2025-08-31, 23:33
Medlem
Ni som följt Rask genom hela eller delar av hans liv, vad tänker ni? Har han förändrats och i så fall hur?
Jag står fast vid att jag inte tror en sekund på att en junkie bara från en dag till en annan kan sluta dricka och sen må toppen, meditera och rasa 30 kg i vikt.
Citera
2025-08-31, 23:51
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Ni som följt Rask genom hela eller delar av hans liv, vad tänker ni? Har han förändrats och i så fall hur?
Jag står fast vid att jag inte tror en sekund på att en junkie bara från en dag till en annan kan sluta dricka och sen må toppen, meditera och rasa 30 kg i vikt.
Baronen har förändrats han är argare, mer bitter och mer gränslös!
Färre vänner, sitter hemma hela dagarna utan att se solen eller träffa någon.
Han svarar inte ens när någon han känner ringer.

Rask slutade dricka för det gav inte effekten som önskades. Sen samtidigt så slutade han äta, blev paranoid, fick diagnosen GAD och vägrade lämna hemmet..Så efter ha druckit sig redlös 5-7dagar i veckan för Tessans pengar så slutade han helt plötsligt en dag. Helt utan problem och helt utan att ha ett sug efter mer.
Helt rimligt, lika rimligt som att Baronen har ett stort behov av en högtryckstvätt eller släp när han inte ens äger ett fordon.
Citera
2025-08-31, 23:56
Medlem
Citat:
Jag skulle säga att han gradvis blivit värre,. Mer förslagen, underligare, svamligare, mer degenererad.

En stor orsakt tror jag är hans numera totala isolering från omvärlden och verkligheten i och med att han tappat de få vänner han hade. Nu har han ingen. T är lika intellektuellt givande som en ko, och barnen tror jag vill ha så lite som möjligt med honom att göra.
Tidigare var han en stortrutad, naiv tjockis med med milt storhetsvansinne som ändå gjorde grejer med familjen.
Nu är han ett gråhudat auschwitzoffer som lever för att kaniibalisera på andra i en allt vansinnigare spiral i sin omättliga törst efter kändisskap, flankad av chatGPT som han tror är en riktig vän til honom. Hans trajectory är tydligt neråt mot utmärglad multikriminell dåre.
Citera
2025-09-01, 00:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Jag skulle säga att han gradvis blivit värre,. Mer förslagen, underligare, svamligare, mer degenererad.

En stor orsakt tror jag är hans numera totala isolering från omvärlden och verkligheten i och med att han tappat de få vänner han hade. Nu har han ingen. T är lika intellektuellt givande som en ko, och barnen tror jag vill ha så lite som möjligt med honom att göra.
Tidigare var han en stortrutad, naiv tjockis med med milt storhetsvansinne som ändå gjorde grejer med familjen.
Nu är han ett gråhudat auschwitzoffer som lever för att kaniibalisera på andra i en allt vansinnigare spiral i sin omättliga törst efter kändisskap, flankad av chatGPT som han tror är en riktig vän til honom. Hans trajectory är tydligt neråt mot utmärglad multikriminell dåre.
Den här isoleringen kommer bara göra honom ännu sjukare, det är konstigt att inte familjen verkar hjälpa honom. Dom tycker förmodligen mest han är jobbig som ställer till problem för alla, lånar pengar till höger och vänster och drar skam över familjen.

Han är det svarta fåret. Vill inte ens tänka tanken på hur sjuk han kommer att vara om några år om han fortsätter att isolera sig i sin lilla låtsasvärld där hemma.
Citera
2025-09-01, 01:18
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är svårt att förstå hur någon självmant kan välja att se ut sådär. Hans gräsliga stil skapar trauma hos barnen samt skamkänslor.

Det är kul att se att T har vänner och är ute och roar sig, under tiden sitter äckelbaronen hemma i garderoben och snackar skit, misären i Trosa tar aldrig slut.

Tror ni han betalat strafföreläggandet eller hamnar han hos fogden åter igen där han hör hemna som det trash han är?
.

Det värsta är att hans barn får ta smällen för hans pajaskonster. Ungarna lär blir retade i skolan, för hur fan skulle de inte bli det, när deras pappa är Trosas egen dragqueen. Alla vet vem BajsBaronen är, den där perversa, arbetslösa gubben på nätet som tror han är influencer men som enbart förtalar och ljuger.
Senast redigerad av Damien- 2025-09-01 kl. 01:21.
Citera
2025-09-01, 01:37
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Det värsta är att hans barn får ta smällen för hans pajaskonster. Ungarna lär blir retade i skolan, för hur fan skulle de inte bli det, när deras pappa är Trosas egen dragqueen. Alla vet vem BajsBaronen är, den där perversa, arbetslösa gubben på nätet som tror han är influencer men som enbart förtalar och ljuger.
Ja det är bedrövligt, barnen är dom stora förlorarna i den här misären.

