2025-09-28, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew
Detta var bara tragiskt.

Nja, inget kan bli så tragiskt som det liv Rask lever.

Rask borde förresten börja äta lite. Han börjar bli än mer utmärglad och insjunken i ansiktet.

Han kommer att svälta ihjäl sig själv.
Citera
2025-09-28, 07:51
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansingen
Klockan är strax efter 06, det är en söndag, jag sitter här och dricker min andra kopp kaffe, som är hälften kaffe och hälften baileys, för det är söndag som sagt och jag gör vad fan jag vill, för att jag tidigare vardagar har gjort min plikt och därmed nu får hävda min rätt. Vad ska jag göra nu? Kanske dra i skinnspiken, spela datorspel, lyssna på musik, dricka mer alkohol, dra några linor diverse pulver, dra i skinnspiken igen och skicka nudes till heta brudar - samtidigt? Ja varför inte, som sagt jag har ju gjort min plikt och har nu rätt att njuta lite?

Undrar vad Rask gör? Han gör nog samma sak som jag, förutom att brudarna är AI, drogerna är stulna piller från sin egen fru och datorspelen har han sålt för att ha råd med Onlyfans-prenumerationer. Det blir en dyster söndag för Baronen, som alla dagar. Kanske därför har han valt denna värdelösa livsstil - är allt värdelöst så märks det inte lika mycket.

Nåja, dags för en tredje baileys med kaffe, eller jag menar kaffe med baileys. Eller ska man hugga in på nyrökt regnbåge med ofiltrerad tysk öl kanske, i "såhär ska livet levas"-stil? Ja varför inte, jag har ju jobbat, så inte ens kungen eller jesus skulle ha problem med att jag unnar mig denna morgon. Varför gör inte fler som jag, så man kan unna sig utan att skämmas? Eller det gör ju typ alla förresten, jag omformulerar mig: Varför har Rask valt denna värdelösa livsstil? Justja för att han är ett lat jävla mongo som inte fattar att hans enda problem är urusel självkänsla. Hans argument att "Jag kan inte gå till ett jobb för jag har social anxiety", det håller inte, han kan inte ens namnge sitt tillstånd utan att blanda in knacklig engelska precis som han alltid gör när han ska prata om något "känsligt". Likadant gjorde han när Lets Feast bytte hans däck, typ en service som många skulle betala femsiffrigt för (dyka upp på en random motorväg efter ett bilhaveri och byta däcket åt Baronen medan han tittade på). När det var dags att tacka för denna service så kramade han Lets Feast-killen och sa "thank you my freeend" med rysk brytning, så att han kunde säga tack men utan att visa minsta känsla.

Fan jag börjar bli förbannada, var det verkligen en bra idé att dra i sig två koppar kaffe med baileys, jag sitter ju på internet och HATAR? Nåja jag betalar ju skatt i alla fall och då borde jag få hata, hat som i att kritisera denna vuxenbebis leverne. Seriöst om jag föddes på nytt och såg en barnmorska så skulle jag spana in hennes feta pattar och få stånd, men om jag sedan vrider huvudet och ser att min farsa är Alexander Rask så skulle jag vrida nacken av mig själv.

Får känslan av att det redan har blivit mer än två koppar
Citera
2025-09-28, 09:00
Medlem
GreenBatterys avatar
”Nu vet jag inte om det är så men tänk om kommunen skjutit till pengar till Trobo för de har så dålig ekonomi! Kul för de som bor i villor då!”
Än en gång så hittar han på något, säger att han inte vet men efter en liten stund läggs det fram som en sanning.
Han ska nu lägga ner tid på att bevisa det och vill (såklart) att andra ska hjälpa till (.göra jobbet åt honom).

Han måste vara världsmästare i att fokusera på fel saker och dessutom manipulera sina debila följare att göra det åt honom!

GOD. MAN. BEHÖVS.
Citera
2025-09-28, 09:23
Medlem
SimonSesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Nu vet jag inte om det är så men tänk om kommunen skjutit till pengar till Trobo för de har så dålig ekonomi! Kul för de som bor i villor då!”
Än en gång så hittar han på något, säger att han inte vet men efter en liten stund läggs det fram som en sanning.
Han ska nu lägga ner tid på att bevisa det och vill (såklart) att andra ska hjälpa till (.göra jobbet åt honom).

Han måste vara världsmästare i att fokusera på fel saker och dessutom manipulera sina debila följare att göra det åt honom!

GOD. MAN. BEHÖVS.
Haha i början av videon säger han "Jag tänker inte säga politikerns namn", och så går det bara någon minut innan han börjar namnge två olika politiker, och så går det bara någon minut efter det innan han gör ett inklipp i redigeringen och säger "Hörrni! Jag kallar denna politiker för Jan men egentligen heter han Mikael, höhö". Alltså?!?!
Citera
2025-09-28, 09:25
Medlem
SimonSesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
https://youtube.com/shorts/I2ofy9RUp...dVbp-vusIARTYW

Hide your women...
Påminner om denna, var typ ett år sedan som vi skratta åt detta sist
Citera
2025-09-28, 09:40
Medlem
Min gissning är att han inom någon månad kommer att ha ramlat djupt ner i ett konspirationshål där Trobo och kommunen blir utsatta för honom. Skulle inte förvåna mig om tjänstemän och politiker snart börjar få kulor och hotbrev på posten från hans mest galna följare.
Citera
2025-09-28, 10:14
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Haha i början av videon säger han "Jag tänker inte säga politikerns namn", och så går det bara någon minut innan han börjar namnge två olika politiker, och så går det bara någon minut efter det innan han gör ett inklipp i redigeringen och säger "Hörrni! Jag kallar denna politiker för Jan men egentligen heter han Mikael, höhö". Alltså?!?!

