2020-12-19, 19:24
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
"Min sjukskrivning har gått ut nu"

Menar han inte att läkaren vägrade förlänga den? 😁

Konstigt att den helt plötsligt gick ut nu när han sa i sin live på IG att han var sjukskriven januari ut. Videon är döpt till "sanningen" men den börjar med lögner.
Citera
2020-12-19, 19:40
Medlem
Hans nya kamera (som används i början) måste ha blur-effekt. Han ser ovanligt slät och jämnt pigmenterad ut.
Väntar nog på Kluttens sammanfattning av skiten. Nästan 2h, nej tack.
Citera
2020-12-19, 20:24
Medlem
Stackars Arteta..
Citera
2020-12-19, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Saxat från 1177. Alexander är klockren på båda dessa punkter.

"En lindrig intellektuell funktionsnedsättning innebär att man klarar det mesta själv men behöver hjälp med vissa praktiska saker som till exempel att sköta sin ekonomi.

Vid en måttlig intellektuell funktionsnedsättning kan man oftast tala och förstå sådant som är enkelt och hör ihop med vardagslivet. Man behöver stöd av människor som ser till att man har det bra och hjälper till med till exempel mat, kläder, tider och ekonomi"

Det finns en hel del som tyder på att han lider av sk lätt utvecklinstörning.

Okej, i ditt förra skrev du att han hade en utvecklingsstörning men nu framgår det att du bara gissar. Då vet jag.
Citera
2020-12-19, 23:56
Medlem
Mikkkas avatar
Nu kör bajsis tiggar live... Den riktiga anledningen till att han inte kunde hålla sig borta som han lovat. Självdisciplin som magkukmannen.
Senast redigerad av Mikkka 2020-12-19 kl. 23:59.
Citera
2020-12-20, 00:08
Medlem
Angående senaste videon.

Förminskar sitt ansvar i skuldfrågan angående rättegången, skrattar fortfarande från tanken av den 3 åriga skyddstillsynen.

Offerkoftan på, självrannsakningen i full gång, nu ska vi tycka synd om honom.

Intressant att han ser sitt egna mindervärdeskomplex, hopp för förbättring finns, tids nog kommer den personliga viljan ge oss svaret.

Narcissistens väg till förändring 4/10.
Citera
2020-12-20, 03:24
Medlem
Vi må alla stå på varsin sida av ringen med vad vi tycker om Rask men nog kan vi alla enas om att det faktiskt är skönt att gossen laddar upp något, eller vad säger ni? Tidig juklapp.

Hela 2 timmar tom, en redig comeback! Slutar inte jobbet förrän om 3h så ser framemot att komma hem och somna till den. Ska bli intressant o höra om han har något att säga kring rättegången.
Citera
2020-12-20, 03:56
Medlem
Pengabingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vi må alla stå på varsin sida av ringen med vad vi tycker om Rask men nog kan vi alla enas om att det faktiskt är skönt att gossen laddar upp något, eller vad säger ni? Tidig juklapp.

Hela 2 timmar tom, en redig comeback! Slutar inte jobbet förrän om 3h så ser framemot att komma hem och somna till den. Ska bli intressant o höra om han har något att säga kring rättegången.

Han tog den i prutten på många frågor flashback haft, flashback vinner återigen.
Han erkänner allt denna tråden tagit upp.
Citera
2020-12-20, 05:41
Medlem
Kan någon lägga upp domen igen? Den länken jag hittade i tråden är död.
Citera
2020-12-20, 07:49
Medlem
Viper08s avatar
Han är fortfarande inte ärlig i klippet, varför heter klippet sanningen om åtalet om han inte berättar sanningen om åtalet? Han får de att låta som att den enda målsägande i rättegången var personen från Flashback, men när det även gällde jewls & issy. Rask har inte förändrats ett dugg, samma tugg genom hela videon som alltid, döljer saker när han vill framstå som ärlig, fattar du inte rask att det är sånt här som förstör för dig? Som du brukar säga om din pappa "han ljuger fast han inte behöver ljuga". Du är dömd rask, din dom är offentlig vi ser att du ljuger i klippet genom att läsa domen, du ljuger fast du inte behöver ljuga.
Citera
2020-12-20, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Han är fortfarande inte ärlig i klippet, varför heter klippet sanningen om åtalet om han inte berättar sanningen om åtalet? Han får de att låta som att den enda målsägande i rättegången var personen från Flashback, men när det även gällde jewls & issy. Rask har inte förändrats ett dugg, samma tugg genom hela videon som alltid, döljer saker när han vill framstå som ärlig, fattar du inte rask att det är sånt här som förstör för dig? Som du brukar säga om din pappa "han ljuger fast han inte behöver ljuga". Du är dömd rask, din dom är offentlig vi ser att du ljuger i klippet genom att läsa domen, du ljuger fast du inte behöver ljuga.
Vafan gaggar du om? Videon börjar ordagrant med "vad jag än har sagt tidigare så har jag ändå gjort content av folk och försökt rättfärdiga det". Vad är det du menar att Rask ljuger om? Att han berättar sanningen men inte nämner devirse målsäganden är väl inte en lögn?

Han gör rätt som inte pratar om förtalsmålet mer än det lilla som han sa. Alla inblandade vill nog att det där läggs bakom sig i slutändan.

Men hursomhelst, vad ljög han om det vill jag gärna veta?
Citera
2020-12-20, 10:55
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Vafan gaggar du om? Videon börjar ordagrant med "vad jag än har sagt tidigare så har jag ändå gjort content av folk och försökt rättfärdiga det". Vad är det du menar att Rask ljuger om? Att han berättar sanningen men inte nämner devirse målsäganden är väl inte en lögn?

Han gör rätt som inte pratar om förtalsmålet mer än det lilla som han sa. Alla inblandade vill nog att det där läggs bakom sig i slutändan.

Men hursomhelst, vad ljög han om det vill jag gärna veta?

Klippet heter sanningen om åtalet, tycker du han berättar hela sanningen om åtalet? Han lägger ju skulden på målsäganden, att det är dennes fel att han nu är åtalad, han nämner inte att han även hängt ut en annan mamma och en dotter och därför också är åtalad. Han berättar ju inte sanningen om åtalet.. Jag förstår att det är helt jävla omöjligt för dig som är rask vita riddare att se hela bilden, du är precis som hans socialklass 3 följare i kommentarsfältet. Du är för dum för att föra en disskution med, det här var mitt sista svar till dig någonsin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in