Han lägger in Swish numret i sina vanliga videos och säger att ALLA hans videos blir gula, i sin live visade han o jag skulle väl säga att ca 30-40% blir gula och resten var gröna, ännu en lögn från baronen och ett sätt att klämma ut barn och socialgrupp 3 på pengar.
Samma tjat som alltid om att Micke ska duscha, raka sig och åka till puben istället för att söka sex på nätet.
Man kan ju undra över Rasks motivation till att hela tiden dyka upp runt Micke? Vad tjänar Rask på det? Rask är nämligen ingen människa som hjälper till frivilligt utan baktankar så varför fortsätter han att kretsa runt CP-hjälmen? Det är ju tydligt att Micke inte är intresserad av att lyssna på Rasks "tips" om hur man får omkull nån frånskild trebarnsmamma på Farsta Pizzeria. Handlar det om ånger över att hans videos om magmysaren snarare utökade trollarmén? Försök att återskapa goodwill runt sin egen kanal nu när han satt Micke i skiten? Eller bara en vilja att utan särskilt stor insats få leka Gud och gripa in från ovan hos en kille som aldrig bett om Bajsbaronens inblandning?
Det här är en intressant parning och jag ser med spänd förväntan fram emot att se hur det här artar sig.
En i liven skrev :
Jfilm
RASK, kommer det någon video där din familj är med snart? saknar dem
svaret är RASK
Jfilm, säkert någon gång, men kommer vara mindre personlig då det biter mig i arslet
Var har det bitit honom i arslet? eftersom han inte läser något här inne menar jag. Nån som vet vad han menar?
Rask skickar även hjärtemojis till micke under liven, så dom verkar vara riktiga polare..
Han lägger in Swish numret i sina vanliga videos och säger att ALLA hans videos blir gula, i sin live visade han o jag skulle väl säga att ca 30-40% blir gula och resten var gröna, ännu en lögn från baronen och ett sätt att klämma ut barn och socialgrupp 3 på pengar.
Vad är det som han gör för att de ska bli gula då? Så mycket kan han väl inte tjäna på swish? Han har väl en hyra att betala, mat att köpa, barn att klä, snus att baka. Hur får han råd med allt detta?
Vad är det som han gör för att de ska bli gula då? Så mycket kan han väl inte tjäna på swish? Han har väl en hyra att betala, mat att köpa, barn att klä, snus att baka. Hur får han råd med allt detta?
Och en Mercedes att reparera. Var länge sedan man hörde hur det gick och har gått för hans bilar
Och en Mercedes att reparera. Var länge sedan man hörde hur det gick och har gått för hans bilar
Haha, herregud vilken luffare han är. Vad vill han bevisa med det egentligen? Att han dessutom inte ens har råd med en mercedes är ju bara pricken över i:et
Haha, herregud vilken luffare han är. Vad vill han bevisa med det egentligen? Att han dessutom inte ens har råd med en mercedes är ju bara pricken över i:et
Min egna uppfattning att han ska försöka framstå som ”finare” än andra. Går sådär kan jag tycka.
Han har inte ens råd med en klocka på 4000kr som han har lyckats ta på avbetalning. Får man så stora summor som han påstår så kan man ta klockor för 4000 kontant och inte ta emot swich heller men verkligheten har visat annat 😃
Min egna uppfattning att han ska försöka framstå som ”finare” än andra. Går sådär kan jag tycka.
Han har inte ens råd med en klocka på 4000kr som han har lyckats ta på avbetalning. Får man så stora summor som han påstår så kan man ta klockor för 4000 kontant och inte ta emot swich heller men verkligheten har visat annat 😃
Ja, det är ju svårt att se proper ut när man har mulat sönder hela trynet med bläck, kanske
Haha, vad var det för klocka? En Rolex eller? Eller var det något som anses fint i YouTube-sfären men för oss vanliga dödliga så är den en pryl med överpris som all annan skit som "kändisar" ska populärisera.
Ja, det är ju svårt att se proper ut när man har mulat sönder hela trynet med bläck, kanske
Haha, vad var det för klocka? En Rolex eller? Eller var det något som anses fint i YouTube-sfären men för oss vanliga dödliga så är den en pryl med överpris som all annan skit som "kändisar" ska populärisera.
Som jag minns det så var det ingen märkvärdig klocka och definitivt ingen rolex.😂😂
Ska finnas på någon av hans youtube filmer, jag är för lat för o googla ”klockincidenten” ikväll. Han satt i alla fall i sin merca och pratade om den. Hans utsago så hade den kostat 15000 men hade sen visat sig att den hade kostat 4000kr på avbetalning
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!