Hur gör ni med putters? Kör ni på en eller har ni flera i lager som ni byter efter smak för dagen?
Funderar på att köpa en putter med tyngd då min ordinarie putter är den klassiska varianten utan något extra på. Inte för att det är nödvändigt utan det kan vara lite kul att testa.
Kan någon rekommendera en golfklubb inom 3-4 timmars bilavstånd från Norrköping som håller god kvalitet på hösten? Vill väldigt gärna spela en klassbana med mycket vatten i spel. Banan ska vara vacker också och främja en rakslående spelare.
Kan någon rekommendera en golfklubb inom 3-4 timmars bilavstånd från Norrköping som håller god kvalitet på hösten? Vill väldigt gärna spela en klassbana med mycket vatten i spel. Banan ska vara vacker också och främja en rakslående spelare.
Gick till rangen efter 9 hål för att slå lite, var lite trött så jag slog korta wedgar, slog några tunna och tänkte nu fan ska jag ha knäna böjda genom hela svingen. Fy fan, slog 50 bollar och inte en jävel tunn och då slog jag med alla klubbor...sjukt vad jag träffade bra.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!