Och sen visar han en bild på politikern också. Han kan bara inte låta bli att namnge folk.
Citera
2025-09-28, 10:27
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Det blev en tredje

Edit: och en fjärde nu
Tuffingen!
Citera
2025-09-28, 10:28
Avstängd
AlligatorMans avatar
Citat:
Klockan är strax efter 06, det är en söndag, jag sitter här och dricker min andra kopp kaffe, som är hälften kaffe och hälften baileys, för det är söndag som sagt och jag gör vad fan jag vill, för att jag tidigare vardagar har gjort min plikt och därmed nu får hävda min rätt. Vad ska jag göra nu? Kanske dra i skinnspiken, spela datorspel, lyssna på musik, dricka mer alkohol, dra några linor diverse pulver, dra i skinnspiken igen och skicka nudes till heta brudar - samtidigt? Ja varför inte, som sagt jag har ju gjort min plikt och har nu rätt att njuta lite?

Undrar vad Rask gör? Han gör nog samma sak som jag, förutom att brudarna är AI, drogerna är stulna piller från sin egen fru och datorspelen har han sålt för att ha råd med Onlyfans-prenumerationer. Det blir en dyster söndag för Baronen, som alla dagar. Kanske därför har han valt denna värdelösa livsstil - är allt värdelöst så märks det inte lika mycket.

Nåja, dags för en tredje baileys med kaffe, eller jag menar kaffe med baileys. Eller ska man hugga in på nyrökt regnbåge med ofiltrerad tysk öl kanske, i "såhär ska livet levas"-stil? Ja varför inte, jag har ju jobbat, så inte ens kungen eller jesus skulle ha problem med att jag unnar mig denna morgon. Varför gör inte fler som jag, så man kan unna sig utan att skämmas? Eller det gör ju typ alla förresten, jag omformulerar mig: Varför har Rask valt denna värdelösa livsstil? Justja för att han är ett lat jävla mongo som inte fattar att hans enda problem är urusel självkänsla.

Fan jag börjar bli förbannad, var det verkligen en bra idé att dra i sig två koppar kaffe med baileys, jag sitter ju på internet och HATAR? Nåja jag betalar ju skatt i alla fall och då borde jag få hata, hat som i att kritisera denna vuxenbebis leverne. Seriöst om jag föddes på nytt och såg en barnmorska så skulle jag spana in hennes feta pattar och få stånd, men om jag sedan vrider huvudet och ser att min farsa är Alexander Rask så skulle jag vrida nacken av mig själv.

Hahaha herregud så oerhört pinsamt.

Du ska nog passa dig för att klaga på Rask, ni verkar snarlika i er totala brist på stil, klass och ett vettigt liv hahahaha.

Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew
Detta var bara tragiskt.

Vad säger du!? 50/50 Baileys och kaffe, fyllna till och hata på Flashback klockan 6 en solig söndagmorgon!? Classy dude!
Senast redigerad av AlligatorMan 2025-09-28 kl. 10:31.
Citera
2025-09-28, 11:10
Medlem
StekplankAmbross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Sjukt ändå, alla i klassen/skolan måste ju veta om det? Har svårt att tro att det skulle vara "coolt" på något vis så ungarna lär bli mobbade? Eller så är dom kanske så extremt våldsamma att ingen vågar

Med tanke på att Chrippa dramat mest troligt varit en diskussion på skolgårdar över hela Sverige så vet nog de flesta vilka barn Baronen är pappa till, så porrfilmerna och runkbilderna är nog allmännytta i byn. Baronen visade dock ingen särskilt stor ånger över det. Han skulle ju glatt starta en OF där han sitter i sitt mögliga runkbås och spela skinnbanjo för lite extra cash. Har även ett vagt minne av att han kunde tänka sig att komma till skolan och undervisa om sex för skolorna. Det SKRIKER Lennarth Bladh över att en tjackigt skelett skulle stå i ett klassrum med en väska dildos och förklara för 14 åringar hur man får en g punkts orgasm
Citera
2025-09-28, 11:21
Medlem
Snusfris avatar
Äcklet går ju knappast ut så han slipper alla blickar på grund av sitt beteende. Annat är det med barnen och frun som måste till skola och jobb. Äh, ni fattar.
Citera
2025-09-28, 12:29
Medlem
Citat:
Påminner om denna, var typ ett år sedan som vi skratta åt detta sist
På tal om kvinnohöfter. Det är länge sedan nån ägnade sig åt att aktivt håna utseendet hos denna guds gåva till kvinnosläktet. Kolla förhållandet mellan storskallen, pojkaxlarna och tanthöfterna. Hur kan det bli sådär? Jag har bara sett seriefigurer med sådana proportioner.
För övrigt. Fattar han inte att det är en viss skillnad på besiktningsprotokoll och en lista på åtgärder som beslutats göra? Han hade tillgång till besiktningsprotokollet på nya lgh och hade möjlighet att säga till om han ville ha allting åtgärdat. Likadant som den nya hyresgästen i hans förra lägenhet. Sen sitter idiotjäveln och lipar om en "pipa" under sängen som blåser in kalluft så han måste stå en kvart i duschen för att värma sig. Vi alla minns varför trobo tog ut hans förra badkar och fixade badrummet och kan dra en slutsats om varför det behövde åtgärdas i förtid. Att skriva en felanmälan om kalldrag från en mystisk pipa i golvet, och att det fattas lister i ytterdörren har han inte TID med. Istället ska han skrapa ihop en aktionsgrupp med andra hyresgäster som blivit orättvist behandlade av hans hyresvärd. Inte helt förvånande att tom en gubbe som magmysMicke lyckades äga honom så han började lipa. Slöseri på syre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in