2010-09-14, 22:27
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Continental Op
ta reda på vad klubbordföranden heter o vad han har för hemtelefonnummer, sen ringer du vid 20-tiden och pratar om hur mkt du tyckte om banan och atmosfären på klubben och att det vore oerhört vänligt och trevligt om han kunde tillse att en slopetabell sänds till dig per post.

Hmm, jag hade idén en stund men skrotade den. Ingen som har koll på något annat sätt?

Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Jag som person är rätt blåögd, tror alltid det bästa om folk, och säger någon nått till mig så tar jag för givet att denne talar sanning...kan iofs vara på både gott och ont i vissa sammanhang.
Men du är en jävel på att göra HIO:s på Par 4 hålen iaf
https://www.flashback.org/sp25312261

Helt plötsligt undrar jag även om 61 rundan personen ifråga gick nyligen även var sann?
Citera
2010-09-14, 23:33
Moderator
Gromguttens avatar
Nu skall ni inte vara sådana, man blir stark men glømsk av att spela A-lagshockey.

Citat:
Ursprungligen postat av Bossibula10
197 cm och 104 kg
Spelar ishockey i Alag så det är mycket därifrån det kommer.
Började träna STENHÅRT i 7:an. (tidigt) Fast inte på gym, lite mer basic. Armhävningar på knoggarna och sittups m.m :P
I sjuan vägde jag nog 69 kg och var 1.83 lång.

Undrar dock vad sjutton Bossibula10 skall med just en 125 kubikare till, vore det inte bättre att køpa en motorcykel før folk øver 18? Och hur får du med klubborna på lillbågen? Upplys oss!
Citera
2010-09-15, 18:15
Medlem
Bossibula10s avatar
Citat:
Jag som person är rätt blåögd, tror alltid det bästa om folk, och säger någon nått till mig så tar jag för givet att denne talar sanning...kan iofs vara på både gott och ont i vissa sammanhang.
Men du är en jävel på att göra HIO:s på Par 4 hålen iaf
https://www.flashback.org/sp25312261
Jo, jag är väll det, men där jag skrev min fakta om mig själv så trilla den faktist i fast att den rulla i säkert 5 minuter efter slaget, vilket inte gör den giltig! så jag ljög inte, bara så du inte tror nåt fel om mig.
Citera
2010-09-15, 19:03
Medlem
Dr_Dollars avatar
Imorn bitti drar jag iaf ner till Sthlm och lirar 3 banor...det ska bli exakt hur kul som helst, jag som Norrlänning är van med hyffsade greener, men nere hos er är det en helt annan kvalitet på gräs och skick på anläggningarna.

Hur som helst...återkommer med en resumè, sammanfattning, eller ett "blogginlägg" helt enkelt om helgens bravader sent Söndag kväll eller Måndag morgon!

Ha en bra helg boyZ!

Och kom ihåg;
Det finns ALLTID en chans att nå alla Par 5 på två
Citera
2010-09-15, 19:23
Medlem
Gottihs avatar
Citat:
Imorn bitti drar jag iaf ner till Sthlm och lirar 3 banor...det ska bli exakt hur kul som helst, jag som Norrlänning är van med hyffsade greener, men nere hos er är det en helt annan kvalitet på gräs och skick på anläggningarna.

Hur som helst...återkommer med en resumè, sammanfattning, eller ett "blogginlägg" helt enkelt om helgens bravader sent Söndag kväll eller Måndag morgon!

Ha en bra helg boyZ!

Och kom ihåg;

Hare så kul i regnet. =)
Citera
2010-09-15, 20:12
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Jo, jag är väll det, men där jag skrev min fakta om mig själv så trilla den faktist i fast att den rulla i säkert 5 minuter efter slaget, vilket inte gör den giltig! så jag ljög inte, bara så du inte tror nåt fel om mig.

Hur lyckas du få en boll att rulla i 5 minuter?

Citat:
Och kom ihåg;

Det är ju faktiskt regel på att försöka nå ALLA par 5or när man spelar in inför en tävling, hoppas jag att ni alla vet om
Citera
2010-09-15, 20:31
Medlem
Bossibula10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KinG-NothinG
Hur lyckas du få en boll att rulla i 5 minuter?

Det är ju faktiskt regel på att försöka nå ALLA par 5or när man spelar in inför en tävling, hoppas jag att ni alla vet om

Sa jag att den rulla? Nej! den var kanske 10 cm förbi hål och det var nedåt lutning så den måste ha rullat i.
Citera
2010-09-15, 22:28
Medlem
Wedgies avatar
Citat:

Ha en bra helg boyZ!

Och kom ihåg;

Ha så trevligt! Själv ska jag försöka få in 2 rundor i helgen, beroende på väder!

Givetvis ska man försöka gå in på 2 på alla par-5r
Citera
2010-09-15, 23:34
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Sa jag att den rulla? Nej! den var kanske 10 cm förbi hål och det var nedåt lutning så den måste ha rullat i.

Jo det gjorde du.

Citat:
Citera
2010-09-16, 14:18
Medlem
Zinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KinG-NothinG
Då har den sorgliga månaden börjat då golfen börjar lida mot sitt slut. Hur länge tror ni att ni kommer kunna hålla på att spela iår/ hur länge er bana är öppen?

Flyttade precis till andra sidan, så förlängde denna säsong, ja till att om jag har riktig tur inte ens ta slut
Citera
2010-09-16, 18:43
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zinky
Flyttade precis till andra sidan, så förlängde denna säsong, ja till att om jag har riktig tur inte ens ta slut

Vart skedde flytten? Vill gärna ha rapport och tips på banor där att spela
Citera
2010-09-18, 21:34
Medlem
Laser Mannens avatar
Vad innebär det när sulan är smal eller tjock på järnklubban?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in