2025-08-31, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
DEN MÖRKA SIDAN AV MEDVIKT!
https://www.bitchute.com/video/wyY1sCgCQADG

Analys:

Hets mot folkgrupp och förolämpning låter långsökt och just förolämpning är nog inget nån bryr sig om i det är slafset. Att bli kallad idiot tror jag inte är något man bölar ögonen ur sig av. Däremot förtalsbiten är intressant.
Är detta del 2 av analysen av fd kollegans video? Porrskaderask har alltså missat senaste videon från medvikt där medvikt totalt klär av denna fd kollega?
Citera
2025-08-31, 19:22
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Är detta del 2 av analysen av fd kollegans video? Porrskaderask har alltså missat senaste videon från medvikt där medvikt totalt klär av denna fd kollega?

Den här publicerades för 21 timmar sen. Medvikts ANJO & RASKS INFORMANT, TROVÄRDIG ELLER HÄMDLYSTEN? för 16 timmar sen.
Citera
2025-08-31, 19:29
Medlem
Baronens senaste video är bara ordbajs från början till slut.
Jag skulle så gärna vilja se honom i en live debatt med fru medvikt. Han skulle bli överkörd så som Cluee körde över honom.
Citera
2025-08-31, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Ja, ja, ja och ja.

Funride1 a.k.a. Jonas Won Milton Hedenberg trodde att en allians med Kiss-Pönte, där J slängde sin bästis Medvikt till hundarna skulle resultera i att hans mc-kanal skulle flyga vilket är hans stora dröm. Prognosen verkar sådär.
Vilken jubelidiot.
Citera
2025-08-31, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
DEN MÖRKA SIDAN AV MEDVIKT!
https://www.bitchute.com/video/wyY1sCgCQADG

Analys:

Hets mot folkgrupp och förolämpning låter långsökt och just förolämpning är nog inget nån bryr sig om i det är slafset. Att bli kallad idiot tror jag inte är något man bölar ögonen ur sig av. Däremot förtalsbiten är intressant.

Ritat hakkors är inte det nått han själv har erfarenhet av.. och umgåtts med nazister har jag för mig en bekant till honom på nätet också är öppen med om jag inte minns fel. Men det gäller ju inte sekten..
Citera
2025-08-31, 20:01
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Vilken jubelidiot.

En mycket bra analys!
Citera
2025-08-31, 20:06
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Ritat hakkors är inte det nått han själv har erfarenhet av.. och umgåtts med nazister har jag för mig en bekant till honom på nätet också är öppen med om jag inte minns fel. Men det gäller ju inte sekten..
Vitmaktsbaronen har tom tatuerat in ett hakkors på benet.
Citera
2025-08-31, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag tror de hade fått avbryta debatten för Fru Medvikt antagligen hade hoppat på honom. Jag tror inte hon hade kunnat kontrollera sig.

Men dock. Observerade att Axel sa i någon video med Medviktarna att herr Medvikt hade blivit helt till sig när de träffade Axel IRL fösta gången, liksom starstrucked. Och blir de så av honom, tänk då hur de blir av Rask som de obsessat över lång lång tid. Så kanske det blir ett fint möte ändå.

Bara mina egna spekulationer.

Jag tror han själv valde att kliva av då han själv skrivit det på sin yt sida, att han inte vill fortsätta. Dåligt försök av dig..
Citera
2025-08-31, 20:40
Citat:
Jag tror han själv valde att kliva av då han själv skrivit det på sin yt sida, att han inte vill fortsätta. Dåligt försök av dig..

Vad pratar du om?
Citera
2025-08-31, 20:47
Medlem
Citat:
Jaså enligt han själv så skriver han att han inte vill hålla på med pajkastning. Det var tydligen bara kul att kasta inte att ta emot.

Så kan det vara.
Citera
2025-08-31, 20:56
Medlem
Citat:
Vad pratar du om?

Sorry trodde du syftade på ex kollegan.
Citera
2025-08-31, 21:16
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Jag tror de hade fått avbryta debatten för Fru Medvikt antagligen hade hoppat på honom. Jag tror inte hon hade kunnat kontrollera sig.

Men dock. Observerade att Axel sa i någon video med Medviktarna att herr Medvikt hade blivit helt till sig när de träffade Axel IRL fösta gången, liksom starstrucked. Och blir de så av honom, tänk då hur de blir av Rask som de obsessat över lång lång tid. Så kanske det blir ett fint möte ändå.

Bara mina egna spekulationer.

På en sjuårings nivå. Cringe som fan att läsa sånt här på ett forum med 18 års gräns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in