2021-05-12, 21:13
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Du visar så bra med inläggen här idag att det här beteendet inte är någon dåtid utan du är fortfarande samma gamla skrävlare som du var när du satt och rökte i bilen och skröt om din klocka för typ 15 papp. "Festina heter den, inte Rolex"

Det tycker jag inte, och anledningen till att du tycker det är för att det jag säger inte passar in med din agenda.
Citera
2021-05-12, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
Oavsett om jag fick klockan i en jävla tuggummiautomat och jag ljög och sade att det var en submariner för 130.000, förstår jag inte varför mr/ms /Mr/mrs anonym blir tvärkränkt över det.

"Det här var en period där du vitt och brett berättade om dina höga inkomster, kostnader på bilar, hur framgångsrik du var, och så vidare. Det var inget fyllesvammel, mannen. Det var modus operandi för dig i ditt liv vid den här tiden att överdriva om vilken fräsare du var."

Om ni skall skriva med mig här vill jag också att ni läser det jag svarat andra, annars kommer mina tummar glöda innan jag är klar här.
Jag skrev ju för något inlägg sedan:
"Jag har även i mina videor på tuben sagt att jag fick jordens jävla hybris runt 2017 2018, köpte massa fejksmycken, märkeskläder och trodde legit att jag var Logan Paul."

Ändå konfronterar du mig med detta?
Vad fan skall jag göra nu då menar du, haha?

Jag har sett att du sagt att du hade hybris vid den här tiden, jodå, jag kunde faktiskt se det själv. Jag konfronterar dig med det för det är tydligt för mig att du faktiskt inte ändrats nämnvärt sedan dess.
Citera
2021-05-12, 21:16
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Har jag sagt så i mina egna ord så kan jag inte säga emot dig, men det är inget minne jag har.
Jag HAR sagt en gång att jag drog in strax över 100k, typ 120 elelr vad det var just den månaden, och det stämde?
Återigen så är vad man drar in och vad man tar ut i lön inte samma sak, alls, har jag uttryckt mig fel så ber jag hemskt mycket om ursäkt.
Jag har även i mina videor på tuben sagt att jag fick jordens jävla hybris runt 2017 2018, köpte massa fejksmycken, märkeskläder och trodde legit att jag var Logan Paul.

Oavsett historia så är det ju just historia, och inte aktuellt, kan vi snälla sluta diskutera det förgångna nu, och hålla oss till nutid?

NUTID, tack =)

Videon heter något med Flashback inspelad 2018, tror du har linne på dig, du sitter i sängen. Tror det är en qna. Du får en fråga som lyder att du är dagdrivare. Och då blåser du upp dig med den jätte lögnen och oavsett om du menade att du drog in i firman så stämde ju inte de heller eftersom att omsättningen var väldigt låg.
Men du säger TJÄNAR mer än Therese på 1 månad än vad hon gör på ett halvår. Tjänar och fakturerar är två helt skilda saker, det kanske du också ska lära dig när du slänger med sånna uttryck att du TJÄNAR, för det är ju som sagt inte vad du tjänar utan vad du fakturerar. Det är du själv och dina ord som gör att vi bland annat spinner vidare på vad du säger när du inte sjölv kan formulera dig korrekt.
Citera
2021-05-12, 21:19
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Som sagt, du har faktiskt valt offentligheten själv. Jag skrev för någon dag sedan att det vore bra om du lärde dig att skita i vad andra tycker om dig om du vill nå någon form av framgång. Det här håller inte.

Jag skiter totalt i vad folk tycker, men då skall de också tycka det de tycker på rätt grunder också.
Och här följer väl nu 186 meddelanden om varför ni har rätt och minsann står på rätt grund, och svarar jag inte på vartenda ord ifrån alla användare har jag inget att komma med tydligen, det håller inte.
Så undrar jag också med handen på mitt svarta genomruttna hjärta hur en total främling kan så mycket om en person man aldrig träffat, och inte ens känner?

