2025-09-26, 21:31
Medlem
RaskPatrasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew
Jag säger det här och nu.
R och T har en OF innan oktober är slut.
De borde ha dragit igång en OnlyFans tidigare. Då hade fakturan från Trobo blivit betald på nolltid och Therese hade kanske t.o.m. varit skuldfri.
Citera
2025-09-26, 21:46
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaskPatrask
De borde ha dragit igång en OnlyFans tidigare. Då hade fakturan från Trobo blivit betald på nolltid och Therese hade kanske t.o.m. varit skuldfri.

Vem menar du skulle betala för att se Therese och Baronen?
Citera
2025-09-26, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Vem menar du skulle betala för att se Therese och Baronen?

Pappa Fredrik Rask?😇
Citera
2025-09-26, 22:18
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Är det här början på slutet för våran älskade Baron? Han har hamnat hos Kronofogden men verkar inte särskilt brydd, lite mer "hur är det här mitt fel?". Samtidigt ska han betala ännu mer för en privat utbildning som mest troligt inte kommer leda någonvart. Samtidigt som han startat krig mot kommunpolitiker utan någon riktig anledning. Kul detalj att han är en dragdrivare av rang och under varje ledig timme av dygnet (alla 24) kunde spenderats för att underlätta situationen, istället spelar han trummor som en äkta rocker och fyller hål hål i väggen med fogskum
”hur är det här mitt fel?" sammanfattar väl hans inställning till allt i livet.
Så korkat att välja just en privat utbildning när vi råkar bo i ett land som tillhandahåller nästan vilka utbildningar man än vill ha helt gratis…
Men nu vill han ju i och för sig inte ha en nyttig utbildning som kan leda till något.
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Haha minns ni när han skulle flytta och han satt och grät för hyresvärden skickade tillbaka depositionen och inte lät Rask bo där. Rask sa att han har bra ekonomi och kan betala deposition på 40, 45 tusen. Fatta om första hyresvärdarna hade tackat ja till det här mongot. Dom skulle idag fått utpressningshot från Rask, att han har fått en faktura så han måste ha tillbaka depositionen, och mellan raderna skriver han att han kommer göra en video om hyresvärden om han inte får pengarna tillbaka.
De verkligen ”dodge a bullet”, undrar om någon av dem började följa honom och se videorna han gjorde efter det. I så fall borde den personen blivit närmast religiös av att ha undvikit en sådan katastrof…
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Jag har fått intrycket att både Rasks och Anjos följare är i grunden medelålders kärringar. Rask påstår t o m själv att han vill leva i ett matriarkat.
Visst är det så. Känns lite som ”Helena Bergström-syndromet” fast bara med omvända kön. Närmare förklaring: Helena är en dålig skådespelerska som bara haft turen att vara gift med en regissör som tar med henne i sina filmer. Dock verkar hon ha en typ av publik som uppskattar henne: medelålders män, som alla tycks anse att Helena är skitsnygg. Då Helena tar av sig kläderna på minst två ställen i alla filmer hon är med i ser dessa gubbar det förmodligen som någon slags softcore-porr.
Jag tror dessa medelålders kvinnor har samma typ av känslor för Anjo och Baronen. Nu är ju kvinnor mer fokuserade på känslor och romantik än nakna kroppar, till skillnad från män, så därför faller sig dessa loserfarsors content sig erotiskt för kvinnorna: mysiga hemmapappor som skapar spännande draman där de själva är hjälten och rättsskiparen.
Det blir de våta av.
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
110.000:- TILL TROBO AB?!!!!
https://www.bitchute.com/video/SI9qCkGaxk7c

Analys:

Vi får väl se om han får rätt
Det fetade tyckte jag var roligt.
Personligen tror jag alla ”spindlar och kryp” är tjack-hallisar.
Man vet att missbruket har gått bra långt då, och detta i kombo med de nivåer hans sjuka perversitet uppnått, och paranoian om att Trobo och co har konspirationer emot honom…
Men visst, hans viktnedgång beror bara på psykisk ohälsa och periodisk fasta”, såklart…
Citera
2025-09-26, 22:26
Avstängd
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Man vet att missbruket har gått bra långt då, och detta i kombo med de nivåer hans sjuka perversitet uppnått, och paranoian om att Trobo och co har konspirationer emot honom…
Men visst, hans viktnedgång beror bara på psykisk ohälsa och periodisk fasta”, såklart…

