2025-06-02, 13:54
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Snacka om att rask läser tråden han var tvungen att lägga upp ett klipp på IG story hur duktig han varit och tagit all disk hängt all tvätt och grovstädat ”och DAMN vad energierna flödar på ett HELT annat sätt”

Rask din dumma åsna, det är sånt här vi vuxna människor gör dagligen och inget man ”skryter” om. Du tror att du är duktig för att du plockat undan din disk, tvättat dina egna kläder och städat bort din skit. Testa och gör det också när du har ett heltidsjobb 07-16 och sen laga middag på det.

Det du skryter om på IG är det absolut minsta du kan göra när du absolut inte gör något annat på dagarna, din jävla sopa

Hahaha, jag såg det också. Wow... Tvätta och städa... Vill du ha diplom eller?
Citera
2025-06-02, 14:01
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Snacka om att rask läser tråden han var tvungen att lägga upp ett klipp på IG story hur duktig han varit och tagit all disk hängt all tvätt och grovstädat ”och DAMN vad energierna flödar på ett HELT annat sätt”

Rask din dumma åsna, det är sånt här vi vuxna människor gör dagligen och inget man ”skryter” om. Du tror att du är duktig för att du plockat undan din disk, tvättat dina egna kläder och städat bort din skit. Testa och gör det också när du har ett heltidsjobb 07-16 och sen laga middag på det.

Det du skryter om på IG är det absolut minsta du kan göra när du absolut inte gör något annat på dagarna, din jävla sopa
Har Rask smitit undan ansvaret för hemmet fast hans lekande framför kameran återgått till en hobby igen? Tvätta och diska gör väl alla dagligen och det blir extra konstigt att skryta om vardagssysslor om han dessutom är hemmafru.

Vilken jävla tok du är Dr. Rask.
Citera
2025-06-02, 15:48
Medlem
Hugin86s avatar
Jag diskar, tvättar, städar, lägger fram kläder till ungarna, lagar mat, klipper gräsmattan och sköter om trädgården lämnar ungarna på skola och har heltids jobb. Vist delar man upp saker med sambon men allt de är endel av livet med ungar. Alla gör de men grattis Baronen du gör de man ska göra när man är hemma och den andra jobbar
Citera
2025-06-02, 16:11
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Jag diskar, tvättar, städar, lägger fram kläder till ungarna, lagar mat, klipper gräsmattan och sköter om trädgården lämnar ungarna på skola och har heltids jobb. Vist delar man upp saker med sambon men allt de är endel av livet med ungar. Alla gör de men grattis Baronen du gör de man ska göra när man är hemma och den andra jobbar

Han skryter ofta om han alltid serverar henne och barnen "varm mat" varför får vi aldrig se sånt?
Citera
2025-06-02, 16:14
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Han skryter ofta om han alltid serverar henne och barnen "varm mat" varför får vi aldrig se sånt?

Det där är bara skitsnack.
Han har lagt upp bilder några gånger men då är det halvfabrikat som han bjuder Tessan på.
Någon vidare kock är han inte.
Jag är ingen mästerkock men hans mat ser ut som något en tioåring slabbat ihop på hemkunskapen.
Citera
2025-06-02, 16:25
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Det där är bara skitsnack.
Han har lagt upp bilder några gånger men då är det halvfabrikat som han bjuder Tessan på.
Jag är ingen mästerkock men hans mat ser ut som något en tioåring slabbat ihop på hemkunskapen.

Självklart ljuger han. Tror inte han klarar av att göra en vanlig jävla "taco fredag" till sin familj utan att använda santa Marias färdiga kryddor och salsasås. Kan erkänna dom 2 gångerna jag lagar det per tionde år, köper jag deras tacobröd. Men allt annats görs SJÄLVKLART från grunden. Allt från satsa till guacamole, egen uppdragna grönsaker och hela jävla paketet.

Antar du denna utmaning , kock baronen?
Citera
2025-06-02, 16:47
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Självklart ljuger han. Tror inte han klarar av att göra en vanlig jävla "taco fredag" till sin familj utan att använda santa Marias färdiga kryddor och salsasås. Kan erkänna dom 2 gångerna jag lagar det per tionde år, köper jag deras tacobröd. Men allt annats görs SJÄLVKLART från grunden. Allt från satsa till guacamole, egen uppdragna grönsaker och hela jävla paketet.

