2020-02-07, 23:29
Medlem
Dag 3 med Nakenbaronen af Snapchat sen förmiddag. Verkar ta en väldans tid att bli godkänd av Memmo.
Citera
2020-02-08, 06:30
Medlem
cnbizzzs avatar
Rask : Tar stolthet i min ärlighet...

Ljugit på sin farmors döda grav o sina barn..

O nu rask visa upp att du tjänar 6 vanliga Svensson löner visa upp en 130000 kr lön tror mer på 13k om ens det ...
Citera
2020-02-08, 15:59
Medlem
Baronen är live med större swishnummer än någonsin. Tomt i plånkan?
Citera
2020-02-08, 17:56
Medlem
Viper08s avatar
Han lägger in Swish numret i sina vanliga videos och säger att ALLA hans videos blir gula, i sin live visade han o jag skulle väl säga att ca 30-40% blir gula och resten var gröna, ännu en lögn från baronen och ett sätt att klämma ut barn och socialgrupp 3 på pengar.
Citera
2020-02-08, 19:32
Medlem
Necropoliss avatar

En i liven skrev :
Jfilm
​RASK, kommer det någon video där din familj är med snart? saknar dem

svaret är RASK
​Jfilm, säkert någon gång, men kommer vara mindre personlig då det biter mig i arslet

Var har det bitit honom i arslet? eftersom han inte läser något här inne menar jag. Nån som vet vad han menar?

Rask skickar även hjärtemojis till micke under liven, så dom verkar vara riktiga polare..
Citera
2020-02-09, 09:27
Medlem
Bajsbaronens avatar
Någon som bemödade sig att kolla på tattarens tiggarlive igår? Framkom det något intressant?
Citera
2020-02-09, 10:47
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Han lägger in Swish numret i sina vanliga videos och säger att ALLA hans videos blir gula, i sin live visade han o jag skulle väl säga att ca 30-40% blir gula och resten var gröna, ännu en lögn från baronen och ett sätt att klämma ut barn och socialgrupp 3 på pengar.
Vad är det som han gör för att de ska bli gula då? Så mycket kan han väl inte tjäna på swish? Han har väl en hyra att betala, mat att köpa, barn att klä, snus att baka. Hur får han råd med allt detta?
Citera
2020-02-09, 11:25
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorSvartPenis
Vad är det som han gör för att de ska bli gula då? Så mycket kan han väl inte tjäna på swish? Han har väl en hyra att betala, mat att köpa, barn att klä, snus att baka. Hur får han råd med allt detta?

Och en Mercedes att reparera. Var länge sedan man hörde hur det gick och har gått för hans bilar
Citera
2020-02-09, 12:17
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83
Och en Mercedes att reparera. Var länge sedan man hörde hur det gick och har gått för hans bilar
Haha, herregud vilken luffare han är. Vad vill han bevisa med det egentligen? Att han dessutom inte ens har råd med en mercedes är ju bara pricken över i:et
Citera
2020-02-09, 12:59
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Haha, herregud vilken luffare han är. Vad vill han bevisa med det egentligen? Att han dessutom inte ens har råd med en mercedes är ju bara pricken över i:et

Min egna uppfattning att han ska försöka framstå som ”finare” än andra. Går sådär kan jag tycka.

Han har inte ens råd med en klocka på 4000kr som han har lyckats ta på avbetalning. Får man så stora summor som han påstår så kan man ta klockor för 4000 kontant och inte ta emot swich heller men verkligheten har visat annat 😃
Citera
2020-02-09, 14:07
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83
Min egna uppfattning att han ska försöka framstå som ”finare” än andra. Går sådär kan jag tycka.

Han har inte ens råd med en klocka på 4000kr som han har lyckats ta på avbetalning. Får man så stora summor som han påstår så kan man ta klockor för 4000 kontant och inte ta emot swich heller men verkligheten har visat annat 😃
Ja, det är ju svårt att se proper ut när man har mulat sönder hela trynet med bläck, kanske

Haha, vad var det för klocka? En Rolex eller? Eller var det något som anses fint i YouTube-sfären men för oss vanliga dödliga så är den en pryl med överpris som all annan skit som "kändisar" ska populärisera.
Citera
2020-02-09, 20:16
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ja, det är ju svårt att se proper ut när man har mulat sönder hela trynet med bläck, kanske

Haha, vad var det för klocka? En Rolex eller? Eller var det något som anses fint i YouTube-sfären men för oss vanliga dödliga så är den en pryl med överpris som all annan skit som "kändisar" ska populärisera.

Som jag minns det så var det ingen märkvärdig klocka och definitivt ingen rolex.😂😂

Ska finnas på någon av hans youtube filmer, jag är för lat för o googla ”klockincidenten” ikväll. Han satt i alla fall i sin merca och pratade om den. Hans utsago så hade den kostat 15000 men hade sen visat sig att den hade kostat 4000kr på avbetalning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in