Citat:
Ursprungligen postat av Tribal
Ok, eftersom jag inte hittade någon golftråd så får jag göra ett försök!
Hur många spelar Golf på FB egentligen? Vad har du för klubbor? Vem är den bäste spelaren i världen? Ja frågorna är många, hoppas vi kan få lite svar =)
Jobbar själv på Bokskogens GK som förra året hade sveriges 6:e bästa golfbana, Bokskogens 'Gamla Banan'. Spelar lite själv men man pallar inte så ofta eftersom man jobbar med det 60 timmar i veckan på sommar, blir kaka på kaka.
Spelar på Maruman conductor Blades SW - J2, Titleist 975J 8,5 Stiff, Ping spoon 14,5 stålskaft, no name putter, handgjord skinnbag. Spelar på Eskilstuna GK banan börjar ta sig nu.
Finns ingen som mäter sig med en Tiger Woods på topp, svårare än så är det inte, han är lite upp och ner nuförtiden men det finns en enorm kapacitet och då. 2a måste ändå vara Mickelson, på senaste tiden vet jag ingen som spelat bättre, verkar dock som att Woods har annat att tänka på just nu då hans Far ligger på sjukhus och då blir det givetvis inga bra resultat.
Dock inget snack om att Woods är den störste genom tiderna, visst har Nicklaus fler majors men det är bara en tidsfråga innan dagen då Woods tar över tronen.