2010-03-04, 21:44
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tallmister

Tror dukar används oftast nuförtiden. Dessa var nå speciella dukar som kostade 12k styck så han ville nog inte att jag dunkade sönder den hehe.

Det är ju ganska förståeligt. Men kolla med honom om han vet någon gammal träningslokal som har lite nät!
Citera
2010-03-04, 21:55
Medlem
tallmisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Det är ju ganska förståeligt. Men kolla med honom om han vet någon gammal träningslokal som har lite nät!
Har snackat med honom om någon speciallösning där vi hänger upp någon presenning eller något billigt lakan ivägen ist
Citera
2010-03-07, 16:04
Medlem
Scott Danielss avatar
Är det någon som har beställt produkter från shopen.se och kan rekommendera siten?
Citera
2010-03-09, 17:57
Medlem
Flexxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scott Daniels
Är det någon som har beställt produkter från shopen.se och kan rekommendera siten?

Nej siten är jättedålig, jättedålig kundservice, beställer man något kan det ibland ta uppemot 1 ½ månad att få grejorna så beställ INGET därifrån

Alla vet att du gör reklam för sidan
Citera
2010-03-09, 19:27
Medlem
Scott Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexxus
Nej siten är jättedålig, jättedålig kundservice, beställer man något kan det ibland ta uppemot 1 ½ månad att få grejorna så beställ INGET därifrån

Alla vet att du gör reklam för sidan
Vet verkligen alla det?

Konstruktivt svar. Du menar alltså att man inte ska kunna ställa frågor om företag på ett diskussionsforum för att försöka få reda på om det är seriöst innan man ev. beställer produkter därifrån?
Citera
2010-03-09, 22:08
Medlem
Flexxuss avatar
Citat:
Vet verkligen alla det?

Konstruktivt svar. Du menar alltså att man inte ska kunna ställa frågor om företag på ett diskussionsforum för att försöka få reda på om det är seriöst innan man ev. beställer produkter därifrån?

Nej inte alla såklart men vi som hänger på golf.se forum iallafall..såg din reklam där med.
Jo självklart, hade gärna svarat på en sån fråga om jag vetat något om det.
Citera
2010-03-09, 22:27
Medlem
Scott Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexxus
Nej inte alla såklart men vi som hänger på golf.se forum iallafall..såg din reklam där med.
Jo självklart, hade gärna svarat på en sån fråga om jag vetat något om det.
Det var bra att du såg min tråd där också. Då behöver jag inte förklara för dig vad det handlar om. Desto mindre bra att du inte vet någonting om min frågeställning däremot.

För övriga:

Jaha? Och vad får dig att tro att det skulle röra sig om reklam? Eftersom jag söker specifik respons så lägger jag ut frågan på ett till forum förutom Flashback. Är det något häpnadsväckande att göra så om man söker efter så mycket information som möjligt?

För övrigt finns det väl många bättre sätt att göra reklam på än mitt första inlägg som var en konkret fråga som du misslyckades med att besvara.
Citera
2010-03-09, 22:31
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Flexxus det är faktiskt vanligt i många trådar runt om på forumet där man frågar om man kan lita på diverse internetsidor och hur deras leveranser är och liknande. Även om jag måste säga att Shopen.se är inget ställe jag beställt ifrån tidigare men priserna är ju inte direkt imponerande.

Scott Daniels vad är det för produkt du är ute efter?
Citera
2010-03-09, 23:16
Medlem
Scott Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KinG-NothinG
Flexxus det är faktiskt vanligt i många trådar runt om på forumet där man frågar om man kan lita på diverse internetsidor och hur deras leveranser är och liknande.
Tack.

Bl.a. står detta om kortbetalning, vilket är en anledning för mig att se om någon har handlat hos detta företag:

"KortBetalning : Du beställer varor och väljer
"Kort Betalning" och Du fyller i ett telefon nr eller
mobil nr och en tid när det passar dig att vi ringer
och tar kort transaktionen via telefon.Du får en
orderbekräftelse via mail."

Citat:
Scott Daniels vad är det för produkt du är ute efter?
Just nu gäller det dessa golfskor: FootJoy DryJoys herr
Citera
2010-03-09, 23:16
Medlem
DanteAlighieris avatar
Scott Daniels, du kan alltid kolla på utländska leverantörer. Ibland kan det vara billigare. Golf bidder är också bra.
Citera
2010-03-10, 16:10
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Tack.

Bl.a. står detta om kortbetalning, vilket är en anledning för mig att se om någon har handlat hos detta företag:

"KortBetalning : Du beställer varor och väljer
"Kort Betalning" och Du fyller i ett telefon nr eller
mobil nr och en tid när det passar dig att vi ringer
och tar kort transaktionen via telefon.Du får en
orderbekräftelse via mail."

Just nu gäller det dessa golfskor: FootJoy DryJoys herr

Måste säga att det där med kortbetalningen låter minst sagt misstänkt, men samtidigt så har jag som sagt inte hört något om dem varken positivt eller negativt. Hade jag varit du hade jag nog gjort som Dante säger och tänkt lite utanför ramarna till lite fler internationella sidor.
Citera
2010-03-10, 22:21
Medlem
Scott Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Scott Daniels, du kan alltid kolla på utländska leverantörer. Ibland kan det vara billigare. Golf bidder är också bra.

Citat:
Hade jag varit du hade jag nog gjort som Dante säger och tänkt lite utanför ramarna till lite fler internationella sidor.
Tack, det ska jag göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in