Ni har hängt här bra länge nu, och ryggdunkat varandra såpass mycket, länge och hårt att inget annat duger än det ni skriver, och varje gång jag visar mig här så slits jag i stycken.
Nu har jag redogjort för ta mig tusan allt som hände 2016-2019 typ, och jag kommer inte att bemöta det mer, vi har gjort detta flera gånger under flera år i denna tråd, och nu kikar jag in här, och det är precis samma saker som för 1 år sedan, 2 år sedan, 3 år sedan, osv osv...
Jag hänger gärna här med er, besvarar saker, men inte från 2018.
Jag har gått vidare, dömts för mina brott, friats från andra, tagit tag i mitt mående och accepterat vissa saker för mig själv och gått vidare, jag mår inte bra utav att tas tillbaka till en tid då jag var en levande tryckkokare.
Med det sagt så får ni gärna säga att jag ljuger hur mycket ni vill, ni kommer inte kunna ägga mig till ett svar om ännu en sak ifrån förr, skall ni ha ett svar ifrån mig från och med nu skall det också vara något som är aktuellt för mig just nu, 2018 är inte aktuellt för mig just nu, även om det är det för er.
Tack <3
Senast redigerad av AlexxHooker 2021-05-12 kl. 21:23.
Citera
2021-05-12, 21:28
Medlem
AlexxHookers avatar
NUUU såg jag vad du syftade när du skrev:
"Det här har du visst sagt i en av dina videos, men som vanligt kan du ju aldrig äga dina lögner det är därför det är vi på flashback som ljuger och är dum i huvudet när du inte får medhåll för dina självbedrägerier. "

Hur kan jag säga något som inte stämmer?
Detta har jag inte alls sagt då min släkt inte ens är ifrån Trosa?
Jag är den första generationen här till och med, Pappa är från Nyköping/Linköping, mamma ifrån Järfälla, farfar ifrån Småland, mormor från oxelösund, morfar ifrån oxelösund, ingen är ens härifrån, så hur skall vi kunna ha varit en ansedd företagarsläkt här i generationer?
Den enda som bedrivit någon form utav verksamhet över huvud taget i staden är jag.
Gammelfarmor, Min farfar och min Pappa har samtliga haft sina verksamheter i andra städer, ibland till och med i andra länder, även det där är en halvsanning ni modifierat till eran egen.
Det enda jag sagt i detta case är att jag kommer ifrån ett led framgångsrika företagare, vilket de också var, det jag har dock ALDRIG sagt att "jag är en framgångsrik företagare", det är ni som har fått det till det.
Men jag säger något, sedan gör ni om det till något annat, klassiker.
Senast redigerad av AlexxHooker 2021-05-12 kl. 21:31.
Citera
2021-05-12, 21:34
Medlem
Citat:
Jag skiter totalt i vad folk tycker, men då skall de också tycka det de tycker på rätt grunder också.
Och här följer väl nu 186 meddelanden om varför ni har rätt och minsann står på rätt grund, och svarar jag inte på vartenda ord ifrån alla användare har jag inget att komma med tydligen, det håller inte.
Så undrar jag också med handen på mitt svarta genomruttna hjärta hur en total främling kan så mycket om en person man aldrig träffat, och inte ens känner?

Ni har hängt här bra länge nu, och ryggdunkat varandra såpass mycket, länge och hårt att inget annat duger än det ni skriver, och varje gång jag visar mig här så slits jag i stycken.
Nu har jag redogjort för ta mig tusan allt som hände 2016-2019 typ, och jag kommer inte att bemöta det mer, vi har gjort detta flera gånger under flera år i denna tråd, och nu kikar jag in här, och det är precis samma saker som för 1 år sedan, 2 år sedan, 3 år sedan, osv osv...
Jag hänger gärna här med er, besvarar saker, men inte från 2018.
Jag har gått vidare, dömts för mina brott, friats från andra, tagit tag i mitt mående och accepterat vissa saker för mig själv och gått vidare, jag mår inte bra utav att tas tillbaka till en tid då jag var en levande tryckkokare.
Med det sagt så får ni gärna säga att jag ljuger hur mycket ni vill, ni kommer inte kunna ägga mig till ett svar om ännu en sak ifrån förr, skall ni ha ett svar ifrån mig från och med nu skall det också vara något som är aktuellt för mig just nu, 2018 är inte aktuellt för mig just nu, även om det är det för er.
Tack <3

Skiter i vad andra tycker? Nej, det är precis vad du inte gör. Annars hade du inte i detta nu suttit här och försvarat dig. Tänk efter lite nu.

