2021-02-16, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Rask var inne i tråden och klippte ut ditt inlägg och la upp på Instagram. Han påstod att någon hade "skickat" det till han men det är bs som vanligt.
Han tyckte att du skulle säga det till hans fejs så du kunde få en blåklocka runt ögat. Grejen är att rask en gång bjöd upp till fajt i skidbacken men banga ur. Rask du är en jävla internet krigare 😂 du skulle springa som en liten flicka och sätta på dig din frus leggins om du mötte någon från tråden i de riktiga livet, oavsett storlek.
Jag undrar hur många gånger han sagt att han "inte läser min flashbacktråd", 200 gånger?

Tar åt sig så pass mycket att han sätter sig vid skrivbordet och hotar en anonym människa näää jag tar inte åt mig Kan detta bli skidbacken 2.0? Eller försöker han kanske skalla oss genom telefonen som han gjorde med Hoffa 3 gånger?

Ställer sig framför spegeln och tar en pic, nummer 125 på Astrid bara för att visa hur mycket han älskar henne, haha! Han är så förutsägbar, som en sån där självspelande barnbok.

Anledningen till att han hetsar är att han innerst inne vet att det stämmer, han är ett sänke för hela hans familj, alla som kommer i hans väg försöker han dra ner i skiten.

Killen som inte ens vågar dyka upp på sin egen rättegång utan sitter LIVE från sovrummet och lipar och ljuger, du skulle ha mer ryggrad än oss? Bitch please, största tangentbordskrigaren

Vad tror ni hans fru tycker om hans "sketcher"?

Grattis Rask, din tråd innehåller snart 900 sidor av lögner om dig, det är därför den är så lång
Senast redigerad av AndersJohanssen 2021-02-16 kl. 15:00.
Citera
2021-02-16, 17:17
Medlem
Följare: Kan du göra en video om Abbe?
Rask: Nej jag vill inte ge honom uppmärksamhet

Klipp till dagens video
Senast redigerad av chokladvanilj 2021-02-16 kl. 17:20.
Citera
2021-02-16, 18:34
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Följare: Kan du göra en video om Abbe?
Rask: Nej jag vill inte ge honom uppmärksamhet

Klipp till dagens video

Dubbelmoral är ju rask andra namn, tur att han inte har så stor spridning på sina klipp så abbe inte får så mycket uppmärksamhet.
Det är Fan så död hans kanal är, kan ju inte inbringa många kulor i månaden. Nu kan de inte dröja länge tills drama och bil rants är igång igen.
Citera
2021-02-16, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Du menar cykla land och rike och blotta sig för små barn? Ja, konstigare saker har ju hänt, det var vidrigt hur han gick på LB, gjorde säkert 10-15 videos och dessutom en jävla låt.

Låten: https://youtu.be/PxvbRVqXMiA

Rask har gjort bort sig så pass mycket på nätet att det är konstigt att han inte likt Britney Spears blivit omyndighetsförklarad, även om han skaffar ett vanligt jobb kommer han pga sina tidigare fuck ups inte kunna leva ett normalt liv på många år framöver.

