Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-12-31, 15:05
  #1429
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonasGardellsKuk
Raskis har pengar så han klarar sig om han så skulle vara arbetslös eller omsätta 0kr i företaget, tro mig.
Kan även säga att det är rask som drar det största ekonomiska lasset i familjen och damen kan ”lattja” med sin lön.


Hehe genomskinlig du är. Nu har jag en printscreen på något som rask han själv har skrivit som talar att det inte är så gott ekonomiskt, vet dock inte hur jag får in bilder. Men du verkar ha en väldigt stor koll på Raskens privatliv. Konstigt också att fru rask hela tiden gnäller att hon vill ha pengar och i något klipp hör man att hon ber om pengar för hon har tomt på kontot. Rask är inte den bästa redigeraren på yt så de är väligt lätt att höra saker i bakgrunden som kanske inte ska komma fram ibland.

Och om nu rasken nu har pengar så han klarar sig även om företaget omsatte 0kr o var arbetslös. Hur kommer de sig då att rask i sina gamla bloggar berättar hur Therese klagar på han för att han inte arbetar och drar in pengar och säger att han bara dag driver osv. Kolla på gamla bloggar för 1-2 år sen, där känns han mer ärlig om sin situation. Och de här är Sverige inte så svårt att ringa skatteverket och fråga vad hushållet rask drar in.
__________________
Senast redigerad av Viper08 2018-12-31 kl. 15:27. Anledning: Tillägg
Citera
2018-12-31, 15:24
  #1430
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonasGardellsKuk
Raskis har pengar så han klarar sig om han så skulle vara arbetslös eller omsätta 0kr i företaget, tro mig.
Kan även säga att det är rask som drar det största ekonomiska lasset i familjen och damen kan ”lattja” med sin lön.

Har han vunnit på lotto?
Citera
2018-12-31, 17:45
  #1431
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew
Har han vunnit på lotto?

Kanske får pengar från hans farfar som verkar vara tät?
Citera
2018-12-31, 18:23
  #1432
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiamMatter3
Kanske får pengar från hans farfar som verkar vara tät?

Om han inte har alla sina pengar i madrassen så är han inte så tät som de verkar. Alla uppgifter är offentligt i Sverige. Men vore ju väldigt tråkigt för alf rask att ta hand om både sin son och barn barn rent ekonomiskt.
Citera
2018-12-31, 20:00
  #1433
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Om han inte har alla sina pengar i madrassen så är han inte så tät som de verkar. Alla uppgifter är offentligt i Sverige. Men vore ju väldigt tråkigt för alf rask att ta hand om både sin son och barn barn rent ekonomiskt.

Har du kollat eller någon annan hur mycket han tjänade under 2018 eller månadsvis? Det är väl offentliga uppgifter.
Citera
2018-12-31, 20:45
  #1434
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiamMatter3
Kanske får pengar från hans farfar som verkar vara tät?

Osannolikt.
__________________
Senast redigerad av Trosacrew 2018-12-31 kl. 20:48.
Citera
2018-12-31, 22:57
  #1435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew
Osannolikt.

Varför är det osannolikt om jag får fråga? Han laddar ju knappt upp numera och verkar gå tungt med dom så kallade samarbetena han gör?
Citera
2018-12-31, 23:23
  #1436
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiamMatter3
Varför är det osannolikt om jag får fråga? Han laddar ju knappt upp numera och verkar gå tungt med dom så kallade samarbetena han gör?

Haha rask samarbeten, mannen som påstår sig kunna mörda med sin tunga ordnar dem bästa erbjudandena till sina följare.....gratis frakt....
Citera
2019-01-01, 00:46
  #1437
Medlem
Jag går mot strömmen och säger att hans kanal lever och kommer förmodligen att bli mer levande och jag ska berätta varför. Han har haft många olika "genre" utav videos allt ifrån musik, vloggs, youtube drama, challanges, storytimes och konceptet kring mördare/katastrofer/konspirationsteorier varav det sistnämnda tycker jag personligen att han valde i rätt tid för Youtube-Sverige och som jag tror kunde ha blivit stort och en push för hans kanal upptill hela 100-120k subs om han hade släppt dem en gång i veckan med 300% kärlek i redigeringen istället för halvdana videos med knappt två dagars mellanrum.

Med det sagt ville jag påpeka att han har provcyklat det mesta och jag vill tro att Rask är klokare än vad han utstrålar i denna tråd. Jag tror att Rask har tänkt ut en plan kring sin kommande content till 2019 och kommer att hålla hårt i den typen utav videos och genom det samla på sig en ny och återkommande publik. Låt inte skenet bedra, Rask är trots allt en person som verkar fundera på mycket och hans youtube-framtid 2019 lär vara något han tänker på väldigt mycket. Och att han sålt sin Instagram och säger att han vill starta på ny kula kan vara en hint på det.
Citera
2019-01-01, 06:10
  #1438
Medlem
cnbizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag går mot strömmen och säger att hans kanal lever och kommer förmodligen att bli mer levande och jag ska berätta varför. Han har haft många olika "genre" utav videos allt ifrån musik, vloggs, youtube drama, challanges, storytimes och konceptet kring mördare/katastrofer/konspirationsteorier varav det sistnämnda tycker jag personligen att han valde i rätt tid för Youtube-Sverige och som jag tror kunde ha blivit stort och en push för hans kanal upptill hela 100-120k subs om han hade släppt dem en gång i veckan med 300% kärlek i redigeringen istället för halvdana videos med knappt två dagars mellanrum.

Med det sagt ville jag påpeka att han har provcyklat det mesta och jag vill tro att Rask är klokare än vad han utstrålar i denna tråd. Jag tror att Rask har tänkt ut en plan kring sin kommande content till 2019 och kommer att hålla hårt i den typen utav videos och genom det samla på sig en ny och återkommande publik. Låt inte skenet bedra, Rask är trots allt en person som verkar fundera på mycket och hans youtube-framtid 2019 lär vara något han tänker på väldigt mycket. Och att han sålt sin Instagram och säger att han vill starta på ny kula kan vara en hint på det.
Hur jävla mycket konjak o champagne har du druckit ikväll du är ute o cyklar i skogen så jävla borta är du,han har förfan 91000 subs med snitt på 11000 wievs din idiot,han gör ingenting äkta allt han gör är fake o för pengar men följ strömmen som alla 12åringar som följer han o se hur långt ni går idioter kanalen är död o det firades i natt
__________________
Senast redigerad av cnbizzz 2019-01-01 kl. 06:45.
Citera
2019-01-01, 06:52
  #1439
Medlem
somewhereupnorths avatar
Har följt kanalen sedan första missbruksbloggen, men nu får det fan räcka.
Det enda som sker just nu är upprepning på upprepning. Samma gamla åsikter och samtalsämnen som redan har nämnts i tidigare videos, sponsrade videos, långtrista vloggar, rants om gammalt skit som redan har sagts, uthängning av sin pundarfarsa, patetisk jävla drama, och en helvetes massa annonser... (Tur att man alltid har kört med adblocker!)

Nej, det känns som att det har gått utför länge, men nu har det verkligen nått en gräns. År 2019 och framåt blir en raskfri tillvaro.
Citera
2019-01-01, 07:49
  #1440
Medlem
Florian-Geyers avatar
Wtf. Absolutely degenerate ... Fan är det för fel på han och er som prenumererar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback