Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Som sagt, du har faktiskt valt offentligheten själv. Jag skrev för någon dag sedan att det vore bra om du lärde dig att skita i vad andra tycker om dig om du vill nå någon form av framgång. Det här håller inte.
Jag skiter totalt i vad folk tycker, men då skall de också tycka det de tycker på rätt grunder också.
Och här följer väl nu 186 meddelanden om varför ni har rätt och minsann står på rätt grund, och svarar jag inte på vartenda ord ifrån alla användare har jag inget att komma med tydligen, det håller inte.
Så undrar jag också med handen på mitt svarta genomruttna hjärta hur en total främling kan så mycket om en person man aldrig träffat, och inte ens känner?
Ni har hängt här bra länge nu, och ryggdunkat varandra såpass mycket, länge och hårt att inget annat duger än det ni skriver, och varje gång jag visar mig här så slits jag i stycken.
Nu har jag redogjort för ta mig tusan allt som hände 2016-2019 typ, och jag kommer inte att bemöta det mer, vi har gjort detta flera gånger under flera år i denna tråd, och nu kikar jag in här, och det är precis samma saker som för 1 år sedan, 2 år sedan, 3 år sedan, osv osv...
Jag hänger gärna här med er, besvarar saker, men inte från 2018.
Jag har gått vidare, dömts för mina brott, friats från andra, tagit tag i mitt mående och accepterat vissa saker för mig själv och gått vidare, jag mår inte bra utav att tas tillbaka till en tid då jag var en levande tryckkokare.
Med det sagt så får ni gärna säga att jag ljuger hur mycket ni vill, ni kommer inte kunna ägga mig till ett svar om ännu en sak ifrån förr, skall ni ha ett svar ifrån mig från och med nu skall det också vara något som är aktuellt för mig just nu, 2018 är inte aktuellt för mig just nu, även om det är det för er.
Tack <3