan Annika tar upp i Expressen-TV. Säkerhetstjänsten ska inte agera taxi åt fulla kändiskåta kompisar. Dessutom tycker jag att politiker i allmänhet ska vara försiktiga med alkohol. Men här framkommer det inte om Ebba Buch var full eller överförfriskad.

Sen tycker jag inte att Annika är rätt person att peka finger. Hon har ju gjort mångdubbelt värre. Då hon inte innehar B-körkort ens, så har hon så klart nyttjat denne "taxitjänst" för egen del. Hon lät till och med fackmedlemmar betala för en "övernattningslägenhet/festlokal" på Östermalm under tiden de bodde flott i huset på Värmdö. Så gör bara korrumperade sossar.

Strandhälls kritik mot Buschs festnatt: Bryter mot riktlinjerna
Tack för länk, detta hade jag missat.

Cred åt Strandhäll som vågar ta debatten mot det här svineriet.
Alldeles för få toppar inom politiken som har samma mod.
Citera
2020-10-07, 16:18
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hepatit-XY
Jag håller med om sakfrågan Annika tar upp i Expressen-TV. Säkerhetstjänsten ska inte agera taxi åt fulla kändiskåta kompisar. Dessutom tycker jag att politiker i allmänhet ska vara försiktiga med alkohol. Men här framkommer det inte om Ebba Buch var full eller överförfriskad.

Sen tycker jag inte att Annika är rätt person att peka finger. Hon har ju gjort mångdubbelt värre. Då hon inte innehar B-körkort ens, så har hon så klart nyttjat denne "taxitjänst" för egen del. Hon lät till och med fackmedlemmar betala för en "övernattningslägenhet/festlokal" på Östermalm under tiden de bodde flott i huset på Värmdö. Så gör bara korrumperade sossar.

Strandhälls kritik mot Buschs festnatt: Bryter mot riktlinjerna
Har precis lyssnat på Busch försvar av händelserna som du beskrev.
Fy fan vilket slingrande kräk hon är.
Tycker du inte själv att du borde gå in och kommentera detta i någon skvallertråd om Busch i stället för att attackera Strandhäll?
Citera
2020-10-07, 16:37
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Tänka sig så avundsjuk denna Strandhäll blev på Busch nu då... ... Busch är ute och roar sig, medan Strandhäll sitter hemma i soffan och ser på SVT och håller Mållgan i handen.
Citera
2020-10-07, 18:02
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spaggarna
Hur går det med Annika Strandhälls benzo missbruk? Hennes broderline är ingen ursäkt.

Källa på att hon tar benso?
Citera
2020-10-07, 20:22
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Tack för länk, detta hade jag missat.

Cred åt Strandhäll som vågar ta debatten mot det här svineriet.
Alldeles för få toppar inom politiken som har samma mod.

SÄPO utgör en egen myndighet direkt underställd Justitiedepartementet. Departementschef är Morgan Johansson. Kasta inte sten i glashus (FB) Regeringskällor: Strandhäll och Morgan Johansson är ett par
Citera
2020-10-07, 22:26
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
SÄPO utgör en egen myndighet direkt underställd Justitiedepartementet. Departementschef är Morgan Johansson. Kasta inte sten i glashus (FB) Regeringskällor: Strandhäll och Morgan Johansson är ett par
Bra poäng där. Men tycker det ger ännu mer cred åt Strandhällskan att hon angriper missbruket trots att det kan bli sambon som får det i knät så småningom.
Citera
2020-10-08, 12:35
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Bra poäng där. Men tycker det ger ännu mer cred åt Strandhällskan att hon angriper missbruket trots att det kan bli sambon som får det i knät så småningom.

Vilket missbruk? Ebba skyddas ju oavsett.

Eller bör vi återgå till den tid då Sveavägen närmast var en avstjälpningsplats för lönnmördade statsministrar utan livvaktsskydd?

Strandhällskan är nog mest irriterad över att hon inte längre har rätt att ringa Säpo och beställa en bil när hon ska ut och shoppa, eller har Mogge möjligen fixat så hon kan göra det?
Citera
2020-10-08, 15:15
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
...Eller bör vi återgå till den tid då Sveavägen närmast var en avstjälpningsplats för lönnmördade statsministrar utan livvaktsskydd?...
Nja, i det här fallet riskerade vi väl mer att det kunde blivit en avstjälpningsplats för lönnmördade influencers?
Om inte SÄPO agerat så förtjänstfullt vill säga.
Citera
2020-10-08, 15:42
Medlem
JamesFs avatar
Det enda Strandhäll uppnår med sina ständiga påhopp är allt sämre stilpoäng.
Citera
2020-10-08, 18:45
Medlem
Inge.Smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Det enda Strandhäll uppnår med sina ständiga påhopp är allt sämre stilpoäng.
Stämmer hos meningsmotståndare. Har man bestämt sig för att någon är värdelös så lyssnar man inte ens när de framför kloka synpunkter.
Citera
2020-10-08, 19:20
Medlem
Månsans avatar
Den läskigt stirrande galningen uttryckte sig i TV4 Nyheter nyss. Hon ansåg det vara ytterst kränkande att KD-Ebba varit på fest i helgen och eventuellt riskerat att utsättas för Corona. Kränkande eftersom hon själv just mist en nära anhörig. Hon sa faktiskt så.

Undrar om hon avsåg sin stackars make som hon själv drev till självmord? I så fall en något ologisk tankekedja.
Citera
2020-10-08, 19:26
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Den läskigt stirrande galningen uttryckte sig i TV4 Nyheter nyss. Hon ansåg det vara ytterst kränkande att KD-Ebba varit på fest i helgen och eventuellt riskerat att utsättas för Corona. Kränkande eftersom hon själv just mist en nära anhörig. Hon sa faktiskt så.

Undrar om hon avsåg sin stackars make som hon själv drev till självmord? I så fall en något ologisk tankekedja.

Strandhälls mor gick bort i corona.

Annika smiter ju också iväg på fester då och då.
Här är en bild från en svettig knullfest med en moderat häradsbetäckare:

https://twitter.com/strandhall/statu...11991005450246
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in