2025-09-24, 21:21
Medlem
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaskPatrask
Ingen video på 3 dagar från skithögen Carl Fredrik. Vad har hänt nu då? Hur går det med fakturan från Trobo? Klarar Carl Fredrik av att hosta upp 60 lax?
Det är ju inte Rasks skyldighet att betala 60 lax, för alla inblandade parter har nämligen missförstått, förutom Alex då. Sedan står det stor bokstav mitt i ett ord, så fakturan är ju ogiltig också.
Citera
2025-09-24, 21:27
Medlem
abvs avatar
De där prinsessbilderna borde han kanske ha skippat för barnens skull, oavsett eventuell läggning.
Citera
2025-09-24, 21:42
Medlem
RAKA-KORTs avatar
Rask säger i videon att Trobo sagt att "Lucka för filter trasig" och därför måste Rask betala detta. Rask säger med dumförklarande ton att det enda som var fel var att en skruv saknades och att den skruven låg uppe på maskinen. Ja så varför lagade du det inte då, idiot?

Han säger också att han hört av sig till Expressen och så säger han direkt också att dom slutade höra av sig. Vad fan håller han ens på med?
Citera
2025-09-24, 21:50
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
De där prinsessbilderna borde han kanske ha skippat för barnens skull, oavsett eventuell läggning.

Sånt bekommer inte Rask.
Han är säkert villig att tala med barnen på skolan om det är så att hans barn blir retade.

Det var han villig att göra när porrfilmen läckte.
Citera
2025-09-24, 22:29
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Sånt bekommer inte Rask.
Han är säkert villig att tala med barnen på skolan om det är så att hans barn blir retade.

Nu får man väl anta att det bara är AI-trams som vanligt men det tror jag kidsen skiter i faktiskt.
Citera
2025-09-24, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Nu får man väl anta att det bara är AI-trams som vanligt men det tror jag kidsen skiter i faktiskt.
Jag har försökt analysera och zooma in på bilderna för att leta efter tecken på AI, men jag går bet. Jag tror tyvärr att det är på riktigt - men någon kunnigare får gärna överbevisa mig. Det skulle faktiskt kännas som lite av en lättnad.
PS han målar tånaglarna också.
Senast redigerad av Stallhagen 2025-09-24 kl. 22:41.
Citera
2025-09-24, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Sånt bekommer inte Rask.

Kan se scenen när han kommer inskridande i klassrummet i snövitklänningen och inget under...
Citera
2025-09-24, 23:07
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Jag har försökt analysera och zooma in på bilderna för att leta efter tecken på AI, men jag går bet. Jag tror tyvärr att det är på riktigt - men någon kunnigare får gärna överbevisa mig. Det skulle faktiskt kännas som lite av en lättnad.
PS han målar tånaglarna också.

Han har säkert gjort det med Google Nano Banana eller liknande. Är väldigt enkelt.
Citera
2025-09-24, 23:23
Medlem
Anonym snusklåda på insta. Nu ska det runkas i kojan.
Citera
2025-09-24, 23:25
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Anonym snusklåda på insta. Nu ska det runkas i kojan.
Nu måste tessan skynda sig att ge honom uppmärksamhet innan dickpicsen skickas ut hahaha
Citera
2025-09-25, 08:37
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Nu måste tessan skynda sig att ge honom uppmärksamhet innan dickpicsen skickas ut hahaha
Ja, ollonet måste masseras!
Citera
2025-09-25, 10:17
Medlem
StekplankAmbross avatar
Är det här början på slutet för våran älskade Baron? Han har hamnat hos Kronofogden men verkar inte särskilt brydd, lite mer "hur är det här mitt fel?". Samtidigt ska han betala ännu mer för en privat utbildning som mest troligt inte kommer leda någonvart. Samtidigt som han startat krig mot kommunpolitiker utan någon riktig anledning. Kul detalj att han är en dragdrivare av rang och under varje ledig timme av dygnet (alla 24) kunde spenderats för att underlätta situationen, istället spelar han trummor som en äkta rocker och fyller hål hål i väggen med fogskum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in