Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Länge sedan Pallal skrev och det kräver ett välkomnande.
Jag vet inte om han tänker studera.
Jag vet inte om han tänker söka jobb om han studerat.
Det jag vänder mig emot är att så många äger denna tråden och kämpar för att bete sig så otroligt omoget och så elakt som möjligt. Det är som att när vissa loggar in här loggar de ut från hjärnan.
Ett jäkla klagande inte minst för att han inte jobbar.
Nu vill han det och har en plan då gapar samma människor om det i negativ mening. Hur ska ni ha det?! Är han till för er som måste ha era Raskkickar?
Problemet är att han är en
notorisk och kalkylerande & bedragande lögnare..
Har man uppnått epitetet
Notorisk Kalkylerande & Bedragande Lögnare, -är man det, till motsatsen bevisats..
Vägen Baronen måste gå för att han om möjligt ska börja ses på med andra glasögon är att -
han sitter ner och håller käften, tills det har skett en positiv förändring, (Nu snackar vi inte att han en eftermiddag funnit Jesus och morgonen därpå är samma bajs igen) det här utbildningssnacket
han nu senast orerade om skulle hållits hemligt om/och tills den dag han
genomfört kursen och var redo att ta nästa steg ..
Hans förtroendekapital bland normalbegåvade och därutöver
är noll och intet, det krävs strategi och effort för att han ska ta sig ur latringropen han plaskar runt i..
Problemet är att han verkar trivas där i gropen, och att de i sin omgivning som skulle kunna ha makten att tvinga honom till en förändring
blir manipulerade att slafsa runt där
tillsammans med honom..
Videon vi belackare väntar på är typ; - "Hej alla mina
slid-ollons-runkare, *rapar ljudligt*, Guess what,
*stoppar in hela handen i käften och grötar runt ett varv för att lägga in en portionssnus vilket alla normala snusare lite smidigt lägger tillrätta på en sekund med tungan*, - "Jag har nu sedan en tid jobbat som".... Eller, - "Jag har nu genomgått en utbildning vilket kommer att" .... blabla blabla o.s.v..
Enkelt förklarat befinner sig Baronen i ett läge där
ingenting han säger betyder någonting som kan tas på allvar, utan han måste upp till bevis genom handling, och samtidigt helt avhålla sig från all form av lögn en längre tid..