Flashback bygger pepparkakshus!
2014-09-21, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janssons87
Det blev ett gossedjur. Inspirerad av Rory och Tiger. Min headcover var så sliten så jag hade inget val... Dock så är det bara på en av mina träklubbor. Vet inte om jag velat ha den på drivern.

Hade en krokodil innan men kör nu med en mops Tycker att originalheadcovers är tråkiga!
Citera
2014-09-21, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treamz
Hade en krokodil innan men kör nu med en mops Tycker att originalheadcovers är tråkiga!
Håller med. Djur och liknande känns fräscht!

Verbeek vad är din åsikt? Väntar spänt på ytterligare kommentarer.
Citera
2014-09-21, 15:39
Medlem
Citat:

Jag har "fel" headcover på alla klubbor. Sitter ett gammalt titleist 983 headcover på min Callaway Deep spoon och en grön tygboll på min Titleist trä5 Om jag hade en sponsor skulle dom inte vara nöjda.
Citera
2014-09-21, 21:54
Medlem
InTheBacks avatar
Citat:

Den första formuleringen fick mig att skratta högt, jag vet inte varför. Men tack.
Jag håller med dock, djur och liknande känns fräscht.
Citera
2014-09-22, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InTheBack
Den första formuleringen fick mig att skratta högt, jag vet inte varför. Men tack.
Jag håller med dock, djur och liknande känns fräscht.
Haha. Blev kanske lite fel. Menade bara att det är fräschare än en vanlig sunkig headcover man haft i 3år+.
Citera
2014-09-23, 12:16
Medlem
Nu börjar det bli kallt och jag fryser lätt om händerna och förlorar känslan. Finns det några bra handskar/vantar att rekommendera? Funderar på att skaffa ett par för att frysa mindre mellan slagen. Och golf vill man ju spela långt in på säsongen och på julafton såklart.
Citera
2014-09-23, 12:29
Medlem
Iam-Varfors avatar
Citat:
Haha. Blev kanske lite fel. Menade bara att det är fräschare än en vanlig sunkig headcover man haft i 3år+.
Finns det folk som har klubbor i +3 år ;D Jag har nog bytt ut allt utom putter 2-3 ggr
Citera
2014-09-23, 12:31
Medlem
Iam-Varfors avatar
Citat:
Nu börjar det bli kallt och jag fryser lätt om händerna och förlorar känslan. Finns det några bra handskar/vantar att rekommendera? Funderar på att skaffa ett par för att frysa mindre mellan slagen. Och golf vill man ju spela långt in på säsongen och på julafton såklart.
Du kan ju köpa såna där värmepåsar man lägger på handlederna så kommer du bli varm, eller så skaffar du dig riktiga "golfvantar" sett att tex cobra säljer såna..
Citera
2014-09-23, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iam-Varfor
Finns det folk som har klubbor i +3 år ;D Jag har nog bytt ut allt utom putter 2-3 ggr
En av ett fåtal.
Citera
2014-09-23, 14:58
Medlem
Citat:

Något liknande som dessa du är ute efter? http://www.galvingreen.se/collection/productinfo/329877m

Perfekt att ha mellan slagen, bara lägga på bagen medan du slår och sedan ta på dem när du slagit och traska vidare.
Citera
2014-09-23, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treamz
Något liknande som dessa du är ute efter? http://www.galvingreen.se/collection/productinfo/329877m

Perfekt att ha mellan slagen, bara lägga på bagen medan du slår och sedan ta på dem när du slagit och traska vidare.
Ja. Sedan undrar jag vad som är att föredra? Att ha ett par som man ska ha mellan slagen eller ett par att ha hela tiden under rundan? De du länkade är såna jag ska ha om jag satsar på typen man har mellan slagen.
Citera
2014-09-24, 03:24
Medlem
Citat:
Ja. Sedan undrar jag vad som är att föredra? Att ha ett par som man ska ha mellan slagen eller ett par att ha hela tiden under rundan? De du länkade är såna jag ska ha om jag satsar på typen man har mellan slagen.

För att få någon minsta värme behöver du ett par ganska tjocka vantar och tjocka vantar när man ska slå - för min del är det ett stort nej. Vet att Abacus har en modell som heter thermoflex eller liknande. Dessa är gjorda för att ha på sig vid slagen också men är alldeles för tjocka enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in