Jag skulle tro att han kommer försöka satsa på att få igenom en sjukskrivning, han är den typen, "ont i ryggen", och han är snuvig och deprimerad, ångest, sover halva dagarna.. ja det lär ju gå igenom sen är cirkeln komplett, då blir han ett tvättäkta wt som aldrig kommer ta sig in i samhället igen.
Vad ska han då bli sjukskriven ifrån?
Omyndigförklaring vore bra, men kan nog bli svårt, då inte ens dementa, farliga människor kan omyndigförklaras hur som helst.
Det går inte att hävda att han är dum i huvudet, även om han inte gör många knop för att dra in lön, betala skatt, leva som en ansvarsfull vuxen.
Han har missbruksgenen, började själv bruka som ung, då förstörs hjärnan och personen ifråga stannar i utvecklingen, intelligensen blir inte upplyftande.
Förundrad att han inte har haft soc, kronofogde, familjeenheten, på besök, fast vad vet vi? Han ljüger som en häst travar. Antagligen tror han på sina egna lögner.
Citera
2021-02-16, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Rask var inne i tråden och klippte ut ditt inlägg och la upp på Instagram. Han påstod att någon hade "skickat" det till han men det är bs som vanligt.
Han tyckte att du skulle säga det till hans fejs så du kunde få en blåklocka runt ögat. Grejen är att rask en gång bjöd upp till fajt i skidbacken men banga ur. Rask du är en jävla internet krigare 😂 du skulle springa som en liten flicka och sätta på dig din frus leggins om du mötte någon från tråden i de riktiga livet, oavsett storlek.
Jag bor inte ens i samma land, men helt ärligt så tycker jag synd om han. Det måste vara en förfärlig situation som han är i. Pröva att mentalisera dig själv in i hans situation, vad har han för möjligheter när man ser till det kognitiva och sociala underlaget? Han kommer vara i samma situation om 10 år. Ett bortkastat liv.

Gällande våld från hans sida, alltså vilken tönt. Det finns ingen i hela världen som blir rädd för en sådan pajas. Han är verkligen en 12åring mentalt. Tror han att man bara slår folk och så är det lugnt igen efteråt, så som på mellanstadiet? Om han med sin stora käft visar tänder för fel människa så kommer det knappast sluta där.

Han borde ta sin rishög och köra långt bort, stänga av telefonen och verkligen tänka igenom allt han måste ändra på i sig själv och sin framfart för att kunna få ett någorlunda normalt liv efter 10 år av hårt arbete. Men jag tror inte att han har det i sig. Det är enklare att fortsätta på samma sätt som tidigare och konsekvent göra sig själv och sin familj till åtlöje som den clown han är
Citera
2021-02-17, 00:18
Medlem
En ny sketch-video på Tiktok och precis som tidigare har han inte ansträngt sig med egna skämt utan tar någon gammal fredagsfräckis. "
Såhär ser originalet ut : "Den nygifte mannen till sin vackra fru:
– Du måste ha det helt klart för dig, att på lördagar ska jag på fotbollsmatcher, fredagar och onsdagar ska jag på puben med grabbarna, och tisdagar spelar jag golf!
– Ja, ja! svarade hon. Men du ska veta att här hemma knullas det varje kväll klockan 20:00 antingen du är här eller inte!"]en nygifte mannen till sin vackra fru:
– Du måste ha det helt klart för dig, att på lördagar ska jag på fotbollsmatcher, fredagar och onsdagar ska jag på puben med grabbarna, och tisdagar "spelar jag golf!"
Senast redigerad av tulipa 2021-02-17 kl. 00:20.
Citera
2021-02-17, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Vad ska han då bli sjukskriven ifrån?
Omyndigförklaring vore bra, men kan nog bli svårt, då inte ens dementa, farliga människor kan omyndigförklaras hur som helst.
Det går inte att hävda att han är dum i huvudet, även om han inte gör många knop för att dra in lön, betala skatt, leva som en ansvarsfull vuxen.
Han har missbruksgenen, började själv bruka som ung, då förstörs hjärnan och personen ifråga stannar i utvecklingen, intelligensen blir inte upplyftande.
Förundrad att han inte har haft soc, kronofogde, familjeenheten, på besök, fast vad vet vi? Han ljüger som en häst travar. Antagligen tror han på sina egna lögner.
Han får väl ansöka om sjukpenning hos försäkringskassan som alla andra, detta är mer sannolikt än att han ska vakna upp en dag och tänka "Nu ska jag söka ett jobb" lets face it, detta kommer inte hända, i Baronens värld är han en framgångsrik entreprenör trots att alla hans bolagsengagemang har gått åt pipsvängen som allt annat han företar sig.