Antar du denna utmaning , kock baronen?

Minns du för många år sedan när han skulle visa hur starkt han åt?
Han skröt om hur hans starka blandning med habanero och allt vad det var bara räckte till två tacos.

Lustigt att det var i samma veva som Hoffa Kaos var verksam och åt extrema mängder mat och extremt starkt.
Rask kände sig troligtvis i underläge och ville inte vara sämre.

Att Rask störde sig på Hoffa visade sig sedan i den berömda "Skalla telefonen-videon" han gjorde på fyllan där han var arg för att Hoffa åkte på festival och försumma sitt barn enligt Rask.

Rask skulle sedan visa Hoffa vem som var man av de två helgen efter då de tillsammans med Lets Feast skulle göra ett uppdrag för någon godisgrossist.
Både Rask och Hoffa ställde in.

Hittar tyvärr inte den berömda videon.
Senast redigerad av Vicious-Macki 2025-06-02 kl. 16:53.
Citera
2025-06-02, 17:20
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Han skröt om hur hans starka blandning med habanero och allt vad det var bara räckte till två tacos.

Lustigt att det var i samma veva som Hoffa Kaos var verksam och åt extrema mängder mat och extremt starkt.

Att Rask störde sig på Hoffa visade sig sedan i den berömda "Skalla telefonen-videon" han gjorde på fyllan där han var arg för att Hoffa åkte på festival och försumma sitt barn enligt Rask.

Rask skulle sedan visa Hoffa vem som var man av de två helgen efter då de tillsammans med Lets Feast skulle göra ett uppdrag för någon godisgrossist.

"Skalla telefonvideon" är hysteriskt roligt.

Men denna kukmätning med hans starka mat, ja alltså jag vet inte. Det är bara efterblivet. Likaså alla alla dessa tävlingar på yt. Fan e poängen med att vräka i sig så jävla stark mat? Idioter.
Gillar du stark mat? Grattis. Ät det. Men du behöver inte visa upp det.
Citera
2025-06-02, 17:31
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:

Nån som har bilden på mackan med några fattiga jätteräkor på när han VERKLIGEN skämde bort henne?

Citat:

Citat:
Men denna kukmätning med hans starka mat, ja alltså jag vet inte. Det är bara efterblivet. Likaså alla alla dessa tävlingar på yt. Fan e poängen med att vräka i sig så jävla stark mat? Idioter.
Gillar du stark mat? Grattis. Ät det. Men du behöver inte visa upp det.

Precis samma sak med videon när han ska visa hur mkt vitlök han pallar och fullständigt sabbar maten, som stackars Therese måste äta sen.

Efterblivet och meningslöst, då endast en sjuåring kan tycka sånt är häftigt. Om ens det.

Skalla-telefonen-videon måste fram!
Citera
2025-06-02, 17:37
Citat:

Avfilmad version:
https://www.youtube.com/watch?v=a0PSeOfIXzk
Citera
2025-06-02, 17:43
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Nån som har bilden på mackan med några fattiga jätteräkor på när han VERKLIGEN skämde bort henne?

Precis samma sak med videon när han ska visa hur mkt vitlök han pallar och fullständigt sabbar maten, som stackars Therese måste äta sen.

Efterblivet och meningslöst, då endast en sjuåring kan tycka sånt är häftigt. Om ens det.

Skalla-telefonen-videon måste fram!

Det där var hysteriskt roligt. Han ville verkligen visa upp sig från den bästa sidan. Hahaha..
Citera
2025-06-02, 17:44
Avstängd
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Avfilmad version:
https://www.youtube.com/watch?v=a0PSeOfIXzk

Jag gillar också hans "Hur livet ska levas" - där är Baronen i sin äkta form.

https://youtu.be/BWxc7wOrvRI?si=rcFg2Czjm8_R4NP_

Det är en sådan ofrivillig epsik komedi, när han ska leka gourmand.
Hans mustasch, som han menade allvar med, är riktigt rolig dessutom.

Men få inte för dig något nu Raskputin, du är aldrig rolig när du allvarligt menar, att vara rolig.
Senast redigerad av PeterJihadi 2025-06-02 kl. 18:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in