2019-11-11, 20:44
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Det kan man verkligen fundera på. Lägg gärna märke till att LAS också är nyduschad. Håret är fortfarande vått och huden vid det nedre käkpartiet är fuktig och mjuk.
Och slipsen är av och han ser sådär härligt nyknullad ut.
Citera
2019-11-11, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Apropå att Nina Burchardt i Hudiksvall tvingats lämna sina politiska uppdrag för socialdemokraterna efter att ha förälskat sig i en SD-politiekr och inlett en relation med honom, så släpper nu Chang Frick en – i a f halv – bomb om att fru Strandhäll gjort sig skyldig till detsamma, dvs. förälskat sig i en SD-poliiker och raggat på honom. https://twitter.com/ChangFrick/statu...63200884224001

Chang driver visserligen alternativmedia, men brukar – bl a just därför – sitta som spindeln i nätet när det gäller skvaller, då han inte är lojal, eller för den delen illojal, mot någon, så det är väl inte så sannolikt att han ljuger, utan på sin höjd skarvar lite.

Vet någon vem denne ledamot är och när det ska ha hänt?
Troligtvis någon i SD som är relativt ung och ser hyfsat bra ut. Adam Marttinnen? Henrik Vinge?
Citera
2019-11-11, 22:38
Medlem
Hoppas Chang utvecklar detta
Citera
2019-11-11, 23:10
Medlem
Sopphjonets avatar
Måste väl vara M*ttias K*rlsson om han kallas Bocken?
Citera
2019-11-12, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopphjonet
Måste väl vara M*ttias K*rlsson om han kallas Bocken?

Nja, jag tänker L*nus. Kelade inte han med H*ann*?
Citera
2019-11-12, 10:13
Medlem
wwrs avatar
Finns det någon substans i det senaste ryktet eller är det bara det vanliga "SD är skurken" för att försöka ta bort fokus från verkliga orsaker, regeringsmedlem?
Citera
2019-11-12, 10:30
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Ganska dåligt av Chang Frick. Han som brukar vara så vettig.

Är ju helt hopplöst att värja sig mot denna typ av rykten. Vill Strandhällskan stämma Frick för förtal har hon goda möjligheter att vinna. Observera att det är irrelevant om uppgifterna om raggningsförsöket är sant eller inte.
Citera
2019-11-12, 10:38
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt

Är ju helt hopplöst att värja sig mot denna typ av rykten. Vill Strandhällskan stämma Frick för förtal har hon goda möjligheter att vinna. Observera att det är irrelevant om uppgifterna om raggningsförsöket är sant eller inte.
Ja, det är anmärkningsvärt. Den här "journalisten" (som jag dock inte vet så mycket om) solkar sitt rykte (vilket jag gissar kanske inte är så gott ändå) med skvaller.

Man vädrar storvilt.
Citera
2019-11-13, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt

Timingen för hans tweet är väl inte den bästa, men det är självklart att det pippas vilt över partigränserna. Om man gräver lite hittar man säkert t.o.m. en drös MP-kvinnor som har delat sängar med hemska SD-män.

Tro det eller ej, politiker är som vanligt folk. Kåtheten beats all.
Citera
2019-11-13, 22:25
Medlem
Nu har den jävla sosse skatan glömt att hennes gubbe är död och är helt rabiat igen.

https://twitter.com/strandhall/statu...876335104?s=21

Vad hände?

Jag tror inte gubben tog livet av sig för ett snedsprång (om så förmodligen inte första gången), nää vad fan var det som hände ?

Tänk utanför fyrkanten, måste finnas någon insidersosse här som gått över till SD och kan skvallra.
Citera
2019-11-14, 08:46
Medlem
Strandskatan har gjort så många illa med sina vidriga och urbota korkade inlägg här och var så att en riktig shitstorm är på sin plats. Att hon är snar till att skreva tvivlar jag inte en sekund på och normalt anser jag inte att det är ett problem. Men med tanke på hur hon beter sig är det dags att sänka fanskapen med riktiga vittnesmål.Hon kan inte få stå och dravla som hon gör. Men vi saknar folk som vågar vara helt öppen om det. Det skulle nämligen täppa till truten på hönset. Det är dags nu.
Citera
2019-11-14, 11:52
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Det är Linus Bylund hon försökt få i säng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in