Jag tror dessutom han kommer få näringsförbud inom sinom tid pga hans illvilja att följa regelverk (se videon om läkemedelsverket).

Kronis har inte varit på besök ännu (han fick frågan I en live).

Soc är garanterat inblandad i den där familjen, allt annat ser jag som mycket osannolikt, är det inte så att dom blir automatiskt kontaktade när en förälder blir dömd?

Jag tror dessvärre det blir svårt att omhänderta hans barn (även om det såklart vore det bästa), inget barn ska behöva växa upp med en narcissist till förälder, kolla bara vad som hände Baronen, förstörd för alltid.
Citera
2021-02-17, 13:06
Medlem
Citat:
Man undrar hur det kan komma sig att det enbart är barn med i videon, det är ju mest människor i 35 års åldern som tittar på hans videos, källa: Bajskungen.

Min julklapp till er, "MAGMYS-MANNEN TROR ATT KNULLA ÄR EN RÄTTIGHET", enjoy!

https://youtu.be/5MHRZoX2a6k

Vet inte vad jag tycker är värst?
Den mentalt handikappade individen som är helt manisk i magmys eller individen som försöker göra sig pengar på att "analysera" den mentalt handikappade individen som är manisk i magmys? :P

Är väl bara 14åringar som håller och mobba magmys snubben? Sådana som inte vet vad autism är..

Tyckte det var nog hemskt när han i början av sina "karriär" försökte göra sig pengar på sin missbrukar-farsas misär..
Så jävla tragiskt när man genomskådade honom och fattade vad han höll på med.. Man får sociopat vibbar från honom.

Nä kommer aldrig förstå mig på den här typen av människor, tom när hans kvinna föder barn ska han vara där med kameran för att kunna lägga upp på youtube för följare och likes..
Man säger att det största som kan hända i ens liv är när ens barn föds, och muppen ska dokumentera allt för att lägga upp på sin sunkiga youtube kanal i hopp om att folk ska lajka och följa hans kanal.
Hur kan man inte se det sjuka i hans beteende?

EDIT: Ser nu att han gjort massa videos om "magmysmannen" samt att han gjort nå videos om den där psykotiska gamla läraren som tog livet av sig för ett tag sedan efter att han skrevs in på psyket, Lennart Bladh. Verkar tom ha haft någon konflikt med den psykotiska gamla läraren.
Snacka om äckligt beteende att försöka göra sig "känd" på sjuka människor, är det inte hans tungt beroende missbrukar-far så är det gravt autistiska människor och folk med uppenbara psykoser, kan man sjunka lägre?
Han försöker göra sig pengar på folk som är uppenbart sjuka.. Det av något är ju sjukt...
Sociopat vibbar som sagt..

EDIT2: Han verkar ju förfan tom ha catfishat "magmysmannen" för för att ha material att lägga upp på youtube.. Har han inte fattat ännu att han är jätte autistisk?

Hur fan kan man stoltsera över att ha catfishat en mentalt handikappad människa i en månads tid och lägga upp det på youtube?
Hur jävla lågt kan man sjunka? Vad kommer här näst? Han rullar ner en rullstolsbunden i en bäck?
Han sitter och pratar om hur hans pappas missbruk är en sjukdom och sen beter han sig såhär mot andra sjuka:
https://www.youtube.com/watch?v=eMgD...QZQ8H&index=10

Fyfan vilket äckel.. En riktig narcissist..
Senast redigerad av FotParmesan 2021-02-17 kl. 13:21.
Citera
2021-02-17, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FotParmesan
Vet inte vad jag tycker är värst?
Den mentalt handikappade individen som är helt manisk i magmys eller individen som försöker göra sig pengar på att "analysera" den mentalt handikappade individen som är manisk i magmys? :P

Är väl bara 14åringar som håller och mobba magmys snubben? Sådana som inte vet vad autism är..

