2021-05-10, 19:28
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Har den kriminella dåren återfallit i brottslighet?

(FB) Har fått faktura från plantinum.se

(FB) Plantinum av herr Alexander Rask

Konstigt, andra tråden som ploppar upp om samma sak nu. Första tog en konstig vändning där trådstartaren till slut bara sa att hela ärendet var påhittat typ, och nu en till. Är det nån påverkanskampanj som pågår?
Citera
2021-05-10, 20:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Ska han sälja fruntimmers grejer nu?
Är man desperat så är man.
Citera
2021-05-10, 21:15
Medlem
Nu ska Tasken blir parfymör.
Parfymen kommer innehålla noter av avföring, hosta, svartmögel och en släng ångest.
Citera
2021-05-10, 21:23
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Parfymen kommer innehålla noter av avföring, hosta, svartmögel och en släng ångest.

Kommer säkert även gå utmärkt att röka den som olja, eller kanske även dra som en nubbe om det krisar
Citera
2021-05-11, 18:29
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day

Tror du inte Lidl och Dollarstore kommer ha åsikter om han kopierar deras au de toilette 🤣
Citera
2021-05-11, 19:02
Medlem
Rasks kortsiktiga mål, ta fram en parfym som kommer att komma om ett år.

Men Rask vill inte vänta, vilket är förståeligt. Så han ska släppa skäggvax inom kort. Fråga, är det eget märke eller kommer han köpa in på bulk från ett redan erkänt varumärke och sälja mycket dyrare än konkurrenterna som var fallet med produkterna på hans CBD-shop?

Rasks långsiktiga mål: bli en stor aktör inom skönhetsmarknaden och finnas på varuhus och nätbutiker.

För egen del skulle jag inte vilja handla skönhetsprodukter där en kille som Rask är ansiktet utåt. Björn Borg, Salming, etc, kunde starta upp egna märken. Skillnaden är att de var giganter i sina sporter som tränat hur hårt som helst för att komma dit dom är. Dominerade sitt motstånd och hade en fantastisk fysik. Med andra ord, attraktiva personer som kvinnor vill ha och män vill vara.

Senast redigerad av StorTuffBiker 2021-05-11 kl. 19:06.
Citera
2021-05-11, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Men Rask vill inte vänta, vilket är förståeligt. Så han ska släppa skäggvax inom kort. Fråga, är det eget märke eller kommer han köpa in på bulk från ett redan erkänt varumärke och sälja mycket dyrare än konkurrenterna som var fallet med produkterna på hans CBD-shop?

Rasks långsiktiga mål: bli en stor aktör inom skönhetsmarknaden och finnas på varuhus och nätbutiker.

För egen del skulle jag inte vilja handla skönhetsprodukter där en kille som Rask är ansiktet utåt. Björn Borg, Salming, etc, kunde starta upp egna märken. Skillnaden är att de var giganter i sina sporter som tränat hur hårt som helst för att komma dit dom är. Dominerade sitt motstånd och hade en fantastisk fysik. Med andra ord, attraktiva personer som kvinnor vill ha och män vill vara.

Sen kanske du tycker jag är dryg med det här inlägget Rask, som inte läser den här tråden.

Jag tror bara inte på din idé. Du är grandios, du har otroligt höga tankar om dig själv och din potential. Missförstå mig rätt, jag tror faktiskt du kan bli en företagare. Du är en säljartyp som har talets gåva. Vad du däremot inte har är kunskap i något. Man kan faktiskt vara företagare utan att sälja flashiga parfymer och hudvårdsprodukter. Det finns mängder med företag som går runt och gör business som nästan ingen känner till. Så varför inte lära dig ett yrke innan du startar upp shop?

Sen ska jag be om ursäkt om jag har fel.

En annan sak du måste lära dig är att inte bry dig om vad andra tycker mannen. Det finns ingen som är framgångsrik som sitter och gnäller över hatare så mycket som du gör. Använd detta som bränsle istället för att elda upp dig för att alla hatare är så dumma så är du en bit på vägen om du vill bli lyckad.
Citera
2021-05-12, 00:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Det kostar stora pengar om man vill ta fram en egen parfym och inte varianter på andras... Rask har inte de pengarna - jag tror inte ens farfar Alf kan spotta upp de summorna.

Citat:
Ja, självklart handlar de om förproducerade produkter där han välja "vanilj" eller "choklad" och inte egen framställning .. Återigen han har inte pengarna för att framställa en egen produkt - och tiden för godkännande är minst sagt längre än "inom kort" för egenframställda produkter.

Citat:

Mmm, han har ju haft många drömmar och mål .. sen kickar verkligheten in.

Citat:

Skillnaden är att både Salming och Borg hade stora pengar att plöja ner i produkter - samt att de var stora namn som människor med produkter ville samarbeta med.
Citera
2021-05-12, 02:52
Medlem
Citat:

Hahaha, tror han känner sig lika eftertraktad och rik likt Hugh Hefner i sin morgonrock
Citera
2021-05-12, 06:51
Medlem
”Jag satsar alla kort på det här nu. Det kommer INTE passa alla! Hela grejen med mitt beauty märke är att det inte är för den osäkra average duden. Har du på dig min parfym så kommer du få uppmärksamhet, negativ som positiv! Den här parfymen kommer du antingen älska eller hata!”

- Rask 2021

Jag tror det kommer bli skitbra.
Citera
2021-05-12, 08:53
Medlem
Parfymen kan heta Bipolär-höga toppar och djupa dalar.
Citera
2021-05-12, 13:11
Medlem
Saknar Rasks prime-tid på youtube.. hans fyllerants och hans videos om mercedesen var riktigt roliga.

Hans försvarsvideo mot Verz där han sitter i bilen och röker är legendarisk, sen när han var på nåt youtubeevent och skulle tydligen slåss mot Verz men kom inte fram till hotellet där dom skulle mötas upp för gpsen visade fel, det var kul det också.

Han mådde nog rätt dåligt på den tiden och gör det än idag men det visste man inte då

Rask är verkligen den enda youtubern som jag tittar på och som jag tycker är rolig och intressant, tkr det är tråkigt att hans youtube verkar lida mot sitt slut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in