Citat:
Ursprungligen postat av
taamid
Yada yada massa tjafs
Jag saknar insyn så det i mitten har jag inga åsikter om.
Videon du länkade är det första riktigt bra jag sett av honom. Förstår hur han fick sin publik.
Missvisande att du utelämnade att de åkte oplanerat tidigt till BB på kvällen på nyårsafton och att hon inte födde då, och att han berättade det som exempel på hur han skäms, och därför vill gör livsval för att inte bli som sin farsa.
Men, hade du inte skrivit uttryckligen "en klassiker man inte bara kan gå förbi" hade jag inte klickat, och nu fick jag äntligen en kurs som inte fick mig stänga av honom efter 2 outhärdiga minuter så nu vet jag varför Rask blev stor - tack för det, SUPER B!
Poängen var inte varför jockiboi valde andra idioter i sitt wt-barnprogram, poängen var att Raskens INTE blev inbjuden av sin bästis samt idol.
Det säger mer om dig än något annat om du tycker det länkade klippet är "bra". Poängen varför jag postade det flög dig över huvudet. Det har att göra att Raskens fortfarande dricker inför barnen. Blir tokfull och rantar på insta. Han är mao en nykter alkoholist som börjat dricka igen, en lögnare och missbrukare.
Seså återgå till att stalka magkukmannen nu som du har gjort senaste 10 åren.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tanakh
Men! Men aldrig har det någonsin framkommit att barnen vanvårdas eller inte trivs med sin familj. Aldrig har det framkommit att det saknas mat på bordet. Och det har aldrig framkommit att Rask med fru inte skulle kunna ta hand om sina barn eller ytterligare en till.
Det är sån jävla sandlådenivå att sitta här o kasta skit på att de väntar ytterligare ett barn. Inget konstruktivt alls, bara ren o skär hat.
Det är väl ingen in tråden som påstått att barnen varnvårdas eller? Det somliga (bla jag) har påstått är att barnens uppväxt kommer att påverkas av alla brutna löften baronen ger dom. Såsom förra året när de skulle göra allt från legoland till high chaparal, vilket slutade med att ungarna kollade på kajsa gris och spelade fortnite i lägenheten hela somaren, samtidigt som raskens gick runt och klagade över hur jobbigt allt var med en strumpa i stjärten.
SEN tycker jag det är oansvarigt att skaffa ytterligare ett barn i deras sits, då de varannan månad verkar ha div. kriser och ska göra slut, känns mer som de försöker rädda förhållandet med ytterligare ett barn. Båda lider av psykisk ohälsa. Båda dricker även att de går på piller och mår dåligt. Rask behöver trycka cbd och om det tar slut hamnar han i panikångest i badkaret. Men allt detta är helt i nivå med den socioekonomiska status de besitter. Dock hade jag inte velat växa upp i den kontexten, men det är bara jag det.