2025-08-31, 11:56
Avstängd
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin

Skillnaden är att Chrippa visar upp ett liv med restaurangbesök på Taco Bell o gym. Medviktarna ett liv i en husbil från 1998

Är den verkligen så gammal? Ser rätt schysst ut ändå men jag har ingen plåtkoll på husbilar.
Citera
2025-08-31, 12:19
Medlem
Citat:

Skillnaden är att Chrippa visar upp ett liv med restaurangbesök på Taco Bell o gym. Medviktarna ett liv i en husbil från 1998
"Restaurangbesök" på Taco bell? Helvete vilken bottenliga alla spelar i
Angående hakkors så har väl herr rask lekt med sådana också? Hans fru har också lagt ut porr (gratis och ovetandes) Och det här att få sparken har hänt många, förutom Alexander som aldrig kommit i närheten av ett fast arbete.
Citera
2025-08-31, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Är den verkligen så gammal? Ser rätt schysst ut ändå men jag har ingen plåtkoll på husbilar.

Nej jag vet inte men husbilar tappar långsamt i värde, särskilt lågmilare. Skulle tippa på någonstans runt 00-talet.
Citera
2025-08-31, 13:30
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Nu senast har herr Medvikt varit iblandad i en konflikt på det senaste jobbet. Har han fått sparken eller inte?

Han lägger upp en fd kollegas film från verkstaden han jobbat på där en flaska visas med hakkors på, som Medviktarn påstås ha ritat.

Har han gjort det eller inte? Inget förnekande av Medvikt just nu. Sen outar filmen också en Daniel som verkstadschef på MC verkstaden han jobbade på i Stockholm.

Rask har fått en ny Chrippa. Medvikt har inget jobb o har en fru som lagt upp porr. Fast bakom betalvägg då, det verkar att vara viktigt att påtala

Medviktarna förnekar först saker som porrbilder sen erkänner dom saker. Får se hur det går med hakkorsen nu?

Hur vet man att flaskan med hakkors var medvikts och inte personen som filmade? Varför filmade en person sina kollegor och deras saker på jobbet? Jävligt skumt beteende.

Rask har ju också blivit sparkad. Dock var det längesen, svårt att bli sparkad om man inte har ett jobb.
Citera
2025-08-31, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Hur vet man att flaskan med hakkors var medvikts och inte personen som filmade? Varför filmade en person sina kollegor och deras saker på jobbet? Jävligt skumt beteende.

Rask har ju också blivit sparkad. Dock var det längesen, svårt att bli sparkad om man inte har ett jobb.

Jo det är skumt. Men Medvikt kanske går ut och säger att han aldrig ritat nåt på den flaskan?

Fast att inte göra det direkt är konstigt det borde vara enkelt att bara förneka hakkors ritandet?

Det lär väl inte finnas vittnen/film på till ritandet av hakkors? Det blir ord mot ord.

Det liknar sättet att först förneka porrbilder och sedan erkänna porrbilder.

Att han fick sparken skrev ju Medvikt själv men sen startade han tjafset om att han sagt upp sig själv minsann
Citera
2025-08-31, 14:12
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andromedatraveller
”Kvinnor gör ett bättre jobb än män, de borde ha högre lön.” - Är det här alltså ett citat tagen ur videon ikväll?

Utvecklar han resonemanget eller stannade det vid en meningslös floskel? Som du säger, han är lite räddhågsen över det kommande åtal.. därför vill han nu torgföra att han har en sund kvinnosyn. Så att hans bortförklaringar/lögner om sina brott blir trovärdiga.

Kör han med det här kortet är han _oslagbar_

Det var kanske inte ordagrant så den svettiga flintjäveln uttryckte sig, för som vanligt satt Baronen och svamlade i sina långa cirkelresonemang och avslutade med sitt klassiska "ni fattar"… när ingen av oss fattar ett skit.

