2012-01-23, 14:50
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Suck! Det var inte alls järnen jag hoppats på. Det var ju bara att Fowler börjar att lira Cobra men det visste väl för fan varenda kotte redAn?! Jaja det blir att vänta till helgen...
Citera
2012-01-23, 15:04
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
KinG-NothinG skrev

Du kör både och alltså? Se dig för bara... Det är en farlig kombination!

Jo, du har rätt. Jag känner att jag befinner mig mycket i experimentstadiet.

Citat:
Tror de dyraste går från 400 dollar. Om vi inte snackar eBay och begagnade från 80talet då...

Jo, jag tänkte på ebay: http://www.ebay.com/itm/Scotty-Camer...item3a6f59d3e3

Annars tycker jag ebay kan vara ett bra ställe att köpa begagnade klubbor på, men man får vara försiktig så att man inte får kopior eller annat skräp. Jag köpte min Yes putter där för 29$ inklusive frakt, det tycker jag var otroligt billigt.
Citera
2012-01-23, 16:35
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Jo, du har rätt. Jag känner att jag befinner mig mycket i experimentstadiet.

Jo, jag tänkte på ebay: http://www.ebay.com/itm/Scotty-Camer...item3a6f59d3e3

Annars tycker jag ebay kan vara ett bra ställe att köpa begagnade klubbor på, men man får vara försiktig så att man inte får kopior eller annat skräp. Jag köpte min Yes putter där för 29$ inklusive frakt, det tycker jag var otroligt billigt.

Gammalt original utgiven för ett bra tag sedan, oanvänd MED självaste Scottys autograf. Tro fan att den är dyr!

Jag ska köpa mig ett dussin Vokey wedgar och låta Mr Wokey signera dem när jag träffar honom till våren $$$$$$$$
Citera
2012-01-24, 02:02
Medlem
Kan det vara dessa vi väntar på?
http://www.golfwrx.com/forums/topic/...5#entry4142455
Citera
2012-01-24, 09:47
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipper69
Kan det vara dessa vi väntar på?
http://www.golfwrx.com/forums/topic/...5#entry4142455

Osäkert faktiskt. När jag snackade med en av deras representanter sa de att det var ett comboset som gällde, dvs blad på de låga klubborna och cavity på de högre. Men det är helt klart möjligt att de ändrat sig! Snygga var de iaf!
Citera
2012-01-24, 10:37
Medlem
Folk klagar på dom starka färgerna o allt men jag gillar verkligen looken på dom klubborna

Dom i ett komboset skulle ligga väldigt nära ett köp (förutsatt att dom känns bra såklart)

Annars är jag lite förtjust i Clevelands ny 588, mycket fina och vad jag har hört mycket trevliga att spela med...
Citera
2012-01-24, 10:56
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Folk klagar på dom starka färgerna o allt men jag gillar verkligen looken på dom klubborna

Dom i ett komboset skulle ligga väldigt nära ett köp (förutsatt att dom känns bra såklart)

Annars är jag lite förtjust i Clevelands ny 588, mycket fina och vad jag har hört mycket trevliga att spela med...

Jo färgerna är UNDERBARA! Gillade tyvärr inte träklubborna i AMP serien annars hade jag kört ett helset i just grått och orange.

Men har många set beställda för både damer och herrar och jag tror att de kommer sälja bara på utseende när de hänger lite snyggt på väggen. Ge mig en bild på Rickie också så snackar vi
Citera
2012-01-24, 11:01
Medlem
Tror ni Cleveland nya Retrodriver kommer gå hem hos dagens golfare då?
http://www.clevelandgolf.com/US_clas...d_drivers.html
Citera
2012-01-24, 11:19
Medlem
När det gäller träklubbor är jag jäkligt intresserad av RBZ, någon som har testat dom?

Men ja Clevelands klassiska look är awsome. Hoppas den är är lika bra som snygg

King_Nothing är det några mer kommande klubbsläpp nu som man har att se fram emot?
Citera
2012-01-24, 12:06
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
När det gäller träklubbor är jag jäkligt intresserad av RBZ, någon som har testat dom?

Men ja Clevelands klassiska look är awsome. Hoppas den är är lika bra som snygg

King_Nothing är det några mer kommande klubbsläpp nu som man har att se fram emot?

Tyckte RBZ var väldigt lik R11 i känslan, och just R11 är hemsk att slå med om du frågar mig. Synd att den är så snygg bara!

Jag har dålig koll på TaylorMade och Cleveland, men Titleist, Callaway, Mizuno och (kankse) Cobra vet jag har släppt sina nyheter. Men man vet aldrig vad som dyker upp nu i helgen på den stora mässan i Orlando.
Citera
2012-01-24, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KinG-NothinG
Tyckte RBZ var väldigt lik R11 i känslan, och just R11 är hemsk att slå med om du frågar mig. Synd att den är så snygg bara!

Jag har dålig koll på TaylorMade och Cleveland, men Titleist, Callaway, Mizuno och (kankse) Cobra vet jag har släppt sina nyheter. Men man vet aldrig vad som dyker upp nu i helgen på den stora mässan i Orlando.

Fick nyss veta att Scotty Cameron har slutat med sin kombi serie (i alla fall Kombi-S) och det kommer tydligen något nytt i Mars. Får höra från en kontakt på Titleist vad det handlar om i Februari, blir spännande!
Citera
2012-01-24, 14:54
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treamz
Fick nyss veta att Scotty Cameron har slutat med sin kombi serie (i alla fall Kombi-S) och det kommer tydligen något nytt i Mars. Får höra från en kontakt på Titleist vad det handlar om i Februari, blir spännande!

Hmm, nu blev jag sugen att slå en signal till min säljare jag med...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in