Citat:
Han märkte att den var påväg att dö ut. Precis som när han blir orelevant på tuben så ska de gråtas och clickbaitas så att andra börjar prata om han så uppmärksamheten riktas mot han.
Han gör exakt samma sak som Jessica gjorde mot honom, rask hade inte snackat om henne i ett par månader hennes kanal dog ut och hon gjorde en video om rask. Rask svara då tillbaka med en video och sa "jag har inte pratat om dig på flera månader, men nu dör din kanal och du gör en video om mig för att få uppmärksamhet". Jag som varit en flitig skrivare i denna tråd slutade skriva och önskade han lycka till efter att han la upp videon där han kör runt i bilen en timme och svarar på frågor. Där och då verkade han ha kommit till insikt. Efter den videon så har denna tråd säkert minskat med 10-20 inlägg om dagen, och precis som visningar på tuben har minskat så klarar inte narcissisten av det och måste elda igång den igen.
Nu ska han tydligen starta ett skönhetsmärke och sälja ett par vaxburkar i veckan och försörja 3 barn på det.
Han han ska ju bara köpa in färdiga produkter och klistra sitt namn på.
Rask borde besöka gents.se och se att det redan finns ett etablerat marknad för män.
Sen går han även in med inställningen att det är inte för alla. Grym affärsidé, även om det inte kommer passa alla så är det väl inte så man säljer in det, eller hur?