Citat:
Ursprungligen postat av
Pattknullaren
Jag förstår inte hur han törs.
Vem är det som bestämmer om skyddstillsynen inte uppfyller sagda krav? Är det frivården som sen ringer till åklagaren i fallet som sedermera beslutar att näe, den här Rask måste buras in ett par månader, han kommer aldrig lära sig annars.
Låter ju som han inte alls sköter sig, varken kan han försörja sig sen nu har han även fått ett återfall I brottslighet.
Måste vi ringa frivården så det blir någon ordning på torpet?
Rask är en av de modigaste människorna som finns, han upplever helldre fängelser än att svika hans ledare Jockipöjk genom att sluta med drama.
Läste något om övervakningsnämnden typ och att dom häver skyddstillsyn om dom får veta att skyddstillsynen inte räckte till för att förhindra fler brott.
Då tas tydligen fallet upp igen och nytt straff döms ut.
Jag tänker inte ringa men jag förstår om många redan har ringt eftersom det känns ganska uppenbart att skapandet av en bild där en människa utmålas som en djävul.. kan tolkas som att den människan ska uppfattas som klandervärd enligt rasken.
Det blir nog inte ordning alls enligt min tro.
Rask och Anjo verkar ju vara sektledarens typ närmaste medhjälpare och dom har fått betalt genom att jocke ger dom exponering ibland så att dom får en lön, eller som när jocke ger dom material som dom kan tjäna pengar på. Han har helt klart format dom två till att gå över lik för honom.
Jag kommer fortfarande ihåg när Jocke skrattade och hånade Anjo inför publik i en livestream chat som dom hade och som publicerades på youtube.. Anjo tog ju åt sig så mycket av jockes översittarmetoder av ren mobbning att Anjo förvandlades till en total galning som var villig att dra ihop en 10 delars dokumentär om ett offer som Jocke skapade.. för att bevisa sig som duktig inför Jocke som hånade Anjo vilket motiverade Anjo till att bevisa sig för Jocke til varje pris.. och resultatet blev ett evigt rövslickande och en dokumentär om ett av Jockes offer.
Roligt när Cluee News frågade Anjo vad det är för skillnad på hans uthängning av Joz och den uthängning som Olof gör mot Jocke. Skillnaden är att Anjos är mycket värre lol.
Anjo försökte då snickra ihop en bra förklaring om varför han är bättre i jämförelsetävlingen som han gör mellan sig själv och Olof.... men det lät såklart inte logiskt alls och Anjo är såklart inte bättre än nån eftersom ingen annan har varit så sjuk att skapa en extremt vinklad dokumentär om någon som inte vill vara med i den.