Hur många gånger ska jag behöva upprepa att det faktiskt är du som berättar om allt på din sketna youtubekanal så främlingar kan bilda sig en uppfattning om vem du är. Men offentligheten för dig går bara hem när folk stryker dig medhårs. Totala främlingar får gärna slicka röven på dig men när du får lite kritik så går det inte. Du är väldigt inkonsekvent.
Citera
2021-05-12, 21:34
Medlem
Citat:
Va?
Jag söker inte arbeta hos dig, och med tanke på vart du hänger vill du nog inte anställa mig heller. 🤷‍♂️
Hur jag än gör här så kommer ni ge mig skit, oavsett vad jag svarar så flippar ni det.
OM jag skulle lita mina arbeten här så kommer det att inkludera mina 2 tidigare verksamheter, och då vänder ni det till att jag menar att jag är ”från en välkänd släkt hör i Trosa med framgångsrikt företagande”, osv.
Jag har aldrig ens sagt dessa saker, utan som mycket annat är det någon här som sagt något som ni själva gör till er egna sanning, därför kommer jag välja vilka jag besvarar här och inte. Borrka och. Alla andra som inte är förmögna till att skriva om saker som rör bajs och hans likasinnade kommer jag tex inte ens att bemöta över huvud taget.
Varför startar du en video med en rap och en mök, samt drar fram en korv ur arslet? Om du inte vill förknippas med bajs? Jag undrar verkligen det
Citera
2021-05-12, 22:25
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Varför startar du en video med en rap och en mök, samt drar fram en korv ur arslet? Om du inte vill förknippas med bajs? Jag undrar verkligen det

En rap? Vet inte vilken video det är🤷‍♂️
Mökenr ju inklippt om du lyssnar, och korven kommer från kylen, inte min stjärt.
Det är just på pricken min humor, och jag tyckte det var askul 🤷‍♂️😇
Förknippad med bajs?
Måste man bli förknippad med bajs för att man släpper sig?
För det gör ju även du, och alla andra här inne, vare sig ni fillmar det eller ej 🤷‍♂️
Har du sett konstiga bloggen? Tadros? Cristian och Doris? Joakim Lundell? Kreatörer kan göras många som är kända för att dra en ljudlig rap eller brakare då och då.
😇
Senast redigerad av AlexxHooker 2021-05-12 kl. 22:32.
Citera
2021-05-12, 22:28
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Skiter i vad andra tycker? Nej, det är precis vad du inte gör. Annars hade du inte i detta nu suttit här och försvarat dig. Tänk efter lite nu.

Hur många gånger ska jag behöva upprepa att det faktiskt är du som berättar om allt på din sketna youtubekanal så främlingar kan bilda sig en uppfattning om vem du är. Men offentligheten för dig går bara hem när folk stryker dig medhårs. Totala främlingar får gärna slicka röven på dig men när du får lite kritik så går det inte. Du är väldigt inkonsekvent.

Jag har inte bett om kritik från främlingar,
Alltså vill jag inte ha det 🤷‍♂️
Man behöver inte slicka min röv, nej.
Och från mina vänner och de som känner mig bortom offentligheten är en annan sak, där tar är det tvärt om, där VILL jag bli tillsagd och tillrättavisad om jag gör fel eller har fel.
Där framförs inte kritiken i en spydig ton eller med ett nedlåtande, nedvärderande sätt, där talas jag till som en jämnlik.
Senast redigerad av AlexxHooker 2021-05-12 kl. 22:31.
Citera
2021-05-12, 22:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Och från mina vänner och de som känner mig bortom offentligheten är en annan sak, där tar är det tvärt om, där VILL jag bli tillsagd och tillrättavisad om jag gör fel eller har fel.
Där framförs inte kritiken i en spydig ton eller med ett nedlåtande, nedvärderande sätt, där talas jag till som en jämnlik.
Fast den här tråden handlar inte om vad du vill och här kan du inte ställa krav på vad andra skall tycka, tänka eller vad de vill spekulera i.
Citera
2021-05-12, 22:38
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast den här tråden handlar inte om vad du vill och här kan du inte ställa krav på vad andra skall tycka, tänka eller vad de vill spekulera i.

Jag har inte sagt att jag ställer några krav, jag är här och deltar i diskussionen precis som ni, där jag delar med mig av vad jag tycker, känner, hur jag tänker och resonerar, var det inte ”yttrandefrihet på riktigt” eller något sådant som var slogan här?
Då har jag väl lika stor rätt som er andra att dela med mig av det också tänker jag.
Jag ser inga krav ifrån mitt håll i ett enda meddelande jag skrivit här?
Det närmsta man kan komma är väl att jag skrev att jag ej kommer bemöta mera saker som tillhör dåtid, men även det inget krav, utan ett val. 🤷‍♂️
Citera
2021-05-12, 22:39
Medlem
Citat:

Jag har förstått att du inte vill det. Men du borde för din egen skull ta och acceptera det och gå vidare med ditt liv. Du beter dig som att du fastnat i något barnstadie att allt är ditt och allt ska gå som du vill och går något emot dig bryter du ihop för du VILL INTE. Kom igen mannen.

För du är inte spydig, nedlåtande och nedvärderande mot folk som du kritiserar? Det är en grej som bara gör det mer enkelt att gå på dig. Du är väldigt bra på att tycka synd om dig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in