2019-08-03, 16:57
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Det här är den i särklass mest makabra videon han lagt upp anser jag.
Enskilt har fadern blivit kränkt och uthängd värre men just det faktum att han tar den ena familjemedlemmen efter den andra och kastar under bussen säger mycket hur han är funtad och hur han fungerar.
Han har fått så oerhört mycket (berättigad) kritik för på vilket sätt han hänger ut sin farsa -men, där är skadan redan skedd s.a.s, och ytterligare någon/några videos gör varken till eller från i anseende och värdighet annat än att Slasket boar in sig ytterligare i sin dyngstack! ..... Ändå drar sig inte karlfan för att hänga ut nya familjemedlemmar för att tjäna några kronor och views!

De flesta som får epitetet WT kastat över sig har oftast inte gjort sig förtjänt av det, men Baronen har med råge förtjänat det och det verkar som att han bär det med den äran....

Han har även kasta skit på sin kusin i en video och sagt att hur kan man knulla sin egen familj i röven. Detta var under renoveringen av hans mormors kök där kusinen hjälpte till att renovera men hade inte fullföljt sin uppgift och sovit bort några arbetspass, och inte gjort klart jobbet i tid. Ska se om jag hittar videon.
Citera
2019-08-03, 17:30
Medlem
Mikkkas avatar
På tal om gamla rask videos så finns det en video där ungen blir ombedd att stanna i rummet samtidigt som världens bästa pappa sitter o spottar ut snus rakt på vardagsrumsgolvet ett flertal gången. Kanske en skulle klippa ihop tills när hans städfirma är uppe (vilket aldrig kommer hända).
Citera
2019-08-03, 17:33
Medlem
Detta har jag kommenterat till honom i en av sina klipp.

Han blev lagom pissed off

Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Jag har lagt märket till att han inte ser in i kameran när han ljuger. Om ni ser på tiggarvideon han gjorde om hunden så ser knappt in i kameran.
Senaste live han hade där hans far satt framför kameran så kom mytomanen mot slutet och han tittade aldrig in i skärmen för att läsa kommentarerna. Han anade att det skulle ställas frågor om trakasserierna gentemot hans mors granne så han stängde av liven fortast möjligt.

En sak till, har ni märkt att han aldrig ger vettiga råd när följare ber om råd/tips? Hans följare ser honom som en smart filur med mycket erfarenhet av allt och inget. Han har självklart framställt sig som en sådan. Ett exempel på en fråga som han fick var i stil med " Jag är oskuld, vad bör jag tänka på då jag ska ligga för första gången " varpå patrasken svarar "bara tuta och kör". På andra frågor om råd så svarar han oftast "Jag vet inte".

Jag säger inte att han har gjort det men det skulle inte förvåna mig om han själv startade denne tråd för att framhäva sig som en A kändis.
Citera
2019-08-03, 17:36
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranbogmordare
Okej, kan du inte fråga gubbens fru om hon kan skriva här i tråden, det skulle vara intressant att få höra direkt från henne hur hon upplever saker och ting.

Varför vill du att brottoffren själva ska skriva i tråden? Tycker den nerbajsade baronen ånyo borde göra comeback i Tråden, men då fläskisen är för feg lär väl inte det hända, mer än under pseudonym
Citera
2019-08-03, 17:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
På tal om gamla rask videos så finns det en video där ungen blir ombedd att stanna i rummet samtidigt som världens bästa pappa sitter o spottar ut snus rakt på vardagsrumsgolvet ett flertal gången. Kanske en skulle klippa ihop tills när hans städfirma är uppe (vilket aldrig kommer hända).
Fast det var väl ändå klokt/ansvarsfullt av honom -- barnbarn skall givetvis inte se när farfar beter sig som ett kräk om man kan förhindra det.

Edit
Uppfattar det som att barnet skall stanna i sitt rum -- inte i rummet där Rask och farfar befinner sig....
Senast redigerad av micro113 2019-08-03 kl. 17:41.
Citera
2019-08-03, 17:42
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast det var väl ändå klokt/ansvarsfullt av honom -- barnbarn skall givetvis inte se när farfar beter sig som ett kräk om man kan förhindra det.

Edit
Uppfattar det som att barnet skall stanna i sitt rum -- inte i rummet där Rask och farfar befinner sig....

Ska länka videon sen så får du avgöra hur bra uppfostran är, ungen vill hela tiden ut men blir inskickad igen... Med golvet fullt avv utspottad snus.
Senast redigerad av Mikkka 2019-08-03 kl. 17:46.
Citera
2019-08-03, 17:57
Medlem
backshots avatar
Liverapportering från Lundells fest:

Bajsbaronen blir ignorerad och behandlad som luft. Han går mest runt som en bifigur och kollar på folk och blir startruck av andra stora youtubers.
I den gemensamma limoresan dit satt han shotgun bredvid chauffören medans folket i gemenskap festade och hade roligt baktill.

Han har det inte lätt stackarn....
Citera
2019-08-03, 18:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av backshot

Bajsbaronen blir ignorerad och behandlad som luft. Han går mest runt som en bifigur och kollar på folk och blir startruck av andra stora youtubers.
I den gemensamma limoresan dit satt han shotgun bredvid chauffören medans folket i gemenskap festade och hade roligt baktill.

Nej det verkar inte roligt för honom alltså
Citera
2019-08-03, 18:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Han är nog bara ovan och förstår inte hur man skall bete sig i dylika sammanhang....

Normalt sätter sig jeppen som beställer och betalar Taxin i framsätet - kompisarna bak och åker med ... I en Limo och en engelsk taxi sätter sig ingen i framsätet om man känner till koderna ....
Citera
2019-08-03, 18:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Nej det verkar inte roligt för honom alltså
Klarar man inte koderna i ett sällskap/en situation så riskerar man att bli ställd utanför oavsett vem det är...
Citera
2019-08-03, 18:16
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:

Var hittar du den liven?
Citera
2019-08-03, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Klarar man inte koderna i ett sällskap/en situation så riskerar man att bli ställd utanför oavsett vem det är...

Håller delvis med men i mytomanens fall så vill nog ingen synas med han pga hans dåliga rykte samt D kändis status. Är man älskad eller har lite högre status än det bajskorven har så tar andra gästerna in den i gemenskapen. Nu får han bara yra runt och försöka tränga sig in i något samtal med någon. Kanske han kan imponera med en och en annan bajshistoria?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in