Citat:
Ursprungligen postat av
Mansingen
Klockan är strax efter 06, det är en söndag, jag sitter här och dricker min andra kopp kaffe, som är hälften kaffe och hälften baileys, för det är söndag som sagt och jag gör vad fan jag vill, för att jag tidigare vardagar har gjort min plikt och därmed nu får hävda min rätt. Vad ska jag göra nu? Kanske dra i skinnspiken, spela datorspel, lyssna på musik, dricka mer alkohol, dra några linor diverse pulver, dra i skinnspiken igen och skicka nudes till heta brudar - samtidigt? Ja varför inte, som sagt jag har ju gjort min plikt och har nu rätt att njuta lite?
Undrar vad Rask gör? Han gör nog samma sak som jag, förutom att brudarna är AI, drogerna är stulna piller från sin egen fru och datorspelen har han sålt för att ha råd med Onlyfans-prenumerationer. Det blir en dyster söndag för Baronen, som alla dagar. Kanske därför har han valt denna värdelösa livsstil - är allt värdelöst så märks det inte lika mycket.
Nåja, dags för en tredje baileys med kaffe, eller jag menar kaffe med baileys. Eller ska man hugga in på nyrökt regnbåge med ofiltrerad tysk öl kanske, i "såhär ska livet levas"-stil? Ja varför inte, jag har ju jobbat, så inte ens kungen eller jesus skulle ha problem med att jag unnar mig denna morgon. Varför gör inte fler som jag, så man kan unna sig utan att skämmas? Eller det gör ju typ alla förresten, jag omformulerar mig: Varför har Rask valt denna värdelösa livsstil? Justja för att han är ett lat jävla mongo som inte fattar att hans enda problem är urusel självkänsla.
Fan jag börjar bli förbannad, var det verkligen en bra idé att dra i sig två koppar kaffe med baileys, jag sitter ju på internet och HATAR? Nåja jag betalar ju skatt i alla fall och då borde jag få hata, hat som i att kritisera denna vuxenbebis leverne. Seriöst om jag föddes på nytt och såg en barnmorska så skulle jag spana in hennes feta pattar och få stånd, men om jag sedan vrider huvudet och ser att min farsa är Alexander Rask så skulle jag vrida nacken av mig själv.
Hahaha herregud så oerhört pinsamt.
Du ska nog passa dig för att klaga på Rask, ni verkar snarlika i er totala brist på stil, klass och ett vettigt liv hahahaha.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trosacrew
Detta var bara tragiskt.
Vad säger du!? 50/50 Baileys och kaffe, fyllna till och hata på Flashback klockan 6 en solig söndagmorgon!? Classy dude!