Nej siten är jättedålig, jättedålig kundservice, beställer man något kan det ibland ta uppemot 1 ½ månad att få grejorna så beställ INGET därifrån
Alla vet att du gör reklam för sidan
Vet verkligen alla det?
Konstruktivt svar. Du menar alltså att man inte ska kunna ställa frågor om företag på ett diskussionsforum för att försöka få reda på om det är seriöst innan man ev. beställer produkter därifrån?
Konstruktivt svar. Du menar alltså att man inte ska kunna ställa frågor om företag på ett diskussionsforum för att försöka få reda på om det är seriöst innan man ev. beställer produkter därifrån?
Nej inte alla såklart men vi som hänger på golf.se forum iallafall..såg din reklam där med.
Jo självklart, hade gärna svarat på en sån fråga om jag vetat något om det.
Nej inte alla såklart men vi som hänger på golf.se forum iallafall..såg din reklam där med.
Jo självklart, hade gärna svarat på en sån fråga om jag vetat något om det.
Det var bra att du såg min tråd där också. Då behöver jag inte förklara för dig vad det handlar om. Desto mindre bra att du inte vet någonting om min frågeställning däremot.
För övriga:
Jag har hittat en produkt som jag är intresserad av och därför har jag jämfört priser hos flera olika affärer. Dock känner jag inte till den här specifika affären/shopen och ville därför höra mig för innan jag ev. gör ett köp. Så enkelt var det.
Jaha? Och vad får dig att tro att det skulle röra sig om reklam? Eftersom jag söker specifik respons så lägger jag ut frågan på ett till forum förutom Flashback. Är det något häpnadsväckande att göra så om man söker efter så mycket information som möjligt?
För övrigt finns det väl många bättre sätt att göra reklam på än mitt första inlägg som var en konkret fråga som du misslyckades med att besvara.
Flexxus det är faktiskt vanligt i många trådar runt om på forumet där man frågar om man kan lita på diverse internetsidor och hur deras leveranser är och liknande. Även om jag måste säga att Shopen.se är inget ställe jag beställt ifrån tidigare men priserna är ju inte direkt imponerande.
Scott Daniels vad är det för produkt du är ute efter?
Flexxus det är faktiskt vanligt i många trådar runt om på forumet där man frågar om man kan lita på diverse internetsidor och hur deras leveranser är och liknande.
Tack.
Bl.a. står detta om kortbetalning, vilket är en anledning för mig att se om någon har handlat hos detta företag:
"KortBetalning : Du beställer varor och väljer
"Kort Betalning" och Du fyller i ett telefon nr eller
mobil nr och en tid när det passar dig att vi ringer
och tar kort transaktionen via telefon.Du får en
orderbekräftelse via mail."
Citat:
Ursprungligen postat av KinG-NothinG
Scott Daniels vad är det för produkt du är ute efter?
Bl.a. står detta om kortbetalning, vilket är en anledning för mig att se om någon har handlat hos detta företag:
"KortBetalning : Du beställer varor och väljer
"Kort Betalning" och Du fyller i ett telefon nr eller
mobil nr och en tid när det passar dig att vi ringer
och tar kort transaktionen via telefon.Du får en
orderbekräftelse via mail."
Måste säga att det där med kortbetalningen låter minst sagt misstänkt, men samtidigt så har jag som sagt inte hört något om dem varken positivt eller negativt. Hade jag varit du hade jag nog gjort som Dante säger och tänkt lite utanför ramarna till lite fler internationella sidor.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!