Ja han klickar alla boxar nu;

Extrem viktnedgång på kort tid
Solglasögon inomhus
Runkar hejvilt i kvinnokläder
Grav paranoia, hela Trosa är ute efter Baronen
"Ser" spindlar och kryp överallt
Babblar maniskt timme ut och timme in

Om han börjar skruva sönder alla apparater i hemmet för att "laga" dom också så har vi Bingo.
Citera
2025-09-26, 22:50
Medlem
Nazbols avatar
På några månader har baronen gått från 39k följare till 38k på instagram. Ingen jättenedgång men man får va glad för det lilla. Inte pengar till fejkföljare?
Citera
2025-09-26, 22:51
Medlem
kan inte rasks bästa kompis joakim lundell lägga ut 60k för fakturan
Citera
2025-09-26, 22:53
Medlem
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
En gång satt jag på vardagsrumsgolvet och såg hur en tusenfoting kom ut ur en springa, den var lika stor som en sko och hade långa äckliga ben, hur många som helst. Jag såg den krypa ut och så försvann den. Det var mycket riktigt under ett tjackrus. Tror inte det fanns någon sån.
Citera
2025-09-26, 22:54
Medlem
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
kan inte rasks bästa kompis joakim lundell lägga ut 60k för fakturan
Älskar att alla följarna undrar varför han inte ber sin kompis om hjälp, han tvingas nu erkänna att dom aldrig var kompisar haha
Citera
2025-09-26, 23:19
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
En gång satt jag på vardagsrumsgolvet och såg hur en tusenfoting kom ut ur en springa, den var lika stor som en sko och hade långa äckliga ben, hur många som helst. Jag såg den krypa ut och så försvann den. Det var mycket riktigt under ett tjackrus. Tror inte det fanns någon sån.
Jag såg några stereotypiska blattar öppna balkongdörren och kliva in för att våldta mig, de såg helt verkliga ut som riktiga människor och jag var sjukt rädd, men de försvann
Men, detta var efter jag varit vaken i sex dygn.
Efter ett par dygn brukar man bara se små hallisar och jag skulle tro spindlar och insekter är bland de vanligaste, omnämns nästan alltid.
Ska bli intressant att följa om Trobo också hittar ”spindlarna”. Sa han inte till och med att han sett en tarantel?

”Jag vill inte gnälla, men…”
Jo, det vill du, Baronen. Finns det någon video där han inte är negativ och klagar på nånting? Känns som han gillar att gnälla bara för gnällandets skull. På samma sätt som han verkar ”gilla” att vara sjuk.
Fy fan vad jobbigt att umgås med någon som är sådär negativ och missnöjd hela tiden, inte undra på att han inte har några vänner, vilken glädjedödare.
Jag får en sjuk känsla av att han gillar att livet är jobbigt så han får klaga. Om han kunde göra så allt i hans liv blev precis som han ville ha det hela tiden, hade han verkligen velat det då? 🙄
Vad skulle han då ha kvar att prata om?
Citera
2025-09-26, 23:32
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
På några månader har baronen gått från 39k följare till 38k på instagram. Ingen jättenedgång men man får va glad för det lilla. Inte pengar till fejkföljare?

Det gör ont i honom.
Den siffran var viktig för honom.
Precis som han förr i alla fall, alltid skulle ta upp hur många följare han har.

Sen att bara några tusen tittar spelar mindre roll för Baronen.
Senast redigerad av Vicious-Macki 2025-09-26 kl. 23:49.
Citera
2025-09-27, 00:11
Medlem
GreenBatterys avatar
Inte ett livstecken från den porrskadade ÄckelBaronen på ett bra tag nu.
Inga höststories
Inga selfies
Inget trumspelande
Inget AI-slags

Kan det vara så att hans nya telefon ligger hos fogden redan?

Sitter han och skakar utanför Arbetsförmedlingen och väntar på att de ska öppna på måndag?

Är han ute på jakt efter pant?

Har han åkt planlöst med elkicken och fått slut på batteri?

Något är skumt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in