Älskar Phoenix Open på det sättet att det sticker ut så mycket från golf i vanliga fall. Det behövs någon/några tävlingar per år som innehåller lite oseriösa event.
Älskar caddieracingen på 16, kul med nya traditioner!
Älskar Phoenix Open på det sättet att det sticker ut så mycket från golf i vanliga fall. Det behövs någon/några tävlingar per år som innehåller lite oseriösa event.
Älskar caddieracingen på 16, kul med nya traditioner!
Jag håller med, lite mer jippon runt de "inte lika stora" tävlingarna tror jag kan göra sporten gott. Samtidigt som prestigen i majors växer ännu mer.
I helgen lanserades Cobras nya reklam för kommnade säsong, jag vet inte vad ni tycker men jag hoppas få en STOOOOOR affisch att sätta upp i Shopen i sommar!
I helgen lanserades Cobras nya reklam för kommnade säsong, jag vet inte vad ni tycker men jag hoppas få en STOOOOOR affisch att sätta upp i Shopen i sommar!
Oj oj oj! Där ser man också hur mycket sporten verkligen har förändrats. Till att kvinnor knappt får vistas på banan (gäller väl fortfarande på Augusta?) till utvikningar(?) i promotionssyfte.
I like though! Håller tummarna för din affisch, var jobbar du?
Oj oj oj! Där ser man också hur mycket sporten verkligen har förändrats. Till att kvinnor knappt får vistas på banan (gäller väl fortfarande på Augusta?) till utvikningar(?) i promotionssyfte.
I like though! Håller tummarna för din affisch, var jobbar du?
Tjejen är ju spelare på LPGA touren, Blair O'neal.
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Ha, ha. Verkligen innovativt från Cobra.
Underligt att dom inte lät något fetto från pga-touren posera istället i bar överkropp.
Tjejen är ju spelare på LPGA touren, Blair O'neal.
Jo, det vet jag ju. Men blev det inte ett himla liv när de svenska fotbollstjejen/tjejerna vek ut sig? Man kan nästan tycka det här är lite värre, fast jag klagar inte! Helt rätt inställning
Kan man bocka om en hybrid? Jag lästa någonstans att Phil Mickelson spelade med en ombockad svartmålad rbz hybrid. Det känns som om jag är för lång för min rbz hybrid.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!