2010-12-15, 23:42
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Ja jag lovar att det ska bli riktigt jobbigt att vara tvungen att åka till Spanien och jobba i tre månader nu i början av januari
Citera
2010-12-17, 17:18
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KinG-NothinG
Ja jag lovar att det ska bli riktigt jobbigt att vara tvungen att åka till Spanien och jobba i tre månader nu i början av januari

Ajdå!

Jag förstår att du bävar, känner obehag och är bara allmänt otillfredsställd med detta beslut

Ska du vara instruktör..?
Citera
2010-12-18, 21:15
Medlem
BibbiStorms avatar
Nu är vinterträningen igång på riktigt. Nu när klubben fått upp den nya studion med simulator och swingmaskiner. Mycket roligt att lira på utländska banor + det ser nåt sanslöst verkligt ut ock.
Nu när man har fysat en del i början av vintern, s¨å får man ju se ifall distansen på slagen blivit bättre? :P
Citera
2010-12-19, 15:05
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BibbiStorm
Nu är vinterträningen igång på riktigt. Nu när klubben fått upp den nya studion med simulator och swingmaskiner. Mycket roligt att lira på utländska banor + det ser nåt sanslöst verkligt ut ock.
Nu när man har fysat en del i början av vintern, s¨å får man ju se ifall distansen på slagen blivit bättre? :P

Hur ofta står du där inne..?

Jag har själv testat att försöka inomhusträna, men nää...tycker inte alls det är skoj.
Och jag är den typen av människa, att tycker jag inte nått är skoj då kan jag lixom inte pyssla med det, vilket är trist i många sammanhang...
Citera
2010-12-19, 19:01
Medlem
BibbiStorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Hur ofta står du där inne..?

Jag har själv testat att försöka inomhusträna, men nää...tycker inte alls det är skoj.
Och jag är den typen av människa, att tycker jag inte nått är skoj då kan jag lixom inte pyssla med det, vilket är trist i många sammanhang...
3-4 gånger varje vecka går en runda.

tycker det är skitskoj
Citera
2010-12-19, 19:06
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BibbiStorm
3-4 gånger varje vecka går en runda.

tycker det är skitskoj

Ruskigt stabilt!

Hur många banor finns det i simulatorn..?
Citera
2010-12-19, 19:59
Medlem
BibbiStorms avatar
Citat:
Ruskigt stabilt!

Hur många banor finns det i simulatorn..?
6 stycken.
av dem jag minns Sang gk, black mountain, hamstad gk och tre andra utlädska banor
Citera
2010-12-19, 20:35
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ajdå!

Jag förstår att du bävar, känner obehag och är bara allmänt otillfredsställd med detta beslut

Ska du vara instruktör..?

Nej jag ska faktiskt inte vara instruktör utan ansvarig för folket som kommer ner för att spela och så, ser till att de kommer ut på sina tider och allt vad det är, bestämmer lite tävlingar och liknande. 20-30 timmar jobb i veckan blir det och sen bara egen träning
Citera
2010-12-19, 20:45
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Nej jag ska faktiskt inte vara instruktör utan ansvarig för folket som kommer ner för att spela och så, ser till att de kommer ut på sina tider och allt vad det är, bestämmer lite tävlingar och liknande. 20-30 timmar jobb i veckan blir det och sen bara egen träning

Ajdå!

Jaa..det lät jobbigt, trist, och bara usch och blää
Citera
2010-12-22, 17:20
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:

Är det genom Golf Plaisir?
Citera
2010-12-25, 18:24
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Är det genom Golf Plaisir?

Nej det är genom att företag som heter Golfresor i Spanien AB. Just nu verkar det dock lite osäkert om jag faktiskt kommer att ta jobbet på grund av lite olika anledningar.
Citera
2011-01-03, 20:10
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Nej det är genom att företag som heter Golfresor i Spanien AB. Just nu verkar det dock lite osäkert om jag faktiskt kommer att ta jobbet på grund av lite olika anledningar.

Är du på plats..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in