2021-05-13, 11:14
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Hur kan Rask vara så korkad att han går in och skriver i denna tråd? Snacka om att skjuta sig själv i foten.
Han måste vara en av världens mest hatade youtubers.

Han märkte att den var påväg att dö ut. Precis som när han blir orelevant på tuben så ska de gråtas och clickbaitas så att andra börjar prata om han så uppmärksamheten riktas mot han.

Han gör exakt samma sak som Jessica gjorde mot honom, rask hade inte snackat om henne i ett par månader hennes kanal dog ut och hon gjorde en video om rask. Rask svara då tillbaka med en video och sa "jag har inte pratat om dig på flera månader, men nu dör din kanal och du gör en video om mig för att få uppmärksamhet". Jag som varit en flitig skrivare i denna tråd slutade skriva och önskade han lycka till efter att han la upp videon där han kör runt i bilen en timme och svarar på frågor. Där och då verkade han ha kommit till insikt. Efter den videon så har denna tråd säkert minskat med 10-20 inlägg om dagen, och precis som visningar på tuben har minskat så klarar inte narcissisten av det och måste elda igång den igen.

Nu ska han tydligen starta ett skönhetsmärke och sälja ett par vaxburkar i veckan och försörja 3 barn på det.

Han han ska ju bara köpa in färdiga produkter och klistra sitt namn på.

Rask borde besöka gents.se och se att det redan finns ett etablerat marknad för män.

Sen går han även in med inställningen att det är inte för alla. Grym affärsidé, även om det inte kommer passa alla så är det väl inte så man säljer in det, eller hur?
Citera
2021-05-13, 12:20
Medlem
Sen kan du hålla på och gnälla om att vi drar upp saker för flera år sedan. Jag tror bestämt att ditt bilköp och ditt skryt om dina enorma företagarframgångar utspelade sig under sommaren 2019. Alltså inte ens två år sedan. Vidare så var det väl i fjol som du gjorde content om en utvecklingsstörd kille vid namn Michael Knight, som du bland annat catfishade i syfte att skapa content.

https://www.youtube.com/watch?v=7cD-9UltvF4&t=477s

Bra reupload på ditt hyckleri. Där din invändning till Magmys-Mickes klagomål om att du gör videos om honom är att "Jamen du laddar upp det själv på din kanal. Syftet är att så många som möjligt ska se det. Du får ta att folk har en negativ åsikt" och yada yada. Men när du själv får utstå samma sak går det inte för sig. Skillnaden mellan dig och Micke är också att du inte är förståndshandikappad.

Du tycker alltså likadant när det inte är du som blir kritiserad. Du ska kunna köra med andra, dra upp deras fel och brister för content. Mycket riktigt, jag håller med. Väljer man att ge uttryck för sina åsikter offentligt på sin kanal får man ta att det finns många som inte uppskattar det. Lev som du lär bara, Rasken.
Citera
2021-05-13, 13:33
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Sen kan du hålla på och gnälla om att vi drar upp saker för flera år sedan. Jag tror bestämt att ditt bilköp och ditt skryt om dina enorma företagarframgångar utspelade sig under sommaren 2019. Alltså inte ens två år sedan. Vidare så var det väl i fjol som du gjorde content om en utvecklingsstörd kille vid namn Michael Knight, som du bland annat catfishade i syfte att skapa content.

https://www.youtube.com/watch?v=7cD-9UltvF4&t=477s

Bra reupload på ditt hyckleri. Där din invändning till Magmys-Mickes klagomål om att du gör videos om honom är att "Jamen du laddar upp det själv på din kanal. Syftet är att så många som möjligt ska se det. Du får ta att folk har en negativ åsikt" och yada yada. Men när du själv får utstå samma sak går det inte för sig. Skillnaden mellan dig och Micke är också att du inte är förståndshandikappad.

Du tycker alltså likadant när det inte är du som blir kritiserad. Du ska kunna köra med andra, dra upp deras fel och brister för content. Mycket riktigt, jag håller med. Väljer man att ge uttryck för sina åsikter offentligt på sin kanal får man ta att det finns många som inte uppskattar det. Lev som du lär bara, Rasken.
Man får inte heller glömma att Rask är en ung grabb. Har han ens fyllt 30? Det förklarar en del av hans irrationella beteende.
Citera
2021-05-13, 13:53
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Man får inte heller glömma att Rask är en ung grabb. Har han ens fyllt 30? Det förklarar en del av hans irrationella beteende.