Det värsta är att han vet att det påverkar barnen på ett negativt sätt men det skiter han fullständigt i sålänge han får sitta och hänga ut människor. Bevisar bara vilken skitfarsa han är.

Dom kommer ha en likadan dålig relation till honom i vuxen ålder som han själv har till sin egna farsa.
Citera
2025-09-01, 01:44
Medlem
Citat:

Vi måste först och främst förstå att han aldrig har varit en alkoholist eller för den delen missbrukare (förutom möjligen att han tagit ADHD-medicin senaste tre åren). Den tiden han påstod att han hade alkoholproblem sprutade han ut filmer på tuben på daglig basis där det inte fanns tillstymmelse till att han:
1. Skulle ha varit onykter och eller alkoholsjuk.
2. Någonsin har haft ångest i den nivå han försökt få det att låta som.

Har man någonsin träffat en person med verkliga psykosociala problem så förstår man att allt den där mannen sagt och säger är en lögn för att RÄTTFÄRDIGA sitt klena beteende.

Han är den där som festade ganska mycket men var också en outsider i den gruppen han var i pga att han var den mest tappade och snudd på mentalt efterbliven. Ingen gillade den där killen i varesig grundskola eller efteråt. Konstant gapig och ljög så mycket att han numera måste leva i samma lögner.

Skulle den där mannen ha knullat så förbannat mycket när han var ung? Skulle han ha gjort all skit han berättade om när han byggde sin youtubekanal? Den där typen finns som en satellit i samtliga konstellationer under uppväxten men lämnas alltid ensam i sin egen smuts pga fastnat i en dåtid som gradvis förställts till något han ville vara men inte kunde bli.

Han är ett barn som själv har barn, totalt infantil och trög så klockorna stannar. Det finns ingenting han har utvecklat till något bra under alla dessa år, hans ego är större än någonsin och just det kommer att bli hans nedgång. Han var smuts förr och kommer för alltid att vara smuts.
Citera
2025-09-01, 06:24
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:

Jag skulle säga att han blivit betydligt argare.
På det där sättet män ksn bli när insikten om att jaha var det här allt. Tycker det tydliga skiftet var når han bytte lägenhet och trits chrippa året så behandlades han styvmoderligt av Trobo och fick nöja sig med ett kyffe.

Jag tror inte hans raseri över att bli granskad av andra youtubers är fake. Jag upplever en verklig ilska i honom. Det var inte så 2019.
Citera
2025-09-01, 07:25
Medlem
Tack för svar! Jag tror inte heller att det var ett fullskaligt alkoholmissbruk. Riskbruk kanske, men jag som är barn till två alkoholiserade föräldrar rimmar det inte riktigt. Det är nog ganska mysigt för honom att surfa på den bilden av sig själv att ha åstadkommit så mycket, som en kontrast till sin egen pappa som ”är för svag” och har dålig karaktär. Jävla mupp.
Citera
2025-09-01, 09:34
Medlem
Dr.mjaos avatar
Tänk så meningslös människa man måste vara för att överdriva sitt drickande, knarkande, knulleri och förälderns missbruk.

Och detta endast för att få sympati och stärka självbilden?

Han är helt klart väldigt stressad över att bli granskad i en dokumentär. Och att någon har beställt ut all kommunikation mellan Trobo och MailBaronen är nog värre för han än fakturan på 60kkr.
Kan tänka mig att stackars Trobo fått både mail och samtal dagligen lenaste tiden att dom inte får lämna ut något

Är endast 14 anställda på Trobo så en jobbar nog heltid med Raskfamiljen..
Citera
2025-09-01, 09:41
Medlem
GreenBatterys avatar
Fatta vilken unik inblick i den porrskadade ÄckelBaronens liv man kan få när man läser 200 mail han skickat till sin hyresvärd?!
Citera
2025-09-01, 10:01
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Fatta vilken unik inblick i den porrskadade ÄckelBaronens liv man kan få när man läser 200 mail han skickat till sin hyresvärd?!
Såg att det va över 400 sidor. Tänk om han va lika ambitiös med annat han tog sig för! 400 sidor är liksom en bok. Förmodligen har chatGPT författat merparten av det men ändå.

Undra om han haft olika argument för varför han skulle slippa betala för fix I gamla lägenheten eller om han bara upprepar sig som på video. Fan tycker synd om ett kommunalt bolag, det är nog första gången!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in