Tyckte det var nog hemskt när han i början av sina "karriär" försökte göra sig pengar på sin missbrukar-farsas misär..
Så jävla tragiskt när man genomskådade honom och fattade vad han höll på med.. Man får sociopat vibbar från honom.

Nä kommer aldrig förstå mig på den här typen av människor, tom när hans kvinna föder barn ska han vara där med kameran för att kunna lägga upp på youtube för följare och likes..
Man säger att det största som kan hända i ens liv är när ens barn föds, och muppen ska dokumentera allt för att lägga upp på sin sunkiga youtube kanal i hopp om att folk ska lajka och följa hans kanal.
Hur kan man inte se det sjuka i hans beteende?

EDIT: Ser nu att han gjort massa videos om "magmysmannen" samt att han gjort nå videos om den där psykotiska gamla läraren som tog livet av sig för ett tag sedan efter att han skrevs in på psyket, Lennart Bladh. Verkar tom ha haft någon konflikt med den psykotiska gamla läraren.
Snacka om äckligt beteende att försöka göra sig "känd" på sjuka människor, är det inte hans tungt beroende missbrukar-far så är det gravt autistiska människor och folk med uppenbara psykoser, kan man sjunka lägre?
Han försöker göra sig pengar på folk som är uppenbart sjuka.. Det av något är ju sjukt...
Sociopat vibbar som sagt..

EDIT2: Han verkar ju förfan tom ha catfishat "magmysmannen" för för att ha material att lägga upp på youtube.. Har han inte fattat ännu att han är jätte autistisk?

Hur fan kan man stoltsera över att ha catfishat en mentalt handikappad människa i en månads tid och lägga upp det på youtube?
Hur jävla lågt kan man sjunka? Vad kommer här näst? Han rullar ner en rullstolsbunden i en bäck?
Han sitter och pratar om hur hans pappas missbruk är en sjukdom och sen beter han sig såhär mot andra sjuka:
https://www.youtube.com/watch?v=eMgD...QZQ8H&index=10

Fyfan vilket äckel.. En riktig narcissist..
Ja han är så störd man kan bli, att inte se det olämpliga i att hänga ut människor och göra karriär av det kräver en empatistörning, han fick ju sota för detta i rätten.

Det var inte bara 1 eller 2 filmer, han nöjde sig inte förrän han hade gjort 16 filmer om Mikael Kock.

Det värsta är att han är stolt över att ha hängt ut och förstört hans farsas liv, han pratar fortfarande om detta flera år senare.

Att rulla ned en handikappad i en bäck är han säkert kapabel till (tror inte det hänt ännu), däremot har han gjort andra grejer som bevisar vilket ärkesvin han är, bla vält bajjamajjor med gamla tanter i, han är så vidrig!
Citera
2021-02-17, 14:45
Medlem
Citat:
Ja han är så störd man kan bli, att inte se det olämpliga i att hänga ut människor och göra karriär av det kräver en empatistörning, han fick ju sota för detta i rätten.

Det var inte bara 1 eller 2 filmer, han nöjde sig inte förrän han hade gjort 16 filmer om Mikael Kock.

Det värsta är att han är stolt över att ha hängt ut och förstört hans farsas liv, han pratar fortfarande om detta flera år senare.

Att rulla ned en handikappad i en bäck är han säkert kapabel till (tror inte det hänt ännu), däremot har han gjort andra grejer som bevisar vilket ärkesvin han är, bla vält bajjamajjor med gamla tanter i, han är så vidrig!

Ja herrejävlar, 16 filmer där han smutskastar, gör narr och catfishar en utvecklingsstörd individ.

Helt klart att han "lider" av någon form av empatisk störning, en normalt funtad människa skulle inte bete sig på detta sätt.
En normal person hade nog klivit ner från sin piedestal långt innan man har en tråd om sig själv på närmare 900 sidor där övervägande majoritet skriver negativa saker..
Men sociopater och narcissister ser inte det på samma sätt som vanliga människor, dom ser det som "haters" och kan ej ta in det som skrivs utan ser det bara som tomt hat för dom saknar självinsikt och kan inte se sitt egna dåliga beteende, dom gör aldrig fel osv..
Dom saknar förmågan att känna skam utan tänker "skit i haters, dom är bara taskiga" och gör allt för att synas och höras, spelar ingen roll om det är positivt eller negativt bara dom syns, som jockiboi och Abbe Blattelito..