Han fyller 31 i år.
Citera
2021-05-13, 15:07
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Han fyller 31 i år.
Det är ju märkligt. Han mognar senare än andra då.
Citera
2021-05-13, 15:08
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Det är ju märkligt. Han mognar senare än andra då.

Om någonsin. :P
Det bådar inte gott dock, kanske en amatörteater vore på sin plats, så som han försöker spela att han har panikångest.
Citera
2021-05-13, 15:09
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Om någonsin. :P
Det bådar inte gott dock, kanske en amatörteater vore på sin plats, så som han försöker spela att han har panikångest.
Panikångest är bara något trams lättkränkta kärringar hittat på för att få uppmärksamhet. Han verkar passa in bra i den kategorin.
Citera
2021-05-13, 18:43
Medlem
Citat:
Panikångest är bara något trams lättkränkta kärringar hittat på för att få uppmärksamhet. Han verkar passa in bra i den kategorin.

Du ska bara hålla din jävla käft. Panikångest och psykisk ohälsa är något vi många dras med. Jag inkluderad. Många skulle inte överleva en ända dag av vad jag gått igenom sedan jag var ung. Och att rask nu är öppen med sitt mående är väldigt positivt. Alla behöver öppna upp om en sådan här fråga. Det är sådana som du som säger något så jävla vidrigt som gör att Svensk polis 4 gånger om dagen får åka på ett självmord. Din satans ärthjärna. Väx upp och lär dig något om livet.
Citera
2021-05-13, 18:46
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
Du ska bara hålla din jävla käft. Panikångest och psykisk ohälsa är något vi många dras med. Jag inkluderad. Många skulle inte överleva en ända dag av vad jag gått igenom sedan jag var ung. Och att rask nu är öppen med sitt mående är väldigt positivt. Alla behöver öppna upp om en sådan här fråga. Det är sådana som du som säger något så jävla vidrigt som gör att Svensk polis 4 gånger om dagen får åka på ett självmord. Din satans ärthjärna. Väx upp och lär dig något om livet.
Kan man inte ta tag i sig själv, ta ansvar och inse att man inte är universums mittpunkt. Då får man panikångest.

Ni ”tyckasyndom”-bögar med Rask i spetsen behöver ta tag i era liv istället för att tro att alla andra gått igenom mindre skit. För det har vi inte.
Citera
2021-05-13, 19:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
När du får panikångestattack brukar du se det som bra content och filma dig själv så du kan lägga ut det på nätet då?
Citera
2021-05-13, 20:15
Medlem
Mr.Kanintebetalaminaskulderutanattbegåflerbrott har nu skapat instagram konto nr.15 för att marknadsföra produkter som inte finns.

Brukar man inte ha det klart före man börjar pusha reklam? Vad vet jag, jag är ju ingen framgångsrik man som kommer från en släkt av framgångsrikt företagande.

https://instagram.com/carlfredrikale...=1ec5a1faskzpy

Vad tror ni om den nya satsningen, ännu en framgångssaga? Blir det Therese som måste betala för dessa mediokra produkter? Baronen tjänar ju enligt utsago 1-2 lax per månad.

Kanske kan han rea ut lagret från den misslyckade cbd-satsningen för att bygga kapital.
Senast redigerad av AndersJohanssen 2021-05-13 kl. 20:18.
Citera
2021-05-13, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Mr.Kanintebetalaminaskulderutanattbegåflerbrott har nu skapat instagram konto nr.15 för att marknadsföra produkter som inte finns.

Brukar man inte ha det klart före man börjar pusha reklam? Vad vet jag, jag är ju ingen framgångsrik man som kommer från en släkt av framgångsrikt företagande.

https://instagram.com/carlfredrikale...=1ec5a1faskzpy

Vad tror ni om den nya satsningen, ännu en framgångssaga? Blir det Therese som måste betala för dessa mediokra produkter? Baronen tjänar ju enligt utsago 1-2 lax per månad.

Kanske kan han rea ut lagret från den misslyckade cbd-satsningen för att bygga kapital.
Han har glömt att ta bort en video eller?

https://www.instagram.com/tv/CG2fR9k...d=47qv3ilikjx1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in