Kontexten i senaste videon var att Baronen desperat försökte sälja in bilden av sig själv som kvinnornas riddare, någon sorts bredhöftad feminist-hjälte som "älskar kvinnor".

Men det skiner ju igenom direkt vilken dubbelmoralisk, falsk mytoman han är. Ena veckan sitter han och förnedrar kvinnor, nästa vecka kletar han mascara, hånler och låtsas veta hur en arbetsplats ska styras och hur företag borde fungera, trots att han aldrig i sitt miserabla liv haft ett riktigt jobb.

Det är som att se en freakshow där byfånen tror han levererar sanningar, men i själva verket blottar sitt eget löjliga hyckleri för hela internet att skratta åt.
Citera
2025-08-31, 14:17
Avstängd
AlligatorMans avatar
Jag reagerade lite på att Medvikt inte förnekade att ha ritat hakkorsen, samtidigt skiter jag blankt i vilket. Att bli upprörd över ett litet hakkors 2025 är oerhört töntigt ärligt talat.

Skulle jag välja barnvakt mellan nån som kluddat ett par hakkors med en spritpenna eller nån som funride1 efter den där totalefterblivna filmen i verkstan så är valet lätt
Hade varit guld om han råkat sätta eld på verkstan och/eller sig själv med gassvetsen i sin UPPRÖRDHET, han framstår som nån som lätt skulle kunna göra en sån grej
Citera
2025-08-31, 14:38
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Jag reagerade lite på att Medvikt inte förnekade att ha ritat hakkorsen, samtidigt skiter jag blankt i vilket. Att bli upprörd över ett litet hakkors 2025 är oerhört töntigt ärligt talat.

Skulle jag välja barnvakt mellan nån som kluddat ett par hakkors med en spritpenna eller nån som funride1 efter den där totalefterblivna filmen i verkstan så är valet lätt
Hade varit guld om han råkat sätta eld på verkstan och/eller sig själv med gassvetsen i sin UPPRÖRDHET, han framstår som nån som lätt skulle kunna göra en sån grej

Även saker som han påstod i konversationen mellan honom och Medvikt, hur han knivhuggit sin bror 5 - 6 gånger och sprängt sin andra brors bil. Visar ju på en väldigt instabil snubbe.
Citera
2025-08-31, 14:46
Avstängd
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Även saker som han påstod i konversationen mellan honom och Medvikt, hur han knivhuggit sin bror 5 - 6 gånger och sprängt sin andra brors bil. Visar ju på en väldigt instabil snubbe.

Ja haha fan vad jag garvade

Funride1 är totalt unhinged och en pissluffare av rang. Hans desperata försök att uppvigla Robin att anmäla deras chef för det ena och andra i syfte att förstöra hans liv var både cringe och obehagligt.

Det var 100% Fru Medvikts utskällning som utlöste allt detta hos funride1 men det spelar ingen roll, en sån som han hade huggit Robin i ryggen ändå förr eller senare pga nån löjlig detalj han blivit kränkt av. Totalt opålitlig skitskalle det där.
Citera
2025-08-31, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Ge mig fru medvikts Onlyfansbilder.
Är det samma som ligger ute på fotografens insta som Rask kallar porr? Hon är inte ens naken på bilderna vilket rask försökte få det till i sin video.
Citera
2025-08-31, 14:58
Avstängd
AlligatorMans avatar
Finns Rasks senaste på nån alternativ kanal?
Citera
2025-08-31, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Han sa på allvar att kvinnor borde få lika hög lön som män men att dom inte får det för att män sitter där med sina muskler och stänger ute män. Han tror på riktigt att löneskillnader existerar

Det finns en klar löneskillnad mellan män och kvinnor. Sedan har det debatterats flitigt huruvida denna skillnad är osaklig eller inte. Det är det perspektivet som är relevant. Jag har tagit del av två källor på detta i nuläget. Ingen av dessa två källor kunde fastslå kausalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in