Det där med bajjamajjan har jag inte hört talas om men kan inte direkt påstå att jag är förvånad..

Skulle fan inte slå fel om han var mobbaren på skolgården som liten, så jävla stereotypiskt, från problemfamilj och allt..

Tycker så jävla synd om hans ungar som måste leva i hans såpopera liv. Fyfan att ha en farsa som blottar hela ens liv på det sättet som han gör, hela jävla släkten är ju inblandad.
Citera
2021-02-17, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FotParmesan
Det där med bajjamajjan har jag inte hört talas om men kan inte direkt påstå att jag är förvånad..

Om du vill få en klarare bild av BB så kan jag rekommendera att kika igenom hans serie
"STORY TIME: JOCKIBOI KAN SLÄNGA SIG I VÄGGEN"

Där sitter han nöjd med ett småflin på läpparna samtidigt som han berättar om tokiga grejer han har varit med om.
Tokigheterna är bland annat en dildovåldtäkt, urinera på en medvetslös polare och vältningen av bajamajan.

" Men det var längesedan, nu är jag en trebarnsfar som jobbar och sliter arslet av mig." som Rask brukar säga när han blir konfronterad med sitt grisiga beteende.
Citera
2021-02-17, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Om du vill få en klarare bild av BB så kan jag rekommendera att kika igenom hans serie
"STORY TIME: JOCKIBOI KAN SLÄNGA SIG I VÄGGEN"

Där sitter han nöjd med ett småflin på läpparna samtidigt som han berättar om tokiga grejer han har varit med om.
Tokigheterna är bland annat en dildovåldtäkt, urinera på en medvetslös polare och vältningen av bajamajan.

" Men det var längesedan, nu är jag en trebarnsfar som jobbar och sliter arslet av mig." som Rask brukar säga när han blir konfronterad med sitt grisiga beteende.

HAHA fyfan vad jag hade rätt när jag skrev: "ch gör allt för att synas och höras, spelar ingen roll om det är positivt eller negativt bara dom syns, som jockiboi och Abbe Blattelito.. "

Det jag syftade på var tex jockibois blogg där han hade "dagens runk" och höll på att äckla sig för att få följare..
Så har Baronen tom gjort en serie där han försöker "bräcka" Jockiboi i grisigt beteende!
Blir fan inte sjukare än såhär ....eller jo om man kollar på medelåldern på hans följare och funderar på huruvida man hade velat ha honom som "förebild" till sina egna barn..

Fyfan, vilken vidrig individ.. Om det nu är så längesen varför ska han sitta och briljera över det och lägga upp det i videos för att få tittare?
Är man medveten av att man haft ett dåligt beteende förr brukar man väl inte stolt sitta och försöka "bräcka" någon annan? Folk brukar väl känna skam om dom betett sig illa? Han sitter ju och stoltserar över hur mycket värre än Jockiboi han är... Han sitter förfan och skämtar och skrattar när dom fimpat någon utslagen stackare på olonett, berättar hur dom rullat tillbaka förhuden och fimpat honom på ollonet och han knappt reagera, det är ett jävla övergrepp så det smäller om det..

Ungefär 4:30 in i klippet berättar han skrattandes om hur en av hans vänner däckat i soffan och dom drar av honom brallorna och fimpar honom först på ollonet och sen runt hela kuken för att han inte vaknar?!?!?!
https://www.youtube.com/watch?v=rDdoPpPvQYw

Det är inget positivt i att vara ett svin.. Hur fan kan han stoltsera över ett sånt beteende..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in